Happyflopp Skrevet 17. desember 2024 #281 Del Skrevet 17. desember 2024 Guido skrev (42 minutter siden): Tror ikke han noensinne har pleid å jobbe natt tidligere pga det. Får forøvrig litt vondt av fyren, som virker som ikke gjør annet enn å rydde, handle, vaske og "gjøre klart for Stina". Hva gjør hun, annet enn å amme? Mannen rekker ikke å jobbe en gang. Han ser ut til å være husets vaskehjelp , stuepike , vaktmester, kokk, servitør , hundepasser, barnevakt , kjøpmann og generelt slave i eget hjem , mens prinsessa på erten kommanderer hit og dit 🤣 stakkars fyr, frivillig eller ei . 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 18. desember 2024 #282 Del Skrevet 18. desember 2024 Ddt virker faktisk som om han holder på med noe hele dagene. Handling, rydding, trening.. Han kommer jo til å bli utbrent om han skal holde på sånn hver dag. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 18. desember 2024 #283 Del Skrevet 18. desember 2024 Guido skrev (9 timer siden): Tror ikke han noensinne har pleid å jobbe natt tidligere pga det. Får forøvrig litt vondt av fyren, som virker som ikke gjør annet enn å rydde, handle, vaske og "gjøre klart for Stina". Hva gjør hun, annet enn å amme? Mannen rekker ikke å jobbe en gang. Det er jo helt absurd. Han er jo ikke i permisjon, la mannen jobbe! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18. desember 2024 #284 Del Skrevet 18. desember 2024 Guido skrev (9 timer siden): Tror ikke han noensinne har pleid å jobbe natt tidligere pga det. Får forøvrig litt vondt av fyren, som virker som ikke gjør annet enn å rydde, handle, vaske og "gjøre klart for Stina". Hva gjør hun, annet enn å amme? Mannen rekker ikke å jobbe en gang. Innimellom har han visstnok hatt noe jobb på nattestid pga det, men har ikke hatt intrykk av at det er på fast basis. Han har dog nevnt at han fint kan få unna jobb på natt pga tidsforskjellen. Men ja, han er virkelig en som gjør ALT nå! Tenker hun drar kortet "jeg har ikke permisjon, du må bidra".... Det er bare en antagelse 🫣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 18. desember 2024 #285 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) Jeg måtte hoppe av Stinatråden siden den ble så lang og følger bare sånn halvveis med, men stemmer inntrykket mitt om at hun ikke bytter bleier i det hele tatt? Tar PF hvert eneste bleiebytte? Endret 18. desember 2024 av Llise 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 18. desember 2024 #286 Del Skrevet 18. desember 2024 Llise skrev (1 time siden): Jeg måtte hoppe av Stinatråden siden den ble så lang og følger bare sånn halvveis med, men stemmer inntrykket mitt om at hun ikke bytter bleier i det hele tatt? Tar PF hvert eneste bleiebytte? Hun bytter kun hvis han ikke er hjemme. Så på snappen hans i går at han leverte klesvask på vaskeri fordi han ikke rakk over alt. Det skjønner jeg veldig godt når han skal både jobbe, trene, vaske, rydde, lage mat, handle... Hvorfor Stina ikke kan vaske de klærne skjønner jeg derimot lite av. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18. desember 2024 #287 Del Skrevet 18. desember 2024 -Turtle skrev (25 minutter siden): Hun bytter kun hvis han ikke er hjemme. Så på snappen hans i går at han leverte klesvask på vaskeri fordi han ikke rakk over alt. Det skjønner jeg veldig godt når han skal både jobbe, trene, vaske, rydde, lage mat, handle... Hvorfor Stina ikke kan vaske de klærne skjønner jeg derimot lite av. De vasker hver sine klær..... 🤐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 18. desember 2024 #288 Del Skrevet 18. desember 2024 Palmemor skrev (3 minutter siden): De vasker hver sine klær..... 🤐 Stina har vell så mye klær at hun ikke trenger å vaske på noen mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 18. desember 2024 #289 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg synes det er ganske spesielt når to voksne jobber hjemmefra - med en liten baby som sover mye og krever lite (sammenlignet med etterhvert som han trenger mer stimuli osv) - og så har de ikke tid til å sette på og henge opp klesvask... 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. desember 2024 #290 Del Skrevet 18. desember 2024 HMK skrev (På 2.12.2024 den 23.06): Kalender er for barn i min verden. Er så enig . Å har man noe til overs, gi heller en pakkekalender til noen som ikke har råd , evnt bruk pengene på en røde kors gave . Gavekalendere i fleng , er sinnsyk sløsing i et samfunn som hyler om renteøkning , dyre matvarer og høy strøm . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. desember 2024 #291 Del Skrevet 18. desember 2024 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Er så enig . Å har man noe til overs, gi heller en pakkekalender til noen som ikke har råd , evnt bruk pengene på en røde kors gave . Gavekalendere i fleng , er sinnsyk sløsing i et samfunn som hyler om renteøkning , dyre matvarer og høy strøm . Han gir jo gaver i fleng til veldelighet+donerer mye til bl.a kreftforeningen.. 2 ting kan være sant på én gang.. 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. desember 2024 #292 Del Skrevet 18. desember 2024 -Turtle skrev (38 minutter siden): Hun bytter kun hvis han ikke er hjemme. Så på snappen hans i går at han leverte klesvask på vaskeri fordi han ikke rakk over alt. Det skjønner jeg veldig godt når han skal både jobbe, trene, vaske, rydde, lage mat, handle... Hvorfor Stina ikke kan vaske de klærne skjønner jeg derimot lite av. Han er jo helt ekstrem , kommer til å gå seg på veggen . Rydder , vasker og handler det meste . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. desember 2024 #293 Del Skrevet 18. desember 2024 J.. skrev (1 minutt siden): Han gir jo gaver i fleng til veldelighet+donerer mye til bl.a kreftforeningen.. 2 ting kan være sant på én gang.. Jeg vet jo det. Tenker generelt i samfunnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. desember 2024 #294 Del Skrevet 18. desember 2024 Guido skrev (11 timer siden): Tror ikke han noensinne har pleid å jobbe natt tidligere pga det. Får forøvrig litt vondt av fyren, som virker som ikke gjør annet enn å rydde, handle, vaske og "gjøre klart for Stina". Hva gjør hun, annet enn å amme? Mannen rekker ikke å jobbe en gang. Han har fått seg to barn . Et stort, å ett lite . 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 18. desember 2024 #295 Del Skrevet 18. desember 2024 -Turtle skrev (1 time siden): Hun bytter kun hvis han ikke er hjemme. Så på snappen hans i går at han leverte klesvask på vaskeri fordi han ikke rakk over alt. Det skjønner jeg veldig godt når han skal både jobbe, trene, vaske, rydde, lage mat, handle... Hvorfor Stina ikke kan vaske de klærne skjønner jeg derimot lite av. Er det ikke tid til å vaske når andre daglige gjøremål gjøres av en person? Jeg rekker nå alt dette og er alene med 3 barn...har aldri tenkt jeg må sende klær til vaskeri 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 18. desember 2024 #296 Del Skrevet 18. desember 2024 NiceOrNothing skrev (45 minutter siden): Han er jo helt ekstrem , kommer til å gå seg på veggen . Rydder , vasker og handler det meste . Hadde du sagt det samme om det var et kvinnemenneske som gjorde det samme?? 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet 18. desember 2024 #297 Del Skrevet 18. desember 2024 Hva skjer egentlig på det babyrommet (les: hva holder Stina på med??), som gjør at han må "nedvaske"/fylle på hver eneste dag?...høres jo lettere vilt ut Stina ikke kan ordne det selv. Hva gjør egentlig Stina, foruten å AMME!.. 🙃 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. desember 2024 #298 Del Skrevet 18. desember 2024 Anneisabell skrev (9 minutter siden): Hadde du sagt det samme om det var et kvinnemenneske som gjorde det samme?? Har sagt d samme om mange kvinner ja. Der en ser ut til å dra den tyngste byrden, uavhengig av kjønn . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18. desember 2024 #299 Del Skrevet 18. desember 2024 Eyr skrev (1 time siden): Stina har vell så mye klær at hun ikke trenger å vaske på noen mnd. Godt poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 18. desember 2024 #300 Del Skrevet 18. desember 2024 NiceOrNothing skrev (13 minutter siden): Har sagt d samme om mange kvinner ja. Der en ser ut til å dra den tyngste byrden, uavhengig av kjønn . Det er bra. For pleier ikke å høre det ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå