AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #21 Skrevet 4. september 2024 Dojakitty skrev (3 timer siden): Føler det ligger mer til denne historien enn det som blir fortalt for å si det sånn Hva da, tenker du? Jeg har en normal vekt og bedre kosthold enn det de var vant til før jeg flyttet inn. Barna har ikke lagt på seg, men ene er i starten av puberteten og dette blir kommentert av mor med gjerne hele familien som tilhørere. ts Anonymkode: 4e820...440 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #22 Skrevet 4. september 2024 Brunello skrev (2 timer siden): Selvsagt kan man det dersom den nye er årsaken til at kostholdet endrer seg. Om noe, så har nok kostholdet endret seg til det bedre. ts Anonymkode: 4e820...440 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #23 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun burde heller ta samtalen med dere, men hvorfor er barna deres feite? Dere ødelegger livet til barnet. Burde ikke dere ta dere sammen og far i så tilfelle gå foran som et godt eksempel? Anonymkode: a428e...5e5 Hvor har jeg sagt at barna er feite? De har en helt normal slank kropp. Noe de har fra sin far. I dette tilfellet er nemlig mor betydelig større enn far. ts Anonymkode: 4e820...440 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #24 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis nye stemor gjør eksmann og hans barn feite, mens hun selv holder seg slank så er det ufint. Stemor som kanskje lager maten bør ta ansvar for husholdet før hun ødelegger deres liv. Det er ikke noe gøy å være feit unge eller ungdom. Anonymkode: a428e...5e5 Ingen som er feite her. Men en kropp i puberteten endrer gjerne form. Og en mann som nærmer seg 50 får naturlig nok noe mindre hår på hodet? Anonymkode: 4e820...440 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #25 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det tror jeg også. Dette føles som en veldig typisk KGtråd hvor TS legger fram en brøkdel av historien vinklet på en måte som skal få alle til å støtte henne når sannheten egentlig er noe helt annet. Anonymkode: 2a295...7ec Jeg har ikke vært ute etter støtte. Jeg spør hva andre ville gjort med det. Anonymkode: 4e820...440 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #26 Skrevet 4. september 2024 lillevill skrev (2 timer siden): Kan det være mor er bekymret for overvekt hos barnet og at dere ikke "gidder" å passe på ? Mor ser at far også legger på seg, og tenker at det har en sammenheng. Kansje mye usunn mat på dere, eller? Kanje hun ikke vet hvordan hun skal si at hun ønsker at dere skal gi barnet sunnere mat. Ingen av barna har lagt på seg. Annet enn det som er naturlig endring på en kropp i puberteten. Jeg har nok sørget for at det har blitt et bedre kosthold, og verken jeg eller barnas far har lagt på oss. ts Anonymkode: 4e820...440
lillevill Skrevet 4. september 2024 #27 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hva da, tenker du? Jeg har en normal vekt og bedre kosthold enn det de var vant til før jeg flyttet inn. Barna har ikke lagt på seg, men ene er i starten av puberteten og dette blir kommentert av mor med gjerne hele familien som tilhørere. ts Anonymkode: 4e820...440 Har barnet sagt noe om at det er sårende? Barn sier jo gjerne sånt rett ut. De burde det ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #28 Skrevet 4. september 2024 lillevill skrev (9 minutter siden): Har barnet sagt noe om at det er sårende? Barn sier jo gjerne sånt rett ut. De burde det ihvertfall. Har ikke hørt at barnet har sagt noe, men ser jo at hun reagerer. Så har heller kommet med en positiv kommentar til henne etterpå. Ikke angående kropp og utseende men oppførsel eller andre kvaliteter. Anonymkode: 4e820...440
lillevill Skrevet 4. september 2024 #29 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke hørt at barnet har sagt noe, men ser jo at hun reagerer. Så har heller kommet med en positiv kommentar til henne etterpå. Ikke angående kropp og utseende men oppførsel eller andre kvaliteter. Anonymkode: 4e820...440 Du kan jo snakke med mannen. Spør om han har snakka med datteren sin om hun synes det er ok at mor sier sånne ting. Det er viktig at de voksne er interssert i å lytte til hvordan ungene har det, og så må man tørre å stikke hull på en boble. Mor tåler å få en tilbakemelding på at oppførselen hennes er dårlig. og at barnet blir lei seg. hun er en voksen. 2
Brunello Skrevet 4. september 2024 #30 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen som er feite her. Men en kropp i puberteten endrer gjerne form. Og en mann som nærmer seg 50 får naturlig nok noe mindre hår på hodet? Anonymkode: 4e820...440 Dreier dette seg om at samboeren din blir erta av eksen for hårtap? Det må han tåle. Å kommentere ungdommen er ikke bra. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #31 Skrevet 4. september 2024 Brunello skrev (39 minutter siden): Dreier dette seg om at samboeren din blir erta av eksen for hårtap? Det må han tåle. Å kommentere ungdommen er ikke bra. Hvorfor må han det? Er det greit å kommentere kropp og utseende til et menneske, men ikke et annet? Anonymkode: 4e820...440 1
Brunello Skrevet 4. september 2024 #32 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må han det? Er det greit å kommentere kropp og utseende til et menneske, men ikke et annet? Anonymkode: 4e820...440 Ja, det er greit med vennskapelig erting av sin ekspartner. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #33 Skrevet 4. september 2024 Brunello skrev (23 minutter siden): Ja, det er greit med vennskapelig erting av sin ekspartner. Hadde vært helt greit om det ikke gikk på kropp og utseende. Og det er uavhengig av hvem det går ut over. Anonymkode: 4e820...440 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #34 Skrevet 4. september 2024 Når man har barn sammen må man få lov til å kommentere barnas kropp seg imellom. De er i puberteten og forandrer seg, det er da vel ikke noen hemmelighet. Alle ser det. Man kan ikke bli helt hysterisk heller. Anonymkode: 66f9f...64c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #35 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hadde vært helt greit om det ikke gikk på kropp og utseende. Og det er uavhengig av hvem det går ut over. Anonymkode: 4e820...440 Og igjen… krenket.no åpenbart den nye normalen. Take a chill pill. Dersom mannen ikke synes det er svært krenkende at ex kommenterer at han begynner å bli tynn i håret, noe han forsåvidt kan si ifra om selv, helt uten innblanding fra deg, så synes jeg dette er et ikke eksisterende problem Anonymkode: 0c34c...779
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #36 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når man har barn sammen må man få lov til å kommentere barnas kropp seg imellom. De er i puberteten og forandrer seg, det er da vel ikke noen hemmelighet. Alle ser det. Man kan ikke bli helt hysterisk heller. Anonymkode: 66f9f...64c Hun er stemor…. Det er jo stort sett bare forbundet med problemer. Sikkert sjalu på at de har barn sammen Anonymkode: 0c34c...779
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #37 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hun er stemor…. Det er jo stort sett bare forbundet med problemer. Sikkert sjalu på at de har barn sammen Anonymkode: 0c34c...779 Finnes ikke sjalu. Har mine egne barn. Digger hans barn. Og er god venn med eks-kona. Drikker kaffe hos hverandre ved henting/bringing. Leit å se at du har så dårlig tro på andre mennesker. Ts. Anonymkode: 4e820...440
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #38 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Når man har barn sammen må man få lov til å kommentere barnas kropp seg imellom. De er i puberteten og forandrer seg, det er da vel ikke noen hemmelighet. Alle ser det. Man kan ikke bli helt hysterisk heller. Anonymkode: 66f9f...64c Hadde det vært noe som var mellom bare de, så hadde jeg ikke reagert. Dette er snakk om kommentarer som kom i et familieselskap. Som jeg skrev i HI, så omgås vi endel da det er naturlig å invitere henne. Anonymkode: 4e820...440
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå