AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #41 Skrevet 6. september 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Kanskje litt vanskelig å beskrive. Vi har en god tone, men den er fullstendig platonisk. Jeg er ikke tiltrukket av han, jeg synes ikke han er sjarmerende selv om jeg synes han er en grei fyr. Jeg kan ikke se for meg at vi kunne vert kjærester. Ikke om jeg legger godviljen til en gang. Det er jo derfor jeg nevner dette med snapscore. Jo høyere den er jo vanskeligere tror jeg det er å få hjerter med noen. Mens vi som har veldig lav snapscore får det mye kjappere. Det er bare en teori jeg har. Så jeg skjønner TS reagerer, men det behøver ikke bety at de to har noe på gang. Det må mer enn en emoji på snap til før man trekker den konklusjonen synes jeg. Anonymkode: 67e6c...e07 Dere er ute og kjører. Du er litt interessert, og han er definitivt på deg. Anonymkode: 9df12...883
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #42 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dere er ute og kjører. Du er litt interessert, og han er definitivt på deg. Anonymkode: 9df12...883 Du er ute å kjører😅 Jeg er definitivt ikke interessert. Hvor i alle dager får du dette fra? Jeg er her for å fortelle TS at ikke alle slike tilfeller er noe annet enn tilfeldig og jeg har forklart hvorfor det kan skje, men du nekter å godta at det går an. Jeg forstår ikke hvorfor du prøver å overtale meg om at det er noe her, jeg vet da utmerket godt selv at det ikke er det. Jeg har en god tone med sjefen, med postdama, med de fleste kollegaene og stort sett alle jeg anser som hyggelige å være rundt. Kanskje det å ha en god tone med noen betyr noe annet for meg enn deg. For meg så betyr det bare at den andre er lett å prate med. Anonymkode: 67e6c...e07
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #43 Skrevet 6. september 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Du er ute å kjører😅 Jeg er definitivt ikke interessert. Hvor i alle dager får du dette fra? Jeg er her for å fortelle TS at ikke alle slike tilfeller er noe annet enn tilfeldig og jeg har forklart hvorfor det kan skje, men du nekter å godta at det går an. Jeg forstår ikke hvorfor du prøver å overtale meg om at det er noe her, jeg vet da utmerket godt selv at det ikke er det. Jeg har en god tone med sjefen, med postdama, med de fleste kollegaene og stort sett alle jeg anser som hyggelige å være rundt. Kanskje det å ha en god tone med noen betyr noe annet for meg enn deg. For meg så betyr det bare at den andre er lett å prate med. Anonymkode: 67e6c...e07 En god tone, betyr ikke at en mannlig kollega blir din bestevenn på snap. Dersom en mannlig kollega blir din bestevenn på snap er det noe mer som foregår. Enten fra den ene, eller begge. Du går rett i forsvar, og prøver å bagatellisere din mikroutroskap. I tillegg gaslighter du TS for å drive med selvbedrag. Anonymkode: 9df12...883 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #44 Skrevet 6. september 2024 Hva skal jeg si. Tok det opp, jeg; Dama har et hjerte i profilen sin ved siden av navnet. Samme som min datter har på sin. Det var altså ikke en "snap-strike" som gjorde det. Jeg dreit meg altså ut. Han hadde for øvrig begynt å lure selv, om jeg tilsynelatende var "bestevenner" på Snap med en mye yngre mannlig kollega. Så det gikk fint 😆 Anonymkode: 817f8...01d 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #45 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skal jeg si. Tok det opp, jeg; Dama har et hjerte i profilen sin ved siden av navnet. Samme som min datter har på sin. Det var altså ikke en "snap-strike" som gjorde det. Jeg dreit meg altså ut. Han hadde for øvrig begynt å lure selv, om jeg tilsynelatende var "bestevenner" på Snap med en mye yngre mannlig kollega. Så det gikk fint 😆 Anonymkode: 817f8...01d Så bra det ordnet seg! Det var jo akkurat det jeg prøvde å formidle at en liten emoji i seg selv ikke er nok til det ene og det andre. Det bør alltid gå an å spørre om slike ting i ett forhold, selv om det er vanskelig noen ganger. AnonymBruker skrev (5 timer siden): En god tone, betyr ikke at en mannlig kollega blir din bestevenn på snap. Dersom en mannlig kollega blir din bestevenn på snap er det noe mer som foregår. Enten fra den ene, eller begge. Du går rett i forsvar, og prøver å bagatellisere din mikroutroskap. I tillegg gaslighter du TS for å drive med selvbedrag. Anonymkode: 9df12...883 Jeg sier deg selvsagt i mot når jeg mener du tar helt feil. Mikroutroskap du liksom, du kjenner ikke situasjonen min og du nekter av en eller annen merkelig grunn å tro på hva jeg sier? Hvorfor skulle jeg lyve om dette som en anonym bruker på ett forum? Det gir virkelig ingen mening! Anonymkode: 67e6c...e07
Tuppeluri Skrevet 6. september 2024 #46 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 17.42): Skjønner ikke hvorfor folk henger seg sånn opp i disse emojiene på snap. Det er mye som spiller en rolle. Du får sende han masse da og be han sende tilbake så du får hjerte også. Anonymkode: 60de3...a50 Fordi den emojien betyr at han snapper MYE med dette mennesket. Derfor bryr vi oss om sånna emojier 🙂 Jeg skjønner deg godt TS, jeg også hadde begynt å lure om gubben min hadde hatt et hjerte på snap med ei fra jobben. Uansett alder
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #47 Skrevet 6. september 2024 Hadde bestevenn med en her. Niks null uskyldig årsak… Sjeldent det er uskyldige årsaker gitt Anonymkode: 727fc...6b3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #48 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde bestevenn med en her. Niks null uskyldig årsak… Sjeldent det er uskyldige årsaker gitt Anonymkode: 727fc...6b3 TS her. For min del var det helt uskyldig og handlet ikke om en strike, men en emoji ved siden av kallenavnet på Snap (se svar litt lenger opp). Men som generell debatt så kan vel denne tråden stå igjen til evig tid 😆 Anonymkode: 817f8...01d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #49 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her. For min del var det helt uskyldig og handlet ikke om en strike, men en emoji ved siden av kallenavnet på Snap (se svar litt lenger opp). Men som generell debatt så kan vel denne tråden stå igjen til evig tid 😆 Anonymkode: 817f8...01d Hihi. Ja, sånn kan det gå.. Jeg gir de på snapen min egne navn selv. Siden det kan redigeres. Har foreksempel "Kjæresten min ❤️" Anonymkode: bb019...883
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå