AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Del Skrevet 3. september Noen her som jobber som studierådgiver/studiekonsulent😊 Hva slags utdanning har dere, bør man ha master? Hvordan er arbeidshverdagen? Hva ligger lønn på? Anonymkode: 35408...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #2 Del Skrevet 4. september Jeg jobbet som det tidligere. Har mastergrad i et teknisk fag, noe som var nødvendig for stillingen. Arbeidshverdagen et variert, for min del var det en del praktisk arbeid i tillegg til det administrative. Lønnen er til å grine av, det er hovedgrunnen til at jeg byttet jobb. Anonymkode: d66c6...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg jobbet som det tidligere. Har mastergrad i et teknisk fag, noe som var nødvendig for stillingen. Arbeidshverdagen et variert, for min del var det en del praktisk arbeid i tillegg til det administrative. Lønnen er til å grine av, det er hovedgrunnen til at jeg byttet jobb. Anonymkode: d66c6...982 «Lønnen er til å grine av, det er hovedgrunnen til at jeg byttet jobb.» såpass, da er det kanskje ikke noe å satse på😅 Anonymkode: 35408...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #4 Del Skrevet 4. september Mange tråder om dette. Seniorkonsulent på universitet, mastergrad, 620 000. Hjemmekontoravtale, fleksitid, trening i arbeidstiden, interessante oppgaver, avtalt overtid i hektiske perioder så har vel egentlig 650 000 i året. Ikke verdens beste lønn, men jeg trives godt. Anonymkode: 02dbf...786 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #5 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange tråder om dette. Seniorkonsulent på universitet, mastergrad, 620 000. Hjemmekontoravtale, fleksitid, trening i arbeidstiden, interessante oppgaver, avtalt overtid i hektiske perioder så har vel egentlig 650 000 i året. Ikke verdens beste lønn, men jeg trives godt. Anonymkode: 02dbf...786 Oj. Jeg er barneskolelærer (lektor med tillegg og enda mer tillegg). Jeg har 800.000 i lønn ... Anonymkode: 8ec0c...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #6 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mange tråder om dette. Seniorkonsulent på universitet, mastergrad, 620 000. Hjemmekontoravtale, fleksitid, trening i arbeidstiden, interessante oppgaver, avtalt overtid i hektiske perioder så har vel egentlig 650 000 i året. Ikke verdens beste lønn, men jeg trives godt. Anonymkode: 02dbf...786 Det var jo grei lønn. Jeg hadde rådgiverkode og 565 000 i lønn. Master. Aldri tid til trening i arbeidstiden, en kontorsjef som deltajstyrte, aldri overtid. Ikke hjemmekontoravtale. Gikk opp i lønn ved å bytte til kommunen. Anonymkode: 58639...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #7 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Oj. Jeg er barneskolelærer (lektor med tillegg og enda mer tillegg). Jeg har 800.000 i lønn ... Anonymkode: 8ec0c...444 Ja, det er ikke noe nytt at vi på universitetene er grovt underbetalt i forhold til dere i skolen…. Mange av mine kolleger ville gått opp 100k+ hvis de hadde begynt å jobbe i skolen. Jeg ville ikke gjort det, men det er bare fordi man ikke får ekstra betalt for PhD i skolen. Anonymkode: 8af74...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #8 Del Skrevet 5. september 1 hour ago, AnonymBruker said: Det var jo grei lønn. Jeg hadde rådgiverkode og 565 000 i lønn. Master. Aldri tid til trening i arbeidstiden, en kontorsjef som deltajstyrte, aldri overtid. Ikke hjemmekontoravtale. Gikk opp i lønn ved å bytte til kommunen. Anonymkode: 58639...b56 Jeg hadde noe av det samme. 514, tror jeg. Fikk høre at alle fikk 30 000 i tillegg i fjor? Men det er fremdeles ekstremt dårlig betalt for mastergrad og erfaring. Nyutdannede får ofte bedre betalt enn det. Anonymkode: d66c6...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #9 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Oj. Jeg er barneskolelærer (lektor med tillegg og enda mer tillegg). Jeg har 800.000 i lønn ... Anonymkode: 8ec0c...444 Ja, det er ikke god lønn, men ifølge fagforeningen tjener jeg mer enn gjennomsnittet for seniorkonsulenter i UH-sektoren. Det sier litt! AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det var jo grei lønn. Jeg hadde rådgiverkode og 565 000 i lønn. Master. Aldri tid til trening i arbeidstiden, en kontorsjef som deltajstyrte, aldri overtid. Ikke hjemmekontoravtale. Gikk opp i lønn ved å bytte til kommunen. Anonymkode: 58639...b56 Jeg har byttet jobb flere ganger for å komme meg dit jeg er nå lønnsmessig, det er triste greier når man ser det utenfra. Lojale kolleger som har vært i samme jobb i 10+ år har lavere lønn enn meg. Det er provoserende. Anonymkode: 02dbf...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå