Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Unger sier utrolig mye morsomt. Hva om vi deler noe av dette med hverandre? Lillejenta hadde vært med oss for å se på endel leiligheter. Mannen min spurte etterpå ved middagsbordet hva hun syntes om den vi hadde sett den dagen. "Jeg liker den", kom det med en gang. Etter litt betenkningstid kom en kommentar til: "Men denne er påkledd!" (Hun hadde visst fått med seg en kommentar om at den ene leilgheten så litt naken ut; en stor kontrast til vår lille, overfylte leilighet)
Blackjack Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Søsteren min var 5 når hun sa dette. Bestevennen hennes i barnehagen hadde fått en lillesøster, og det var såklart vanvittig spennende med en baby! Babyen hadde vært med i barnehagen, og søster skulle selvfølgelig fortelle alt om henne. -Hun er sååå søt og liten og nydelig! Men hun er jo bitteliten, hun kan ikke veie mer enn en kilometer!
Missbumblebee Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Jeg passet en gutt i familien for endel år siden, og da han var fire år gikk alltid rundt å sa "når jeg blir mann skal jeg gjøre ditt og datt." Så jeg spurte han jeg da, "Når blir du mann da?". Guttungen tenkte så det knaket... Leeeenge, og så svarte han: "Jeg tror jeg blir mann når jeg blir fem år jeg!" Han skal snart konfirmeres, så da skal han få servert denne historien ja!!
jordbær Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Har to tantebarn. Søte små engler. Eldstemann er 10år, yngste er 6år. Eldstemann hadde invitert meg med som følge på nyeste harry potter-film. Og selvfølgelig var minstemann for liten til å være med. Det var egentlig ikke meningen at han skulle vite om det, men storebror sladret Så da møtte jeg en tårevåt 6-åring i gangen.. Og jeg forsøkte å trøste han. Gav han lydbok og godteri og forsikret han om at neste gang skulle vi dra sammen; Meg: "Neste gang er det din tur, vennen! Da skal bare jeg, onkel og DU dra på kino!" 6-åring: "SNUFS! Hvilken film DA?!" Meg: "Akkurat den filmen du vil se, selvfølgelig! (Tante ser for seg søte tussier og blomster). 6-åring: "NEIDA! For jeg vil bare se sånne blodige og voldelige filmer! MEN JEG ER FOR LITEN, TENK! *HULKHULKSNUFS*" DA var det en stk Tante-jordbær som hadde problemer med å holde masken og være alvorlig, ja! Endret 21. februar 2006 av jordbær
salsera Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Dattera til ei venninne kom på besøk til bestemor og ble bedt om å ta på seg tøflene. Hun satte hendene i siden, så opp på bestemora og svarte: Er jeg ei gammel besta, eller? Tror hun var 4...
Daria Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Jeg var på omvisning på SFO for noen år siden, men nesepiercing i form av en liten blå kule. Da vi var inne hos 6-åringene, var det et par jenter som så veldig på meg, før den ene sa: "Se, hun har knappenål i nesa!" Den hadde omtrent samme størrelse som hodet påen knappenål, må jo gi henne rett i det... En ofte gjentatt klassiker i familien er lillebror på tre som kommer inn på kjøkkene mens mamma renser små jule-ansjos: "Dakars fisken!" Han er nå 20 -og veganer (men har fisket en del i mellomtiden)...
Gjest Meg Skrevet 21. februar 2006 #7 Skrevet 21. februar 2006 5-åringen: "Robbie Williams heter egentlig: Robbi til fornavn, Willy til mellomnavn og Jems til etternavn!"
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #8 Skrevet 21. februar 2006 Meg: "Neste gang er det din tur, vennen! Da skal bare jeg, onkel og DU dra på kino!" 6-åring: "SNUFS! Hvilken film DA?!" Meg: "Akkurat den filmen du vil se, selvfølgelig! (Tante ser for seg søte tussier og blomster). 6-åring: "NEIDA! For jeg vil bare se sånne blodige og voldelige filmer! MEN JEG ER FOR LITEN, TENK! *HULKHULKSNUFS*" DA var det en stk Tante-jordbær som hadde problemer med å holde masken og være alvorlig, ja! ←
Annie Skrevet 21. februar 2006 #9 Skrevet 21. februar 2006 Min datter og stesønn satt og lekte sammen da datteren min på 4 uttalte fortalte at "om man gjør sånn så blir det mye braere." Hvorpå stesønnen min på 8 ser oppgitt på henne og sier;" Det heter ikke braere, det heter gottere"! Sambo og jeg har ledd mye av den replikken.
Missbumblebee Skrevet 21. februar 2006 #10 Skrevet 21. februar 2006 Min datter og stesønn satt og lekte sammen da datteren min på 4 uttalte fortalte at "om man gjør sånn så blir det mye braere." Hvorpå stesønnen min på 8 ser oppgitt på henne og sier;" Det heter ikke braere, det heter gottere"! Sambo og jeg har ledd mye av den replikken. ← Haha! Den var god!!!
Gjest Mamma Mø Skrevet 22. februar 2006 #11 Skrevet 22. februar 2006 Sønnen min, som da var fire, var en kveld på vei inn i dusjen da han plutselig ble svært interessert i testiklene sine. Tissemannen var godt kjent fra før, men hva var egentlig disse rare greiene bak?? Han stod en stund og kikket og tenkte, og så kom det: "Mamma, er dette lungene til tissen?" Måtte flire litt da, ja
mixci Skrevet 22. februar 2006 #12 Skrevet 22. februar 2006 Jeg satt med noen 5åringer i barnehagen og tegna og så begynte vi å snakke om kjærester og sånt, å så spurte ei av jentene om jeg hadde kjæreste, så sa jeg at hun var min kjæreste og da ble den ene gutten kjempe sint og sa; To jenter kan ikke være kjærester for da er det ikke nok jenter til guttene! Syntes den var kjempe morsom
Gjest - Gjest Skrevet 22. februar 2006 #13 Skrevet 22. februar 2006 Søstera mi var på besøk hos naboen. Hun var da ca. 4 år. Min mor ringte til naboen å sa at hun måtte spørre henne om hun var nødt til å tisse. Hun gikk ut til henne å spurte. Da svarte søstera mi: - nei, jeg tissa i går jeg :grine2: Tror naboen fikk litt problemer med å holde maska da ja
Gjest |H| Skrevet 22. februar 2006 #14 Skrevet 22. februar 2006 min lille sto og hoppet i senga vår, da jeg surte henne hva hun gjorde: "jeg er ei tullejente" (hun er 19 mnd gammel)
Anna B. Skrevet 22. februar 2006 #15 Skrevet 22. februar 2006 En tidig søndagsmorgen kom jenta vår på 2 opp i senga vår. Hun hørte lillebroren sin gurgle i babysenga ved siden av og sier: "Jacob er glad. Mari er glad i Jacob. Mamma og pappa og Mari og Jacob gifta seg fordi de er glad i hverandre." :grine2: For ei god jente
Gjest *Gjest Skrevet 27. februar 2006 #16 Skrevet 27. februar 2006 Hadde besøk av tantebarnet mitt i natt, og nå i morges sa hun så kjekt; Du tante...... Det er litt rart at onkel roter, så er det du som må rydde....... Da sto jeg og ryddet kjøkkenbenken etter at "onkel" hadde laget seg matpakke og dratt på jobb.. Måtte smile for meg selv da ja...
Laina Skrevet 27. februar 2006 #17 Skrevet 27. februar 2006 Når støynivået var som høyest hjemme hos oss her en dag, utbrøt jeg: "Nå MÅ dere roe der ned, ellers blir jeg gal!" Hvorpå min sønn på 3 så på meg med store, blå og lykkelige øyne og spurte: "I hodet ditt?" Ja, de har hørt meg si at jeg blir gal i hodet snart... En annen replikk han kom med for kort tid siden var som følger: "Mamma!!! Jeg dradde meg i tissen! Den ble ikke ødelagt."
marta Skrevet 27. februar 2006 #18 Skrevet 27. februar 2006 -Mamma, vet du hva en musling er? -Ja, det er et skjell som lever i havet, det.. -...nei.. det er sånne folk som tror på en annen gud en oss og som bere mange ganger om dagen...
Cumulus Skrevet 27. februar 2006 #19 Skrevet 27. februar 2006 -Mamma du har skjegg på tissen!! -Går det an å strikke skyer? -nei det gjør det ikke lille venn. -........går det bare an å strikke gensre? :grine2:
Ciara Skrevet 27. februar 2006 #20 Skrevet 27. februar 2006 En tidig søndagsmorgen kom jenta vår på 2 opp i senga vår. Hun hørte lillebroren sin gurgle i babysenga ved siden av og sier: "Jacob er glad. Mari er glad i Jacob. Mamma og pappa og Mari og Jacob gifta seg fordi de er glad i hverandre." :grine2: For ei god jente ← Så utrolig søtt sagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå