Tonje2 Skrevet 4. september 2024 #1 Del Skrevet 4. september 2024 Hei! Facebook-kontoen min blei hacket for noen dager siden, noe som resulterte i at Facebook deaktivert den. Nå virker det umulig å få aktivert den igjen da det ikke går ann å kontakte Facebook/meta noen steder(?) Noen som har opplevd lignende og fått den aktivert igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #2 Del Skrevet 4. september 2024 Tonje2 skrev (1 minutt siden): Hei! Facebook-kontoen min blei hacket for noen dager siden, noe som resulterte i at Facebook deaktivert den. Nå virker det umulig å få aktivert den igjen da det ikke går ann å kontakte Facebook/meta noen steder(?) Noen som har opplevd lignende og fått den aktivert igjen? Det skjedde med meg også. Umulig å få tak i Meta. Skreiv flerfoldige meldinger uten respons. Kontoen med bilder og alt fra 2000-tallet gikk tapt. Skulle gjerne hatt bildene av barna. Det finnes en del hackere som kan « hacke» tilbake kontoen ved en god sum. Jeg tok ikke sjansen på å få hjelp fra dem. Kontoen gikk tapt, og jeg fikk laget meg en ny etterhvert. Anonymkode: 1c799...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Del Skrevet 5. september 2024 Facebook Start på denne siden og se om det er mulig å få kontroll via veiviseren. Anonymkode: 570f9...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje2 Skrevet 5. september 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Facebook Start på denne siden og se om det er mulig å få kontroll via veiviseren. Anonymkode: 570f9...711 Får bare opp at kontoen din er deaktivert når jeg prøver å logge inn der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5. september 2024 #5 Del Skrevet 5. september 2024 Skjedde meg. Kommer ikke inn igjen. Nå blåser jeg egentlig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. september 2024 #6 Del Skrevet 5. september 2024 Kundeservicen til Facebook er heilt tragisk. Berre bots, ingen menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lysblomst Skrevet 9. februar #7 Del Skrevet 9. februar klarte du å ordne dette? min konto er også blitt hacket for to dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje2 Skrevet 9. februar Forfatter #8 Del Skrevet 9. februar Nei, dessverre.. Kom ingen vei med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lysblomst Skrevet 9. februar #9 Del Skrevet 9. februar Så kjedelig. Opprettet du ny? Var det kun Facebooken din som ble hacked eller e-postadressen din også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå