Littelulla Skrevet 3. februar #1981 Skrevet 3. februar Palmemor skrev (8 minutter siden): Var det ikke mens han trente? Jo 1
Pasha Skrevet 3. februar #1982 Skrevet 3. februar Palmemor skrev (7 minutter siden): Var det ikke mens han trente? usikker. innbilte meg at han bare skulle inn på butikken en tur. mulig jeg tar feil. uansett blir bilen fort kald i denne kulden
Palmemor Skrevet 3. februar #1983 Skrevet 3. februar Pasha skrev (41 minutter siden): usikker. innbilte meg at han bare skulle inn på butikken en tur. mulig jeg tar feil. uansett blir bilen fort kald i denne kulden Mener det var når han trente, og da er det jo fair nok. Jeg hadde nok kjørt hjem med fisken 🙊
Granneman82 Skrevet 4. februar #1984 Skrevet 4. februar (endret) Pasha skrev (11 timer siden): han kunne ikke legge fisken inne i bilen, mens han løp inn for å kjøpe det han glemte pga bilen hadde for høy temperatur... men å kjøre hjem i samme bil med samme høye temperatur.. det går visst fint 🙈🙈 Nei....... Han kjøpte fisken før han skulle trene, hadde glemt at han skulle på trening og derfor kunne ikke fisken ligge i bilen mens han var på trening. Derfor la han den utenfor på bakken😊 Han forklarte dette, med tekst, på snap 😊 Endret 4. februar av Granneman82 Tastefeil 4 1
Pasha Skrevet 4. februar #1985 Skrevet 4. februar Granneman82 skrev (13 timer siden): Nei....... Han kjøpte fisken før han skulle trene, hadde glemt at han skulle på trening og derfor kunne ikke fisken ligge i bilen mens han var på trening. Derfor la han den utenfor på bakken😊 Han forklarte dette, med tekst, på snap 😊 Det er vinter, det er kaldt, bilen blir fort kjøleskaptempratur..... Jeg hadde vært mer bekymret for om noen køddet med mat de fant ute enn bakterievekst i en kald bil 5
Vilde78 Skrevet 6. februar #1986 Skrevet 6. februar Pasha skrev (På 4.2.2026 den 21.02): Det er vinter, det er kaldt, bilen blir fort kjøleskaptempratur..... Jeg hadde vært mer bekymret for om noen køddet med mat de fant ute enn bakterievekst i en kald bil Elbil som han holder varm mens han trener. Var 24 grader inni den skrev han. 2
Pasha Skrevet 6. februar #1987 Skrevet 6. februar Vilde78 skrev (3 timer siden): Elbil som han holder varm mens han trener. Var 24 grader inni den skrev han. jeg hadde heller droppet å holde bilen varm, enn å sette fra meg mat jeg skal spise på utsiden av en bil 4
MissCortado Skrevet 6. februar #1988 Skrevet 6. februar (endret) Han løser så mange ting på helt kårny vis. Nesten så jeg mistenker han for at det er overlagt, at det er slik han lager content. Eller, det er jo ganske obvious da. For det er jo content. Dårlig formulert av meg. Tenkte mer på at han står med to alternativer i en situasjon. A - normal løsning, B - noe pussig og alternativt. Så går han bevisst for B, for det skaper klikk. Endret 6. februar av MissCortado 1
Vilde78 Skrevet 6. februar #1989 Skrevet 6. februar Pasha skrev (48 minutter siden): jeg hadde heller droppet å holde bilen varm, enn å sette fra meg mat jeg skal spise på utsiden av en bil Det hadde jeg og, men hver sin smak. Det er innmari kaldt i en kald bil etter en trening hvor du har blitt skikkelig svett. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå