Gipetto Skrevet 2. juni #1241 Skrevet 2. juni Men tror han virkelig at en baby på 6 mnd får noe utbytte av et hvalmuseum? 10
Mellion Skrevet 3. juni #1242 Skrevet 3. juni Hageslangerull 😅 fint å være med på P sin oppvekst der han «oppdager» ting han ikke helt har lært navnet på enda 1
Nepped Skrevet 4. juni #1243 Skrevet 4. juni Gipetto skrev (På 2.6.2025 den 15.44): Men tror han virkelig at en baby på 6 mnd får noe utbytte av et hvalmuseum? Vel, de hadde det vel fint sammen og relasjonsbygging på andre plasser enn hjemme er alltid fint. Det er og sunt for barnet at foreldrene gjør ting som gjør de glade. Selv skal jeg på kunstmuseum og babyomvisning til uka, og jeg er rimelig sikker på at både jeg og baby kommer til å kose oss. Vi MÅ ikke lete etter ting å kritisere. 9 1 10
Mippiie123 Skrevet 4. juni #1244 Skrevet 4. juni Nepped skrev (1 time siden): Vel, de hadde det vel fint sammen og relasjonsbygging på andre plasser enn hjemme er alltid fint. Det er og sunt for barnet at foreldrene gjør ting som gjør de glade. Selv skal jeg på kunstmuseum og babyomvisning til uka, og jeg er rimelig sikker på at både jeg og baby kommer til å kose oss. Vi MÅ ikke lete etter ting å kritisere. Enig. Mye å kritisere Pelle og Stina på, men dette er en ikke-sak. Har baby noe nytte av å være med mor på kafe og drikke kaffe? Neppe, men mange gjør det forde. 14
Matas Skrevet 4. juni #1245 Skrevet 4. juni Mippiie123 skrev (37 minutter siden): Enig. Mye å kritisere Pelle og Stina på, men dette er en ikke-sak. Har baby noe nytte av å være med mor på kafe og drikke kaffe? Neppe, men mange gjør det forde. Eneste tingen å kritisere for er at han har baby på fanget samtidig som han drikker kaffe.. Skjønner ikke at han tør det. 3
Melus Skrevet 4. juni #1246 Skrevet 4. juni Nepped skrev (2 timer siden): Vel, de hadde det vel fint sammen og relasjonsbygging på andre plasser enn hjemme er alltid fint. Det er og sunt for barnet at foreldrene gjør ting som gjør de glade. Selv skal jeg på kunstmuseum og babyomvisning til uka, og jeg er rimelig sikker på at både jeg og baby kommer til å kose oss. Vi MÅ ikke lete etter ting å kritisere. Helt enig. Babyer har glede av kvalitetstid med foreldrene sine. 6
Faina Skrevet 14. juni #1248 Skrevet 14. juni (endret) Ja, en ting å ikke bruke solkrem og steke i sola, men den paraplyen mens han hjalp Stina.. 🙈 Endret 14. juni av Faina 3 1
Pigaloppa Skrevet 14. juni #1249 Skrevet 14. juni Faina skrev (1 time siden): Ja, en ting å ikke bruke solkrem og steke i sola, men den paraplyen mens han hjalp Stina.. 🙈 I dag var det visst ikke nøye å dekke seg til i sola, barbent på tur i en liten shorts. Kunne kledd på seg noe når dem var og spiste, vanlig folkeskikk det 4
Poly Skrevet 14. juni #1250 Skrevet 14. juni Sitter han virkelig barbeint og i bar overkropp når de er på resturant? 🙈 8 2
J.. Skrevet 14. juni #1251 Skrevet 14. juni Poly skrev (5 minutter siden): Sitter han virkelig barbeint og i bar overkropp når de er på resturant? 🙈 Hadde det vært imot spistestedets regler hadde han ikke fått sette seg,så er vel ikke så nøye for de. 2 1
Poly Skrevet 14. juni #1252 Skrevet 14. juni J.. skrev (9 minutter siden): Hadde det vært imot spistestedets regler hadde han ikke fått sette seg,så er vel ikke så nøye for de. Åh, nei men daså 2
Purple Diamond Skrevet 14. juni #1253 Skrevet 14. juni Nepped skrev (På 4.6.2025 den 9.40): Vel, de hadde det vel fint sammen og relasjonsbygging på andre plasser enn hjemme er alltid fint. Det er og sunt for barnet at foreldrene gjør ting som gjør de glade. Selv skal jeg på kunstmuseum og babyomvisning til uka, og jeg er rimelig sikker på at både jeg og baby kommer til å kose oss. Vi MÅ ikke lete etter ting å kritisere. Godt sagt! 3
refill Skrevet 14. juni #1254 Skrevet 14. juni Pigaloppa skrev (2 timer siden): I dag var det visst ikke nøye å dekke seg til i sola, barbent på tur i en liten shorts. Kunne kledd på seg noe når dem var og spiste, vanlig folkeskikk det Ute på en strandkafé? Dere snakker som om han skulle valset inn på en restaurant i bare shorts 🤦♀️ 7
Orly Skrevet 14. juni #1255 Skrevet 14. juni J.. skrev (2 timer siden): Hadde det vært imot spistestedets regler hadde han ikke fått sette seg,så er vel ikke så nøye for de. Er du seriøs? Må det være regler for at man skal kle seg skikkelig, klarer man ikke tenke det på egen hånd? 7 3
Klink Skrevet 14. juni #1256 Skrevet 14. juni Orly skrev (9 minutter siden): Er du seriøs? Må det være regler for at man skal kle seg skikkelig, klarer man ikke tenke det på egen hånd? Jeg skjønner det om man spiser på en finere restaurant, men ellers gjør det egentlig noe når man sitter ute? 4 1
J.. Skrevet 14. juni #1257 Skrevet 14. juni Orly skrev (18 minutter siden): Er du seriøs? Må det være regler for at man skal kle seg skikkelig, klarer man ikke tenke det på egen hånd? Ja. Kleskode på resturanter er faktisk helt normalt,selv om det er nytt for deg. Et spisested på en campingplass langs stranden har neppe kleskode for gjestene sine for å spise der,altså. 8
Poly Skrevet 14. juni #1258 Skrevet 14. juni J.. skrev (1 time siden): Ja. Kleskode på resturanter er faktisk helt normalt,selv om det er nytt for deg. Et spisested på en campingplass langs stranden har neppe kleskode for gjestene sine for å spise der,altså. Noen ting handler om etikette og folkeskikk 11 4
Klink Skrevet 14. juni #1259 Skrevet 14. juni Poly skrev (29 minutter siden): Noen ting handler om etikette og folkeskikk Absolutt, men hvorfor er bar overkropp ute hvor en ikke sitter trangt innpå andre et problem? 2
Pigaloppa Skrevet 14. juni #1260 Skrevet 14. juni Klink skrev (37 minutter siden): Absolutt, men hvorfor er bar overkropp ute hvor en ikke sitter trangt innpå andre et problem? Hvorfor tvinge folk til å se på din halvnakne kropp når man skal spise? Ja, han liker å vise seg frem og skryte av seg selv i enhver anledning han får, men å kle på seg offentlig burde ikke være noe problem. 8 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå