Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (8 minutter siden):

Var det ikke mens han trente? 

Jo

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (7 minutter siden):

Var det ikke mens han trente? 

usikker.  innbilte meg at han bare skulle inn på butikken en tur. mulig jeg tar feil.

uansett blir bilen fort kald i denne kulden

Skrevet
Pasha skrev (41 minutter siden):

usikker.  innbilte meg at han bare skulle inn på butikken en tur. mulig jeg tar feil.

uansett blir bilen fort kald i denne kulden

Mener det var når han trente, og da er det jo fair nok. Jeg hadde nok kjørt hjem med fisken 🙊

Skrevet (endret)
Pasha skrev (11 timer siden):

han kunne ikke legge fisken inne i bilen, mens han løp inn for å kjøpe det han glemte pga bilen hadde for høy temperatur... men å kjøre hjem i samme bil med samme høye temperatur.. det går visst fint 🙈🙈

Nei....... Han kjøpte fisken før han skulle trene, hadde glemt at han skulle på trening og derfor kunne ikke fisken ligge i bilen mens han var på trening. Derfor la han den utenfor på bakken😊 Han forklarte dette, med tekst, på snap 😊

Endret av Granneman82
Tastefeil
  • Liker 1
Skrevet
Granneman82 skrev (13 timer siden):

Nei....... Han kjøpte fisken før han skulle trene, hadde glemt at han skulle på trening og derfor kunne ikke fisken ligge i bilen mens han var på trening. Derfor la han den utenfor på bakken😊 Han forklarte dette, med tekst, på snap 😊

Det er vinter,  det er kaldt,  bilen blir fort kjøleskaptempratur.....

Jeg hadde vært mer bekymret for om noen køddet med mat de fant ute enn bakterievekst i en kald bil

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...