AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Noen her som har opplevd endring av sexlyst etter uttak av p-stav? Anonymkode: 7e356...0f6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 Bare motsatt. Mistet den da den ble satt inn. Men heller ingen sexlyst enn å være deprimert ei uke i måneden. Anonymkode: f52c0...a8b
Rebecca30 Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 Jeg merket en endring i sexlysten etter at jeg tok ut p-staven. For meg økte den, noe som jeg tror skyldes at hormonene i p-staven ikke lenger påvirker kroppen min. Men jeg har også hørt om andre som ikke har merket noe forskjell. Det er nok veldig individuelt.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Skrevet 5. september 2024 Jepp! Jeg (mann) opplevde definitivt at samboer fikk mer sexlyst etter at hun tok ut P-staven og dermed sluttet med hormonell prevensjon. Mer opp- og ned i humør og lyst når hun faktisk har en reell syklus, imens når hun stod på hormonell prevensjon var hun mer flat, der snittet nok var middel til lav sexlyst. Nå derimot er det ganske tydelig når eggløsning dukker opp, -da tar hun vesentlig mer initiativ enn før. Anonymkode: 33ca4...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå