Gjest marthepia Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Noen som har prøvd dette? Jeg var på salongen å spurte litt om dette. Det høres ganske bra ut, men jeg synes det var veldig dyrt..3000 for 10 timer. Dersom du skal fortsette er det 1900 for 10 timer. Og det anbefales å fortsette Jeg lurer på om jeg skal prøve dette. Magen er slapp og løs med en del strekkmerker på etter fødsel (hun sa det virket utmerket på strekkmerker) Noen som har erfaringer å komme med? Hvordan gikk det med strekkmerkene for de som hadde det? Se her: http://norge.bailine.biz/web/index.htm?PHP...b5955045bf39cb7
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Har prøv det...kobinert med slankekur, tror jeg tok 20 behandlinger. Det virket...jeg ble mindre og strammere. Etter en stund ble jeg lei, og begynte på treningssenter, med mye bedre resultat. Det koster mindre, og har større effekt, ikke minst helsemessig!
Cata Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har ikke prøvd det selv, men en venninne av meg gjorde - og hun krympet. Husker hun fortalte at hun ble kjempestøl i musklene etter første time. (Inspirert av din tråd så har jeg selv forespurt på pris og åpningstider nå. Selv om vanlig trim lønner seg i det lange løp, så kunne jeg tenkt meg en flying start på oppstrammingen.)
Brunhilde Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har prøvd og syns jeg hadde god effekt av det. Dessverre klør jeg intenst der "padsene" festes og holder rett og slett ikke ut behandlingen. Dumt for meg, men slik er det bare.
Gjest marthepia Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Takk for svar! Gjør det vondt eller? Jeg skal ha en prøvetime neste torsdag, så skal jeg ut på byn lørdag. Blir jeg stiv og støl da eller? Er det smart å kanskje flytte timen så jeg får den ganske snart? Hun sa jeg bare kunne ringe hvis jeg ville ha timen litt tidligere.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 Jeg har trent med Bailine lenge, og er veldig fornøyd. Ja, det koster litt, men det blir billigere etterhvert. Jeg minket MANGE centimeter på de ulike målepunktene (hofter, lår, midje osv) bare iløpet av de 10 første gangene. (Man blir veid og målt på prøvetimen + etter 10 behandlinger. Du vil garantert merke forskjell!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå