Tonje2 Skrevet 4. september #1 Del Skrevet 4. september Hei! Facebook-kontoen min blei hacket for noen dager siden, noe som resulterte i at Facebook deaktivert den. Nå virker det umulig å få aktivert den igjen da det ikke går ann å kontakte Facebook/meta noen steder(?) Noen som har opplevd lignende og fått den aktivert igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #2 Del Skrevet 4. september Tonje2 skrev (1 minutt siden): Hei! Facebook-kontoen min blei hacket for noen dager siden, noe som resulterte i at Facebook deaktivert den. Nå virker det umulig å få aktivert den igjen da det ikke går ann å kontakte Facebook/meta noen steder(?) Noen som har opplevd lignende og fått den aktivert igjen? Det skjedde med meg også. Umulig å få tak i Meta. Skreiv flerfoldige meldinger uten respons. Kontoen med bilder og alt fra 2000-tallet gikk tapt. Skulle gjerne hatt bildene av barna. Det finnes en del hackere som kan « hacke» tilbake kontoen ved en god sum. Jeg tok ikke sjansen på å få hjelp fra dem. Kontoen gikk tapt, og jeg fikk laget meg en ny etterhvert. Anonymkode: 1c799...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #3 Del Skrevet 5. september Facebook Start på denne siden og se om det er mulig å få kontroll via veiviseren. Anonymkode: 570f9...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje2 Skrevet 5. september Forfatter #4 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Facebook Start på denne siden og se om det er mulig å få kontroll via veiviseren. Anonymkode: 570f9...711 Får bare opp at kontoen din er deaktivert når jeg prøver å logge inn der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5. september #5 Del Skrevet 5. september Skjedde meg. Kommer ikke inn igjen. Nå blåser jeg egentlig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. september #6 Del Skrevet 5. september Kundeservicen til Facebook er heilt tragisk. Berre bots, ingen menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå