AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Hei. Kjapt om meg og samboer. Jeg er mann 32 sammen med kvinne 30. Vi har vært sammen i 4 år, fått 1 barn sammen og kjøpt hus sammen. Kort sagt, dette er dama i mine drømmer på stort sett alle områder.. Kanskje hun kunne vært flinkere til og rydde i hjemmet, men det går greit da jeg ikke ser problemet i og stå på i hus og hjem ang vedlikehold osv. Men ang sex tema, så savner jeg veldig blowjobs. Dette er noe som tenner meg noe enormt, ikke bare tenner det meg men også kanskje en av de deiligste sexuelle følelsene jeg opplever. Noen ganger kommer det på plass nr 1 andre ganger er det bedre med normal vanlig sex. Men alt for ofte står det på nr 1 på listen over hva jeg ønsker sexuelt. Jeg har jo pratet med fruen som en normal person, sagt ifra at blowjobs er kanskje noe av det beste jeg vet om ang sexualitet osv. Vi er åpen sexuell med hverandre. Men det kommer aldri noe mer blowjobs.. Når vi har snakket om det som kanskje er 2-3 gang gjennom 4 år, så har hun sagt at hun ikke har noe imot og gi blowjobs. Men spørsmålet har jo kommet, liker hun ikke det kanskje da jeg ikke får det ? Tatt opp teamet der også da vi er åpen med hverandre sexuelt, spurt hun rett ut om hun ikke liker gi denne type nytelse til parner generelt. Svaret hennes er jo det liker hun, spesielt om hennes parner liker dette. Sagt til henne om hun missliker blowjobs så kan vi pent og fint kutte det ut helt, det kan jeg leve med. Men når hun mener/sier at hun ikke har noe imot dette/gjerne gjør det så stusser jeg jo om det er noe galt med meg. Selv er jeg renslig hygenisk, dusjer stort sett hver dag, og vet jeg at jeg FAKTISK får en blowjob går jeg på badet og vasker penis for hennes del. Selv slikker jeg henne sikkert hver 2-5 gang vi har sex (vi har sex 2-5 ganger i uken). Så hun får nok oral sex, og nyter dette. Kun ute etter seriøse meninger og tanker/tips. Kvinners meninger er ekstra etterspurt fra min side. Mvh Usikker mann ang blowjobs Anonymkode: 863f8...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 Litt merkelig å si at hun liker det, og likevel ikke gjør det, men min mann dusjer iallefall hver dag og har bestandig ren pikk. Det er aldri nødvendig å gå en tur og vaske seg dersom det blir bj. Han passer på at den bestandig er ren innen sex, uansett type sex, og generelt egentlig. Å ikke ha tillit til at pikken er ren kan frata enhver kvinne fristelsen angående å putte den i munnen. Mulig du har dummet deg litt ut angående slikt, og da sitter det nok i, selv om du nå er ganske flink. Bare så du er obs på det, man kan lett lukte en uren pikk uten å bedrive bj. Anonymkode: f81e3...533 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3 Del Skrevet 3. september 2024 Min første tanke var at kanskje bak denne 2-5 ganger med sex i uken, at det kanskje gjemmer seg litt pliktsex bak det? Virker det som hun er gira alle de gangene? Fordi jeg hadde hvertfall mistet behovet for å GI partner en god deilig blowjob hvis vi hadde sex så ofte. Jeg og min partner har sex 1-2 ganger i måneden og da får han en skikkelig lang og deilig blowjob, også noen ganger uten at vi har sex (rett før han skal på jobb f.eks). Men poenget mitt er bare at sexen kanskje ikke er så spennende at man gidder å gi bj. Hvis dere har vært sammen i 4 år og hun har «sluppet unna» kan det hende hun bare har blitt lat. Uten at det skal bli trakassering hadde jeg tatt en mer dominerende rolle neste gang, hvor du sier sånn «sug meg» og hinter med å dytte henne litt den retningen. Sier hun nei så stopper du selvfølgelig, men mange jenter (meg inkludert) liker å bli dominert rundt. Anonymkode: d63b6...696 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #4 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min første tanke var at kanskje bak denne 2-5 ganger med sex i uken, at det kanskje gjemmer seg litt pliktsex bak det? Virker det som hun er gira alle de gangene? Fordi jeg hadde hvertfall mistet behovet for å GI partner en god deilig blowjob hvis vi hadde sex så ofte. Jeg og min partner har sex 1-2 ganger i måneden og da får han en skikkelig lang og deilig blowjob, også noen ganger uten at vi har sex (rett før han skal på jobb f.eks). Men poenget mitt er bare at sexen kanskje ikke er så spennende at man gidder å gi bj. Hvis dere har vært sammen i 4 år og hun har «sluppet unna» kan det hende hun bare har blitt lat. Uten at det skal bli trakassering hadde jeg tatt en mer dominerende rolle neste gang, hvor du sier sånn «sug meg» og hinter med å dytte henne litt den retningen. Sier hun nei så stopper du selvfølgelig, men mange jenter (meg inkludert) liker å bli dominert rundt. Anonymkode: d63b6...696 Ingen pliktsex, vi går imellom hverandre når vi ønsker sex. Ene dagen har jeg lyst, andre dagen har hun lyst og sånn går det gjennom månedene. Hun typisk tar av seg buksa for og flashe rumpen (har stor rumpe), mens hun går inn på soverommet eller lignende kler seg naken fårran meg, eller bare sier rett ut at hun vil ha sex. Så slik jeg forstår det fra min side er det ingen pliktsex slikt jeg ser det, ihverfall ikke fra min side og noe slikt ville jeg aldri akseptert. Hvis dama gav meg en skikkelig lang og deilig blowjob 1 gang i måneden, eller hver andre måned ville jeg jo levd i skyene.. Men det er ikke slikt. Jeg tror jeg bare rett ut ikke forstår meg på kvinner der.. Hvorfor, hvorfor ikke osv.. Hun sier sitt, men mener hun det, 4 år sammen.. jeg føler det hun sier er sant, men fakta sier jo noe annet om temaet blowjob. Ang den dominerende versjonen, så har jeg prøvd det med og uten suksess. Jeg er ikke noe fan av og presse kvinnen til noe sånt, og ikke fått følelsen av at slikt bidrar til økt lyst eller at hun har lyst. Blir mer sånn, ok kan gjøre det. Jeg prøver speile det i forstand at jeg sier vi tar en 69 så går det deretter.. Men da nyter jeg ikke blowjoben like mye da jeg fokuserere på henne.. Å da det blir det til at hun skjelver med beina enn at jeg opplever noe nytelse. Hun har det godt da, og slutter suge meg, halv runker meg så stopper hun helt. Anonymkode: 863f8...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2024 #5 Del Skrevet 3. september 2024 (endret) "Et bekymringslløst sexliv er å ha ei sexpositiv kåtsara som samarbeidspartner", for hun gjør også samlivet til en lek og dans på roser"❤️ Endret 3. september 2024 av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Del Skrevet 3. september 2024 Tja si det. Her i huset er det han som ikke er så glad i å slikke, det skjer en gang iblandt men ikke akkurat ofte. Og jeg vasker meg ofte, baberer meg jevnlig og dusjer alltid rett før sex. Anonymkode: 2db67...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 3. september 2024 #7 Del Skrevet 3. september 2024 Er det noen sjanse for at hun ikke føler hun får det til bra? For da kan jo det hele virke ganske avskrekkende. Er du tydelig på at du syns det er skikkelig godt de gangene du faktisk får blowjob? Eller kan det være at hun føler det ikke passer slik? Husker fra tidligere forhold at det kunne være vanskelig å flytte seg nedover dersom partneren f.eks. var veldig på at han ville kline. Selv om de sikkert ikke ville takket nei til BJ, så føltes det liksom feil å avbryte klining når det virket som de satte slik pris på det. Og så var vi plutselig i gang med vaginal sex, og dermed ble muligheten liksom borte. Eller kan det være at hun rett og slett ikke kommer på at det er et alternativ? Er vel også en mulighet, hvis hun har gjort det så lite på den tiden dere har vært sammen at det ikke automatisk dukker opp i tankene som en mulighet. Noen sjanse for at spermen smaker forferdelig så hun kvir seg for den? Ser fra tidligere svar at du ikke var så ivrig på å være veldig dominant, men du trenger jo ikke å være fullt så kommanderende når du ber om det. "Kan du suge meg?" funker, det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #8 Del Skrevet 3. september 2024 Forstår at det er kjipt ts. Med tanke på at du har tatt det opp (på en fin måte høre det ut som). Jeg har dessverre ikke noen særlige råd å gi. Men som kvinne selv synes jeg det er rart at hun sier hun liker det, også gjør hun det allikevel ikke. Kan være som nevnt over her at hun har blitt litt lat. Eller kanskje dere har litt ulikt syn på hvor ofte det er naturlig å gi bj. Eneste løsningen her er vel å prate sammen på nytt, hvor du er enda tydeligere på at dette er noe du savner. At du synes det er veldig digg, og har fått inntrykk av at hun ikke har noe imot det, og om det da er en grunn for at hun ikke gjør det:) Anonymkode: ef6ab...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #9 Del Skrevet 3. september 2024 Hvordan er det de få gangene hun gjør det? Gjør hun det ivrig og engasjert? For å være ærlig tror jeg ikke hun liker det særlig, men hun vil ikke såre det ved å si hun synes det er ekkelt, eller hun vil ikke fremstå som kjip. Men det man liker, gjør man jo. Anonymkode: e2de1...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #10 Del Skrevet 3. september 2024 Åpenbart da er det jo ikke bare å rydde hun kunne vært flinkere på. At du åpner det hele med å si at dette er drømmedama, MEN.... og så kommer med en haug med ting du ikke er fornøyd med sier meg egentlig at du har har "settled" fordi du måtte ta det du kunne realistisk sett få. Da er det ofte slik det blir i forhold. At dama ikke suger deg kommer nok av at hun ikke har lyst. Og at hun ikke er spesielt fysisk sett seksuelt tiltrukket av deg. Damer suger menn de har veldig lyst å ha sex med. Anonymkode: c2479...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #11 Del Skrevet 3. september 2024 En kvinne som ikke tilfredsstiller og suger mannen sin regelmessig er ikke ei kvinne å samle på. Udugelig som kvinne med andre ord. Du nevner også at hun ikke er så flink til vask av hjemme heller? Rødt flagg. Du må ta en alvorsprat med henne og sette henne på plass, eller finne noen bedre. Anonymkode: 22c19...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #12 Del Skrevet 3. september 2024 Tipper hun ikke får seg til å si at hun ikke liker det, Nettop fordi du er så eksplisitt på at du elsker det. Her har kona hele veien vært tydelig på at hun ikke liker det. Nå spiller ikke det noen rolle for min del da det er langt i fra noe jeg føler jeg trenger. Men kan sammenligne det med om kona hadde sagt hun elsket å gå fjellturer, mens hun egentlig syntes det er dritkjedelig. Men hun løy på seg det fra start fordi hun visste jeg elsket det. Dette er nok ikke en veldig uvanlig dynamikk. Man lyver på seg noe i starten av et forhold. Anonymkode: 24320...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #13 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Åpenbart da er det jo ikke bare å rydde hun kunne vært flinkere på. At du åpner det hele med å si at dette er drømmedama, MEN.... og så kommer med en haug med ting du ikke er fornøyd med sier meg egentlig at du har har "settled" fordi du måtte ta det du kunne realistisk sett få. Da er det ofte slik det blir i forhold. At dama ikke suger deg kommer nok av at hun ikke har lyst. Og at hun ikke er spesielt fysisk sett seksuelt tiltrukket av deg. Damer suger menn de har veldig lyst å ha sex med. Anonymkode: c2479...2c3 Hvorfor skulle det være en regel? Kvinner som ikke liker å suge suger forhåpentligvis ikke menn de har veldig lyst på sex med heller, og å få sug i underlivet gir på ingen måte sug i munnen. Vi har ingen klitoris der. Jeg suger fordi det er en naturlig del av sex for meg, og fordi min mann lukter og smaker så delikat at ikke noe slikt står i veien. Så er der selvfølgelig for å gi nytelse til ham jeg bryr meg om, og jeg får også tenning av at han nyter det. Men jeg liker altså å gi bj+ at min mann alltid er renslig og smaker godt. En av delene er nok tilstrekkelig til at det ikke blir bj, uavhengig av kåtskapen ellers. Ts bør jo sørge for å bestandig være ren før sex iallefall. Ikke ta en vask dersom det blir bj. Da er det for sent. Anonymkode: f81e3...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå