Gå til innhold

Angst for omgangsyke?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det høres fullstendig uutholdelig ut❤️ Men jeg lurer på en ting. Dere tør å bli gravide selv om noen av oss kaster opp 3-10 ganger om dagen i 4 måneder? (Det var litt mindre på de to første)

Jeg kan forsåvidt melde om at etter en sånn runde synes jeg ikke det å kaste opp er så mye verre enn å nyse, og det er nå 11 år siden.

Anonymkode: 89476...973

4 mnd? Prøv hver dag i 9mnd 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det høres fullstendig uutholdelig ut❤️ Men jeg lurer på en ting. Dere tør å bli gravide selv om noen av oss kaster opp 3-10 ganger om dagen i 4 måneder? (Det var litt mindre på de to første)

Jeg kan forsåvidt melde om at etter en sånn runde synes jeg ikke det å kaste opp er så mye verre enn å nyse, og det er nå 11 år siden.

Anonymkode: 89476...973

For min del handler det om det ukontrollerte og sykdommen. 
At jeg får det, er ille. Men jeg vet iallefall at jeg ikke må tørke oppkast. Jeg treffer skåla. 
Det gjør ikke barn. Og jeg håndterer ikke lukta eller synet av oppkast. Det er ekstremt triggende. Mulig det stammer tilbake til barndommen da foreldrene mine insisterte på bilturer hvor alle 4 barna ble bilsyke å kastet opp i bilen

Skrevet
Dojakitty skrev (23 minutter siden):

For min del handler det om det ukontrollerte og sykdommen. 
At jeg får det, er ille. Men jeg vet iallefall at jeg ikke må tørke oppkast. Jeg treffer skåla. 
Det gjør ikke barn. Og jeg håndterer ikke lukta eller synet av oppkast. Det er ekstremt triggende. Mulig det stammer tilbake til barndommen da foreldrene mine insisterte på bilturer hvor alle 4 barna ble bilsyke å kastet opp i bilen

Ulp jeg også var kronisk bilsyk i barndommen i tillegg til at jeg ble smitta med spysjuka ganske ofte. Vi kjørte rundt til campingplasser på sommeren og forhåndsbestilte jo ingenting. Så alt var fyllt opp og vi kjørte og kjørte til sent på kveld og tok nesten ikke pauser og broren min og jeg spydde og spydde. Jeg kjører aldri på langtur lengre med mindre jeg er plent nødt, og nå har jeg sikra med med reisesykearmbånd og postafen. Selv om jeg tåler kjøreturer bedre nå, så ligger angsten for å spy baki der. 

Anonymkode: 0acb0...f73

Skrevet

Jeg!

Anonymkode: e2f27...144

Skrevet

Det har jeg aldri hatt,og her har vi hatt vår dose med oppkastsyken.

Anonymkode: 0078d...828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...