HMK Skrevet 28. november 2024 #201 Del Skrevet 28. november 2024 Salibali skrev (1 minutt siden): PF er nok en kjempesuper fyr, men den sangen hans, Best Christmas Yet var VIRKELIG ikke bra. Overhode ingen julestemning av den. Hva synes dere? Den kunne vært fin om han gjorde en sartere, roligere utgave. Det blir litt for karaokepreg for min smak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salibali Skrevet 28. november 2024 #202 Del Skrevet 28. november 2024 HMK skrev (3 minutter siden): Den kunne vært fin om han gjorde en sartere, roligere utgave. Det blir litt for karaokepreg for min smak. Enig. Den han sang for Philip på sykehuset med kun piano var mye finere. Orginalen virker nesten mer som en dårlig mgp-låt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 28. november 2024 #203 Del Skrevet 28. november 2024 HMK skrev (8 minutter siden): Den kunne vært fin om han gjorde en sartere, roligere utgave. Det blir litt for karaokepreg for min smak. Han jobber med det. Sa iallefall det på snap i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 28. november 2024 #204 Del Skrevet 28. november 2024 Salibali skrev (1 time siden): PF er nok en kjempesuper fyr, men den sangen hans, Best Christmas Yet var VIRKELIG ikke bra. Overhode ingen julestemning av den. Hva synes dere? Enig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 29. november 2024 #205 Del Skrevet 29. november 2024 Salibali skrev (10 timer siden): PF er nok en kjempesuper fyr, men den sangen hans, Best Christmas Yet var VIRKELIG ikke bra. Overhode ingen julestemning av den. Hva synes dere? Den var faktisk helt grusom 🥵 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. november 2024 #206 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg syns han har en nydelig stemme, men liker ikke måten han synger på. Det blir for anstrengt, nasalt og voldsomt. Jeg hadde likt å se ham på NRK i Stjernekamp, hadde vært gøy å høre ham synge etter hjelp fra mentorer. Jeg likte versjonen han sang på sykehuset, rolig og følsom, men den han har gitt ut ble «for mye» for min smak. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 30. november 2024 #207 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) Salibali skrev (På 28.11.2024 den 23.17): PF er nok en kjempesuper fyr, men den sangen hans, Best Christmas Yet var VIRKELIG ikke bra. Overhode ingen julestemning av den. Hva synes dere? Enig. Men jeg er ikke fan av hans synging i utgangspunktet. Endret 30. november 2024 av Dojakitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 30. november 2024 #208 Del Skrevet 30. november 2024 Uugghhh, synes det musikkinnholdet er så kjedeliiiig. Liker ikke musikken hans og er så lite interessert i hvor mange streams han får og alt det der 😩 Gleder meg til litt mer løpeinnhold igjen når han kommer ovenpå med baby/til våren! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 1. desember 2024 #209 Del Skrevet 1. desember 2024 Catnip skrev (3 timer siden): Uugghhh, synes det musikkinnholdet er så kjedeliiiig. Liker ikke musikken hans og er så lite interessert i hvor mange streams han får og alt det der 😩 Gleder meg til litt mer løpeinnhold igjen når han kommer ovenpå med baby/til våren! Finn deg noen andre å følge da. Han har levd av musikk i årevis før han startet med løping på snapchat (han hadde offentlig snapkonto lenge før løpinga startet). Han er en stor artist selvom du synes det er lite interessant og derfor bør du heller finne deg rene løpekontoer. Musikk er hovedjobben hans. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 1. desember 2024 #210 Del Skrevet 1. desember 2024 Ugresset skrev (17 minutter siden): Finn deg noen andre å følge da. Han har levd av musikk i årevis før han startet med løping på snapchat (han hadde offentlig snapkonto lenge før løpinga startet). Han er en stor artist selvom du synes det er lite interessant og derfor bør du heller finne deg rene løpekontoer. Musikk er hovedjobben hans. Er du manageren hans? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 1. desember 2024 #211 Del Skrevet 1. desember 2024 Dojakitty skrev (32 minutter siden): Er du manageren hans? I wish! Jeg kjenner Per Fredrik fra lenge før han ble en "influenser" gjennom snapchat. Jeg har sett han live på festival hvor han sang for 50-70.000 mennesker. Dette var i 2016. Jeg har fulgt han siden, og jeg heier på han, men manager? Trenger ikke være det gor å prøve å løfte noen opp. Jeg digger fyren. Rett og slett! 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 1. desember 2024 #212 Del Skrevet 1. desember 2024 Ugresset skrev (6 timer siden): Finn deg noen andre å følge da. Han har levd av musikk i årevis før han startet med løping på snapchat (han hadde offentlig snapkonto lenge før løpinga startet). Han er en stor artist selvom du synes det er lite interessant og derfor bør du heller finne deg rene løpekontoer. Musikk er hovedjobben hans. Nja, det er såpass lett å bare skippe forbi det at jeg overlever fint. Synes han er en kul fyr å følge, han er en raring med masse kule funfacts og en helt super pappa. Er også svak for babyinnhold, hehe. Burde ikke du som er blodfan være glad for at folk følger? Mer penger til ham kan jo potensielt betyr mer musikk til dere som digger de greiene der 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 1. desember 2024 #213 Del Skrevet 1. desember 2024 Ugresset skrev (6 timer siden): I wish! Jeg kjenner Per Fredrik fra lenge før han ble en "influenser" gjennom snapchat. Jeg har sett han live på festival hvor han sang for 50-70.000 mennesker. Dette var i 2016. Jeg har fulgt han siden, og jeg heier på han, men manager? Trenger ikke være det gor å prøve å løfte noen opp. Jeg digger fyren. Rett og slett! Det er jo vel og bra det, men man må fortsatt akseptere at andre ikke føler det samme som deg. Det er helt greit å ikke like musikkdelen, men heller like sove delen mer. Og det går an å fortelle, i en diskusjonstråd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. desember 2024 #214 Del Skrevet 1. desember 2024 Ugresset skrev (7 timer siden): I wish! Jeg kjenner Per Fredrik fra lenge før han ble en "influenser" gjennom snapchat. Jeg har sett han live på festival hvor han sang for 50-70.000 mennesker. Dette var i 2016. Jeg har fulgt han siden, og jeg heier på han, men manager? Trenger ikke være det gor å prøve å løfte noen opp. Jeg digger fyren. Rett og slett! Jeg ville gjerne hørt ham synge She’s gone av Steelheart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 1. desember 2024 #215 Del Skrevet 1. desember 2024 Ingen tvil om hvem PelleK sitt forbilde er! Sleepscoremaster Bryan johnson. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 1. desember 2024 #216 Del Skrevet 1. desember 2024 hudorm1 skrev (8 minutter siden): Ingen tvil om hvem PelleK sitt forbilde er! Sleepscoremaster Bryan johnson. Oi dette var jo nesten litt skremmende . Brother from another mother 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
California Skrevet 1. desember 2024 #217 Del Skrevet 1. desember 2024 FruRosa skrev (22 timer siden): Jeg syns han har en nydelig stemme, men liker ikke måten han synger på. Det blir for anstrengt, nasalt og voldsomt. Jeg hadde likt å se ham på NRK i Stjernekamp, hadde vært gøy å høre ham synge etter hjelp fra mentorer. Jeg likte versjonen han sang på sykehuset, rolig og følsom, men den han har gitt ut ble «for mye» for min smak. Jeg skulle også gjerne sett han i Stjernekamp. Det blir mye likt og anstrengt nå, men tror han kunne overrasket positivt med å prøve seg med litt andre sjangre og stiler, og fått litt innspill fra andre. Kan bli et spennende resultat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 1. desember 2024 #218 Del Skrevet 1. desember 2024 hudorm1 skrev (40 minutter siden): Ingen tvil om hvem PelleK sitt forbilde er! Sleepscoremaster Bryan johnson. Tror du er inne på noe. (For de som ikke skjønner det, så viser bildet nedenfor at Per Fredrik følger denne Bryan på Instagram) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet 1. desember 2024 #219 Del Skrevet 1. desember 2024 AntiBullshit skrev (2 timer siden): Tror du er inne på noe. (For de som ikke skjønner det, så viser bildet nedenfor at Per Fredrik følger denne Bryan på Instagram) Han bestiller pulver fra mannen, så ikke så rart det da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 1. desember 2024 #220 Del Skrevet 1. desember 2024 Guido skrev (52 minutter siden): Han bestiller pulver fra mannen, så ikke så rart det da. Er jo garantert en god del av grunnen til at han har et så anstrengt forhold til søvn, ernæring, trening og rutiner. Ser at denne Bryan er sentral i bio-hacker-miljøet i usa. Det er et miljø som teknokrater som Peter thiel også er dypt inni - en gjeng med postmodernistiske kapitalister som «ikke tror på døden». Stina har lenge slott meg som hyperkapitalistisk rent utseendemessig, og har utallige ganger gikk utrykk for at «det naturlige» er en myte hun ikke tror på. Da tenker jeg på tidligere påstander om at hun ikke ga etter for presset om å være naturlig (ref. fillers i leppene og silikon i puppene). Nå nylig har hun innsett at man som nybakte foreldre ikke kan planlegge å dele ansvaret av et nyfødt barn 50/50, nettopp fordi biologien og barnet ikke likestiller mor og far, barnet er rett og slett mer avhengig av mor - som dessverre gjør at arbeidsfordelingen må være noe skjev den første tiden. For meg er det et gjentagende mønster av at hun (og tidvis de) har veldig sterkt behov for å styre ting, dele på mitt og ditt, og komme opp med løsninger som folk flest ikke ser at man som normalt oppegående har behov for. Sett i lys av at PF kanskje er indoktrinert i dette «evig liv»-miljøet så skjønner jeg jo brått hvordan det hele kan henge sammen - han influences jo av galninger fra USA som promoterer en livsstil som på alle måter er utenom det vanlige, hvor man er overbevist om at man kan overgå naturen og attpåtil lure seg unna døden. I tillegg lever han med ei som har operert seg til å ligne en hentai-figur som heller ikke har trua på at ting må være på noen bestemt måte - barnet kan hun fint fordele 12 presise timer mellom seg og far fra den dagen barnet er født. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå