AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Noen som vet når det deles ut i Sandvika? Ser ut til at jeg må ta turen dit for å få det til å gå rundt. Finner ingen info på nett el face osv..😞 Anonymkode: 29827...bdf 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som vet når det deles ut i Sandvika? Ser ut til at jeg må ta turen dit for å få det til å gå rundt. Finner ingen info på nett el face osv..😞 Anonymkode: 29827...bdf Hvorfor spør du ikke Frelsesarmeen? De har mange kanaler du kan spørre på og jeg er sikker på at du finner svaret hvis du går inn på nettsiden deres eller googler også. Anonymkode: 9e040...ec0
Daisy-love Skrevet 6. september 2024 #3 Skrevet 6. september 2024 Det ser for meg ut som de deler ut en gang i måneden og da er neste fredag 20.09. Jeg vet ikke om det stemmer, men det er det jeg finner på Facebook. Finner også artikkel fra Budstikka som sier én gang i måneden. Er det noen andre som kan ha? Fant denne siden her: https://www.matsentralen.no/matkartet men usikker på om den stemmer, men da kan mulig Røde kors ha noe. Du kan eventuelt kontakte kommunen å høre hva som finnes. Håper det løser seg 💚
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå