Øyeblikk Skrevet 5. september #1 Del Skrevet 5. september Ser mange nevner han i tråden om Stina(hans samboer). Jeg reagerer på hans(jeg vil kalle det)usunne forhold til mat og trening. Det lukter typ «forstyrrelse»/tvang lang vei. Han så mye sunnere ut før… Håper han klarer å slappe litt mer av når babyen kommer :) 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 5. september #2 Del Skrevet 5. september Ganske usunt ja. Havnet vel på legevakten også idag pga hans intensitet på treningen i varmen i følte han selv… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 5. september #3 Del Skrevet 5. september Dojakitty skrev (Akkurat nå): Ganske usunt ja. Havnet vel på legevakten også idag pga hans intensitet på treningen i varmen i følte han selv… Han fikk utslett/blemmer. Noe han hadde fått en gang tidligere. Noe de ikke klarte og finne ut av? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 5. september #4 Del Skrevet 5. september Angel75 skrev (1 minutt siden): Han fikk utslett/blemmer. Noe han hadde fått en gang tidligere. Noe de ikke klarte og finne ut av? Han sa selv at de sa det kom av treningen i varmen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 5. september Forfatter #5 Del Skrevet 5. september Ikke bare det.. men det å drive kroppen til det maksimale. Og de enorme mengdene med mat. Er nesten litt perverst å se på.. Å være sunn og frisk er ikke nødvendigvis det samme som å trene seg ihjel hver dag og å spise store mengder mat.. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 5. september #6 Del Skrevet 5. september (endret) For de av oss som "kjenner lusa på gangen", så er det ikke spesielt vanskelig å spotte tegnene. -Poseringene på bildene, kjevelinje, bein, og sener. Denne tvangsmessige tereningen, opphenget i søvn/puls, samt rigiditeten rundt mat. Livet disse to lever gjør jo også at alle sære trekk og impulser kan dyrkes upåvirket av andre. De lever i sin egen boble, og i tilligg til dette også også hver sin husholdning, da de disponerer halve huset hver (med unntak av noen felles måtider). Allt ligger med andre ord til rette for å perfeksjonere "opplegget". Er jo alle «forstyrrede sin drøm dette, men desto værre å komme av om det bikker over. _____________ Har helt ærlig har jeg også tenkt tanken at han kansje er på "speketeret". Mye rare særvaner/interesser og oppheng, samt måten han snakker og utrykker seg på er litt «off». Pen og kjekk gutt/ ung mann, men vi som "vet" vi "ser"... 🙌 Endret 5. september av Perle leifer+tillegg 30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 5. september #7 Del Skrevet 5. september Perle skrev (2 minutter siden): For de av oss som "kjenner lusa på gangen", så er det ikke spesielt vanskelig å spotte tegnene.-Poseringene på bildene, kjevelinje, bein, ogsener. Den tvangsmessige teningen, rigiditeten rundt matvarer. Livet disse to lever gjør jo at alle sære trekk og impulser man har kan dyrkes upåvirket av andre. De har også hver sin husholdning, da de disonerer halve huset hver (med unntak av noen felles måtider). Har helt ærlig har jeg også tenkt tanken at han kansje er på "speketeret". Mye rare rare særvaner/interesser og oppheng, samt måten han utrykker seg på verbalt. Kjekk gutt/mann, men vi som "vet" vi "ser". Jepp. Jepp! Dette. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 5. september #8 Del Skrevet 5. september Han har noen særegenheter som er forbi min fatteevne og helt sikkert på spekteret utfra det vi kan se, men han sjekkes jo jevnlig hos lege blant annet mtp helsa, så det er jo noe! Også er han sinnsykt flink til å synge! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 5. september #9 Del Skrevet 5. september Etter å ha hørt noen sanger så ble jeg litt lei jeg. For mye trykk. Liker mer variasjon. Men for all del flink er han. Smak og behag. Virker som en snill type med veldig mange tvangstanker😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 5. september Forfatter #10 Del Skrevet 5. september (endret) For meg er det veldig spesielt å være så opptatt av mat og trening på den måten han er mtp at livet hans snart skal snu seg helt rundt (få en nyfødt). Man kan ha steriliserende utstyr, en stor drage, leid inn egne malere(?) for å designe sønnens rom++) ect.. Man må være litt mer på alerten når det ventes en baby i hus. Alt kan ikke planlegges i detalj. «Sønnen min skal like drager og sushi». Endret 5. september av Øyeblikk Skrivefeil. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 8. september #11 Del Skrevet 8. september Han er nokk definitivt på spekteret. Får voldsom oppheng på spesifikke ting. Dette gjelder også synging. Han fortalte at han lærte å synge ved intens øving, han løper også med intens øving (ikke så gammel hobby), nå ror han plutselig, han lærte seg japansk og kinesisk raskt og han spiser det samme hver dag, måned etter måned. Han prater og oppfører seg på en måte som virker litt "rar". Han skulle gjemme en skatt laaaangt borte som barnet skulle få skattekart til om mange år, for da kunne de få på skattejakt over land og strand. Du vet når du møter noen,å du bare merker at NOE er litt off. Men for all del en fin fyr å følge, morsom å følge med på 😅 22 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 8. september #12 Del Skrevet 8. september Myml1 skrev (Akkurat nå): Han er nokk definitivt på spekteret. Får voldsom oppheng på spesifikke ting. Dette gjelder også synging. Han fortalte at han lærte å synge ved intens øving, han løper også med intens øving (ikke så gammel hobby), nå ror han plutselig, han lærte seg japansk og kinesisk raskt og han spiser det samme hver dag, måned etter måned. Han prater og oppfører seg på en måte som virker litt "rar". Han skulle gjemme en skatt laaaangt borte som barnet skulle få skattekart til om mange år, for da kunne de få på skattejakt over land og strand. Du vet når du møter noen,å du bare merker at NOE er litt off. Men for all del en fin fyr å følge, morsom å følge med på 😅 Jøye meg. Er ingen tvil.. Men han har rodd tidligere altså. Rodde 5 timer for ikke så lenge siden… til hendene var fulle i blemmer…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 8. september #13 Del Skrevet 8. september Ja han er kanskje litt voldsom i det han driver med og livet de lever er generelt lite tiltalende, men fy søren han virker til å vær en flott og raus fyr! 19 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 10. september #14 Del Skrevet 10. september Sammy! skrev (På 8.9.2024 den 20.53): Ja han er kanskje litt voldsom i det han driver med og livet de lever er generelt lite tiltalende, men fy søren han virker til å vær en flott og raus fyr! Jeg har skikkelig sansen for han😄 en av få influensere som tar til seg både positiv og konstruktiv kritikk. Artig å følge han! men ja, skjønner meg ikke helt på livet de lever😅 men det funker jo åpenbart for dem! Spent på hvordan det skal løses som en familie når barnet blir eldre og skal spise samme mat som dem. 3 forskjellige middager? 🤷♀️😅 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 10. september Forfatter #15 Del Skrevet 10. september For all del en fin fyr. Men det er som sagt noe psykt over hele bildet. Å være en god og engasjert far er ikke nødvendigvis det samme som å gjemme skatter rundt i naturen for at man skal på skattejakt om mange år🤯 eller at man trener seg nesten til døde for å «strekke grenser». Eller å spise enorme mengder mat for så å løpe flere mil. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkpashion Skrevet 11. september #16 Del Skrevet 11. september Han slår meg som en «alt eller ingenting» person. Alt han gjør eller intresserer seg for, får han skikkelig oppheng i, og da dreier alt seg om det. Feks sleepscore. Et annet menneske vil kjenne på kroppen om det har sovet godt eller ei, han jobber utifra et mål om å få 100 i sleepscore. Han virker som en flott fyr, omsorgsfull og raus. Men hvordan skal han takle elendig sleepscore og mindre tid til de andre tvangsgreiene sine? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 11. september #17 Del Skrevet 11. september Pinkpashion skrev (20 minutter siden): Han slår meg som en «alt eller ingenting» person. Alt han gjør eller intresserer seg for, får han skikkelig oppheng i, og da dreier alt seg om det. Feks sleepscore. Et annet menneske vil kjenne på kroppen om det har sovet godt eller ei, han jobber utifra et mål om å få 100 i sleepscore. Han virker som en flott fyr, omsorgsfull og raus. Men hvordan skal han takle elendig sleepscore og mindre tid til de andre tvangsgreiene sine? Det spørsmålet gjelder like mye for frøkna i huset. Derfor jeg sa i hennes tråd at jeg er spent på å se hvordan de takler pynting av huset til jul osv med en baby siden det stort sett er det eneste som skjer i november der i gården. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 4. oktober Forfatter #18 Del Skrevet 4. oktober Noen som har sett de siste snappene hans? Snakk om tvangshandlinger… veldig viktig å dokumetere ALT av inntak av mat på en tur som skal være en «kjærestetur». Det er jo overhode inne friskt det han holder på med nå..?!?!? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 4. oktober #19 Del Skrevet 4. oktober Nei, han fremstår ganske påskrudd akkurat nå. Uten at jeg skal slenge rundt noen diagnoser. Alle kan fremstå slik fra tid til annen. Han har jo alltid vært spesiell, men det virker kanskje som at det har bikket litt over. Og unnskyld meg… den frisøren hans burde få sparken. (Ikke utseende jeg kommenterer, kun hårklipp!) 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Følermeddeg Skrevet 4. oktober #20 Del Skrevet 4. oktober (endret) Dojakitty skrev (På 8.9.2024 den 19.04): Jøye meg. Er ingen tvil.. Men han har rodd tidligere altså. Rodde 5 timer for ikke så lenge siden… til hendene var fulle i blemmer…. Det var samme dagen moren døde... da bryr man seg ikke om blemmer i håndflaten. 💔 Endret 4. oktober av Følermeddeg 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå