Gå til innhold

Eksempler på forhold eldre kvinne med mye yngre mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som kvinne 49 er det null problem å få ONS eller flere ligg med yngre menn 15-20 år yngre. Ser samtidig at man er ikke helt i målgruppen for noe langsiktig av flere grunner. Så den diskusjonen er jeg ikke ute etter i denne tråden.

Trenger bare å vite om det finnes eksempler på forhold mellom eldre kvinne og yngre mann som har blitt mer en ligging. Når det er såpass mange forhold med menn 50 med damer i 30-årene , så må det da finnes eksempler på langsiktige forhold der kvinnen er eldst?

Anonymkode: 3036d...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja bla frankrikes president.

Anonymkode: 8deb9...8a6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet, alle par er ikke sammen til dags dato. Alle har ikke 15-20 år forskjell, å så noen med mye mer enn det, som at Madonna og Cher er sammen med veldig unge menn til tider, men vet ikek med det der. 

Aron Taylor-Johnson og kona. Men hun var ressigøren hans da han var tenåring, og blir beskyldt for grooming. De fikk barn da han var sånn 20 år. 

Sandra Bullock datet(Var sammen med?) Ryan Gosling da han var 21 og hun 37, rart. De var nok ikke et ting så lenge, men han har enda en kone som er eldre enn seg. Ikke like mye eldre da, ca 7 år eldre. Eva Mendes. 

Cris Jenner og Corey Gamble, det er visst 20 år mellom dem, var ikke klar over det.

Ashton Kutcher var gift med Demi Moore. 

Heidi Klum og Tom Kaulitz(Likte han som tenåring 💔)

Tilda Swinton har tydeligvis hatt yngre mann en god stund.

Anonymkode: e6294...746

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal kalle det men vært fwb med en 15 år yngre de siste 5 åra. Så ja tror det er mulig  med forhold og. 

Jeg var gift med en 12 år yngre. 
Søskenbarnet mitt ho gifta seg med en mye yngre enn seg. De har vært gift i over 20 år nå. 

Så mulig ja.

Anonymkode: 1a210...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tante er gift med en 14 år yngre mann og har vært det i 25 år😄

Anonymkode: 8a990...661

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dishwalla skrev (2 timer siden):

Vendela og Petter.

Tor det hangler på siste verset

Anonymkode: a8217...22d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tor det hangler på siste verset

Mulig, men de har vært ett par en stund da så ikke sikkert det hangler på grunn av aldersforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dishwalla skrev (15 timer siden):

Mulig, men de har vært ett par en stund da så ikke sikkert det hangler på grunn av aldersforskjell.

Garantert ikke pga aldersforskjell er nok andre ting for har opplevd det selv. Ble ikke slutt pga aldersforskjell men like som med en jevn aldrende

Anonymkode: 1a210...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dishwalla skrev (På 5.9.2024 den 15.25):

Hun er ikke akkurat noe fruktfat lenger, blir nok snart byttet i en yngre utgave.  

Mange menn blir også byttet ut med alderen, så ikke gå amok feminister.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Ma og han tyrkeren.

Anonymkode: 33dec...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forlovet med en 11 år yngre mann 😊

Anonymkode: 950da...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Anne Ma og han tyrkeren.

Anonymkode: 33dec...2c1

🤢 🤢 🤮 🤮 🤮

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 1.55):

Som kvinne 49 er det null problem å få ONS eller flere ligg med yngre menn 15-20 år yngre. Ser samtidig at man er ikke helt i målgruppen for noe langsiktig av flere grunner. Så den diskusjonen er jeg ikke ute etter i denne tråden.

Trenger bare å vite om det finnes eksempler på forhold mellom eldre kvinne og yngre mann som har blitt mer en ligging. Når det er såpass mange forhold med menn 50 med damer i 30-årene , så må det da finnes eksempler på langsiktige forhold der kvinnen er eldst?

Anonymkode: 3036d...78d

Klart at for menn som ikke får andre, da må de lempe på kravene og ta til takke med ei eldre.

De som har marked hos yngre og ikke trenger å lempe på kravene, klart de heller ser mot ei på egen alder eller yngre, som i neste alle tilfeller er mer attraktiv.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner bare på ett par hvor hun er mye eldre.  Litt usikker på nøyaktig hvor mye eldre. Det er ikke så mye å si om det. Det er et vanlig par og jeg tror de har der bra.

For ham var konsekvensen at han ikke kunne bli far på vanlig måte, men det er ikke alle som ønsker det uansett. Jeg tror nok det ekskluderer en del menn.

Anonymkode: 23d1b...f06

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...