SoftKitty Skrevet 21. desember 2024 #321 Del Skrevet 21. desember 2024 De første 2 mnd med min baby hadde ikke jeg noe særlig kapasitet til noe annet enn å passe på baby heller. Så mannen gjorde "alt" annet omtrent + sin egen jobb. Men så tok jeg alt om natta og det meste med babyen da. Når han kom hjem fra jobb laget en av oss mat mens den andre holdt babyen (klistremerke) så spiste vi med baby mellom oss, på fanget osv. Så holdt han baby et par timer så jeg fikk en dupp hvis jeg var trøtt. Mannen droppet trening da. Men han brukte ikke timesvis daglig på husarbeid.. såå mye rot blir det jo ikke. Han brukte vel 0-15 minutter noen dager og maks 1 time andre dager. Forskjellen er kanskje at jeg hadde heller ikke kapasitet til å sminke meg, kle på meg fine outfits, jobbe, bake, lage fancy julekort osv. Nå hadde nok jeg en fødselsdepresjon + en baby som sov ekstremt dårlig men ja. Uannsett skjønner jeg ikke helt at det er sååå utrolig mye å rydde hver dag. Og føler at de lager seg en del ekstra jobb med det litt spesielle mat-opplegget. Og fra PF sin snap fremstår det litt som at Stina kommanderer en del rare greier han bare må gjøre med en gang (feks skru nye skuffer til garderoben eller handle ting og tang akkurat da) men det kan jo være måten han formulerer seg på. At baby alltid våkner og trenger noe akkurat når man selv skal spise tror jeg alle med baby har opplevd 😄 Da må man jo bare tilpasse seg da.. Spiste en del kald mat i starten der Det Stina burde ha gjort var jo å ta permisjon og logge av snap i et par måneder. Skjønner tanken om at det er ekstra mange som vil se når man har ny baby men hun deler jo uannsett lite ordentlig babycontent etter hva jeg har skjønt? Og deler jo ikke mye bilder og filmer av babyen? Det skjer jo lite i starten å dele om også, er jo bare "prøver å amme og prøver å sove" som går igjen hos de fleste med 1 mnd gammel baby? Tenker hun fint kunne tatt permisjon. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 21. desember 2024 #322 Del Skrevet 21. desember 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 22. desember 2024 #323 Del Skrevet 22. desember 2024 Det måtte bursdag til for at hun skulle rydde. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22. desember 2024 #324 Del Skrevet 22. desember 2024 Poly skrev (1 minutt siden): Det måtte bursdag til for at hun skulle rydde. Ikke sjokkert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 22. desember 2024 #325 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Litt off topic, men hva skjer med at «alle» influensere har Porsche? Kan hende jeg har feil inntrykk, ellers så er det noe skjult reklame på gang🤔 PF sa også da han var på Elkjøp og kjøpte julegaver til treet at han alltid pruter i butikk? Alle butikker unntatt matbutikker.. og han anbefalte at man kunne gjøre det? Hvis han får masse rabatter og snapper så er det jo skjult reklame? Jeg har ikke inntrykk av at man kan få prute på priser i butikk hvertfall😅 Endret 22. desember 2024 av Kokosmakroni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. desember 2024 #326 Del Skrevet 22. desember 2024 Kokosmakroni skrev (15 minutter siden): Litt off topic, men hva skjer med at «alle» influensere har Porsche? Kan hende jeg har feil inntrykk, ellers så er det noe skjult reklame på gang🤔 PF sa også da han var på Elkjøp og kjøpte julegaver til treet at han alltid pruter i butikk? Alle butikker unntatt matbutikker.. og han anbefalte at man kunne gjøre det? Hvis han får masse rabatter og snapper så er det jo skjult reklame? Jeg har ikke inntrykk av at man kan få prute på priser i butikk hvertfall😅 De har vel Porsche fordi det er et statussymbol? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 22. desember 2024 #327 Del Skrevet 22. desember 2024 Tough cookie skrev (8 minutter siden): De har vel Porsche fordi det er et statussymbol? Ja, kan jo hende det bare er det selvfølgelig, bare stussa over at så mange har det. Er jo andre biler som er statussymbol også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 22. desember 2024 #328 Del Skrevet 22. desember 2024 Kokosmakroni skrev (1 time siden): Litt off topic, men hva skjer med at «alle» influensere har Porsche? Kan hende jeg har feil inntrykk, ellers så er det noe skjult reklame på gang🤔 PF sa også da han var på Elkjøp og kjøpte julegaver til treet at han alltid pruter i butikk? Alle butikker unntatt matbutikker.. og han anbefalte at man kunne gjøre det? Hvis han får masse rabatter og snapper så er det jo skjult reklame? Jeg har ikke inntrykk av at man kan få prute på priser i butikk hvertfall😅 Det var et innslag på nrknyhetene for en ukes tid tilbake som handlet om ansatte i sikkerhetskontrollen på Gardermoen som hadde begynt å pante flaskene som folk ikke får ta med seg gjennom kontrollen. De brukte pantepengene på å handle julegaver til vanskeligstilte barn, også de fikk rabatt i den lokale lekebutikken så jeg tror nok det er relativt vanlig når man handler store kvanta til veldedige formål. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 22. desember 2024 #329 Del Skrevet 22. desember 2024 Kokosmakroni skrev (1 time siden): Litt off topic, men hva skjer med at «alle» influensere har Porsche? Kan hende jeg har feil inntrykk, ellers så er det noe skjult reklame på gang🤔 PF sa også da han var på Elkjøp og kjøpte julegaver til treet at han alltid pruter i butikk? Alle butikker unntatt matbutikker.. og han anbefalte at man kunne gjøre det? Hvis han får masse rabatter og snapper så er det jo skjult reklame? Jeg har ikke inntrykk av at man kan få prute på priser i butikk hvertfall😅 Flokkmentalitet. Har en det så følger snart de andre etter…..🐑🐑🐑🐑 Det er neppe noen av de influencerene som har Porsche fordi de har interesse av bil på noen måte, det er kun for status. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. desember 2024 #330 Del Skrevet 22. desember 2024 Kokosmakroni skrev (1 time siden): Hvis han får masse rabatter og snapper så er det jo skjult reklame? Jeg har ikke inntrykk av at man kan få prute på priser i butikk hvertfall😅 Er ikke sånn det funker.. Hvis han mottar et sponset produkt,må det merkes med reklame ved omtale/når det vises frem. Alt han bruker egne penger på,skal ikke merkes da det ikke er samarbeid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 22. desember 2024 #331 Del Skrevet 22. desember 2024 AntiBullshit skrev (29 minutter siden): Det var et innslag på nrknyhetene for en ukes tid tilbake som handlet om ansatte i sikkerhetskontrollen på Gardermoen som hadde begynt å pante flaskene som folk ikke får ta med seg gjennom kontrollen. De brukte pantepengene på å handle julegaver til vanskeligstilte barn, også de fikk rabatt i den lokale lekebutikken så jeg tror nok det er relativt vanlig når man handler store kvanta til veldedige formål. Ok skjønner, til det formålet gir det jo mening. Han sa han ofte pruter i butikk, når han handler til seg selv også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. desember 2024 #332 Del Skrevet 22. desember 2024 Kokosmakroni skrev (3 minutter siden): Ok skjønner, til det formålet gir det jo mening. Han sa han ofte pruter i butikk, når han handler til seg selv også. Det er fullt mulig å prute i butikker som f.eks. Power og Elkjøp. Vet om fler som gjør det, spesielt om man kjøper mye. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 22. desember 2024 #333 Del Skrevet 22. desember 2024 Kokosmakroni skrev (2 timer siden): Ja, kan jo hende det bare er det selvfølgelig, bare stussa over at så mange har det. Er jo andre biler som er statussymbol også. Eller kanskje fordi de som har litt interesse for bil har hatt Porsche som "barndomsdrøm" og omsider har råd til å kjøpe en 🤷♀️ Hadde jeg hatt penger å bruke på "ufornuftige kjøp" hadde jeg nok kjøpt en jeg og foran ørten vesker (selv om vesker nok er en billigere og bedre investering 😂). 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. desember 2024 #334 Del Skrevet 22. desember 2024 Han er søt da. Ble vekt av fyrverkeri i natt og tror folk flest ikke drar på jobb idag hvis de var for trøtte 🙈 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 22. desember 2024 #335 Del Skrevet 22. desember 2024 Palmemor skrev (1 time siden): Han er søt da. Ble vekt av fyrverkeri i natt og tror folk flest ikke drar på jobb idag hvis de var for trøtte 🙈 Lol. Tror de fleste overlever å våkne midt på natta. Gjøre seg selv så avhengig av søvn er jo krise 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 22. desember 2024 #336 Del Skrevet 22. desember 2024 Poly skrev (12 timer siden): Det måtte bursdag til for at hun skulle rydde. Motvillig 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. desember 2024 #337 Del Skrevet 22. desember 2024 Poly skrev (13 timer siden): Det måtte bursdag til for at hun skulle rydde. Rydding har vært daglig fast innslag i snappene hennes før hun ble mamma. Det er nå erstattet av veiing av morsmelk som content. 🤪 Men det betyr da ikke at rydding ikke skjer. Vi ser kun en brøkdel av dagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. desember 2024 #338 Del Skrevet 22. desember 2024 Palmemor skrev (På 18.12.2024 den 13.12): "Nok en natt med bare 6 timer søvn" og "tok noen osteskiver fra Stina". Dette er bare så himla RART! Hvorfor skal han klare seg med 6 timer søvn mens hun MÅ ha 8? Han står å rydder og vasker på natta fordi hun tross alt ammer...? Hva gjør hun egentlig? Ingenting? Ammer (unnskyld, pumper) og diller med seg sjæl? 6 timer søvn er mye!! Spør du meg. Sikke sovet en hel natt på 3 år! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 22. desember 2024 #339 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Zenhouse skrev (10 minutter siden): Rydding har vært daglig fast innslag i snappene hennes før hun ble mamma. Det er nå erstattet av veiing av morsmelk som content. 🤪 Men det betyr da ikke at rydding ikke skjer. Vi ser kun en brøkdel av dagen. Vel, hun har da nærmest innrømmet at PF gjør alt pga hun ammer hele tiden. (Sånn bortsett fra at hun ikke gjør det) Endret 22. desember 2024 av Poly 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. desember 2024 #340 Del Skrevet 22. desember 2024 Klink skrev (25 minutter siden): 6 timer søvn er mye!! Spør du meg. Sikke sovet en hel natt på 3 år! 6 timer er dritmye, spesielt når man har nyfødt. Men syns han er «flinkere» til å håndtere lite søvn enn hu. Han klager hvertfall ikke så voldsomt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå