AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #1 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg bruker ansikts skrubb 3-4 ganger i uka. Men er ikke sikker hvor mange minutter er nok å skrubbe? Anonymkode: 280bd...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #2 Del Skrevet 4. september 2024 Ingen!!!! Det ødelegger hudbarrieren! Bruk en kjemisk peeling i stedet Anonymkode: e3bb4...74c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #3 Del Skrevet 4. september 2024 Max en gang i uken og ikke i mer enn ett minutt. Du risikerer å ødelegge huden din om du skrubber så ofte som 3-4 ganger i uken. Håper du bruker en mild skrubb i det minste? Anonymkode: 8d86a...ae7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #4 Del Skrevet 4. september 2024 Ikke bruk den type skrubb. Det føles bra der og da, men ødelegger bare huden med at det gir små rifter, slik at den blir dårligere over tid. Bruk kjemisk peeling i stedet. Anonymkode: 08b3c...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #5 Del Skrevet 4. september 2024 Ikke skrubb i ansiktet flere ganger i uken. Bruk kjemisk peeling 1 til 2 ganger i uken. Jeg har sensetiv hud og bruker innimellom en fysisk peeling av typen som skrubber ned cellulose. https://www.blivakker.no/product/3274178?utm_campaign=pmax-bb-lm&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiuC2BhDSARIsALOVfBK-FDm5tDr8lfdZQcTlUPWQ-qr2NtKK1byXYFQpjwwqE46DyZZ7ykoaArnUEALw_wcB Noe hardere enn dette vil ødelegge hudbarrieren. Du skal ikke skrubbe lenge jeg bruker innimellom den fysiske jeg har linket til da huden min er sensetiv og ikke er så glad i syrer. Men bruker innimellom mandelic acid som er ganske mild. Anonymkode: eb794...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå