Littelulla Skrevet tirsdag kl. 19:35 #1981 Skrevet tirsdag kl. 19:35 Palmemor skrev (8 minutter siden): Var det ikke mens han trente? Jo
Pasha Skrevet tirsdag kl. 19:36 #1982 Skrevet tirsdag kl. 19:36 Palmemor skrev (7 minutter siden): Var det ikke mens han trente? usikker. innbilte meg at han bare skulle inn på butikken en tur. mulig jeg tar feil. uansett blir bilen fort kald i denne kulden
Palmemor Skrevet tirsdag kl. 20:18 #1983 Skrevet tirsdag kl. 20:18 Pasha skrev (41 minutter siden): usikker. innbilte meg at han bare skulle inn på butikken en tur. mulig jeg tar feil. uansett blir bilen fort kald i denne kulden Mener det var når han trente, og da er det jo fair nok. Jeg hadde nok kjørt hjem med fisken 🙊
Granneman82 Skrevet i går, 06:31 #1984 Skrevet i går, 06:31 (endret) Pasha skrev (11 timer siden): han kunne ikke legge fisken inne i bilen, mens han løp inn for å kjøpe det han glemte pga bilen hadde for høy temperatur... men å kjøre hjem i samme bil med samme høye temperatur.. det går visst fint 🙈🙈 Nei....... Han kjøpte fisken før han skulle trene, hadde glemt at han skulle på trening og derfor kunne ikke fisken ligge i bilen mens han var på trening. Derfor la han den utenfor på bakken😊 Han forklarte dette, med tekst, på snap 😊 Endret i går, 06:43 av Granneman82 Tastefeil 1
Pasha Skrevet 18 timer siden #1985 Skrevet 18 timer siden Granneman82 skrev (13 timer siden): Nei....... Han kjøpte fisken før han skulle trene, hadde glemt at han skulle på trening og derfor kunne ikke fisken ligge i bilen mens han var på trening. Derfor la han den utenfor på bakken😊 Han forklarte dette, med tekst, på snap 😊 Det er vinter, det er kaldt, bilen blir fort kjøleskaptempratur..... Jeg hadde vært mer bekymret for om noen køddet med mat de fant ute enn bakterievekst i en kald bil 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå