Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gjelder dette hjerte også? Kan man få hjerte hvis man kun chatter og ikke sender bilder? 

Anonymkode: 79eb0...1ae

Nope

Anonymkode: 35498...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk kan synes det er så tåpelig og patetisk de bare vil men jeg tenker dette er et red flag. Du sier han er en aktiv bruker av Snapchat og for å oppnå rødt hjerte skal man ha vært HVERANDRES bestevenn mellom 2 uker og 2 måneder, før hjertet blir omgjort til to små rosa hjerter. Ja dette er bare en app, men det at de har snappet til hverandre så mye å opprettholdt så tett kontakt er noe spesielt. 

Anonymkode: b170a...714

• Liker 4
Skrevet

Han kan jo være en som sender ut masse hverdagssnapper og morogreier til en gjeng med snapvenner, nære og fjerne, og så er hun en type som svarer på alle snapper hun får, mens kompisene hans bare ser og går videre. Da kan det slå ut sånn at hun blir bestevenn uten å ha fått mer oppmerksomhet enn andre snapvenner.

Men det er litt underlig, det skal jeg være med på. Hadde selv stusset hvis typen hadde hjerte med andre enn meg eller nær familie/venner. Og rødt, da pågår det over to uker.

Stort sett vil jeg påstå at de man får hjerte med har man et tett forhold til. Så skjønner uroen… men det MÅ ikke være noe galt. Kommunikasjon er vel eneste utvei her, og av den minst mulig bebreidende typen.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Har rødt hjerte med en tidligere kollega av min mann, grunnen er at han svarer på alt jeg sender av fellessnapper og stiller spørsmål også er samtalen i gang. Stort sett om mat, drikke, været, jobb og arbeidslyst til generelle oppdateringer i livet. Det er veldig platonisk, og jeg snapper en hel del men får lite svar fra andre 😛

Anonymkode: aa147...c33

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har rødt hjerte med en tidligere kollega av min mann, grunnen er at han svarer på alt jeg sender av fellessnapper og stiller spørsmål også er samtalen i gang. Stort sett om mat, drikke, været, jobb og arbeidslyst til generelle oppdateringer i livet. Det er veldig platonisk, og jeg snapper en hel del men får lite svar fra andre 😛

Men da er chatting også med på å få hjerte? Trodde det var kun bilder og videoer frem og tilbake jeg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tror du en mann på 40 + snapper mer enn venninne gjengen i tidlig 20 årene? 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nope

Joda. Hjerte kan du få uten å ha sendt et eneste bilde. Det er flamme (streak) du må sende bilder for å få. 

Anonymkode: 7c6f8...966

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men da er chatting også med på å få hjerte? Trodde det var kun bilder og videoer frem og tilbake jeg? 

Snapchat sier selv at bilde/video + chat påvirker bestevenn&hjerte, mens kun bilde/video påvirker streak.

Selv synes jeg nå det virker som bilder påvirker mer. Jeg får bare hjerte med typen hvis vi sender endel bilder. Når vi henger mye sammen er det liksom ikke naturlig å snappe så mye bilder fra dagen, siden vi gjerne er sammen om det jeg snapper… da blir det mer chatting om når kommer du hjem, middag osv. Og da mister vi ganske fort hjertet. Så mitt inntrykk er nå at bilder teller mer. Men kjenner ikke algoritmen, den er sikkert snap hemmelighetsfulle på 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men man får vel ikke økt snapscore for bare chat eller telles det også? Noen som vet hvor mye man får i score for hver enkelt handling? 

Jeg står i en noe lignende situasjon som TS, oppdaget nettopp at mannen min snapper daglig med en ny venninne. Det kom opp som tegn som TS både slikt hjerte og snapsreak... 

Anonymkode: bead1...b50

Tror det er en kombinasjon av chat og bilder, men hvor hyppig man chatter har også noe å si. For jeg har fex ikke lengst streak med han her, men vi skriver hver dag nå og sender noe bilder for å bli ferdig med ett felles prosjekt.  Mye av bildene blir sendt i chat så jeg antar de ikke teller som bilder da. Altså i snap sitt poengsum univers. 

Grunnen til at jeg nevnte snapscore er også fordi du kan se om den øker i raskt tempo. Er den lav fra før si under 10k og øker med mye hver dag vil jeg si det er noe riv ruskende galt. Det er ett tegn på at han bruker snap unormalt mye.

Har han høy snapscore sånn i 100k klassen og det øker fort eller jevnt så er det nok vanskeligere å si det betyr noe, det betyr jo at han sender og får bilder i hytt å pine. 

Du har en uggen følelse, jeg antar at det kommer av mer enn en emoji på snap❤️ så følg med, eventuelt og aller best, ta opp alt av hva som plager deg, ikke bare denne detaljen. 

Så spør mannen! Er det en fornuftig grunn til det så er det jo ingen grunn til å ikke si det. Det burde heller ikke være vanskelig for han å snakke om det. 

Begynner han å gjemme telefonen eller å sitte mye mer med den enn vanlig ville nok alarmbjellene mine også ringt… det er noe med helheten i det som skurrer om du skjønner. 

Anonymkode: 67e6c...e07

Skrevet
On 9/3/2024 at 11:42 AM, AnonymBruker said:

Jeg ville sett på mannen sin snapscore for å se hvor mye han faktisk snapper i tillegg. For sender de to generelt lite snapper så betyr ikke dette no særlig.. men har han en høy snapscore og peprer alle kompisene med masse snapper og likevel har rødt hjerte med henne så synes jeg det er betenkelig.

Bare betenkelig altså, det betyr ikke at det er noe å være bekymret for! 

Har hatt gult hjerte med en på jobben, bestevenninna og eksen uten at det har betydd en pøkk for min del. Jeg snapper svært lite og får de hjertene litt sånn i hytt og gevær så🤷‍♀️ 

Har nå 💕 med en gift mann… litt kleint kanskje, men vi har samme hobby og har i den forbindelse sendt hverandre mye snapper med bilder, forslag og oppdateringer. Det betyr jo ikke vi har noe på gang…

Dere har definitivt noe på gang om dere har så tett kontakt. Det er slik det begynner, bare vent å se ;) 

Anonymkode: 9df12...883

Skrevet

For meg er dette et stort rødt flagg. Jeg bruker snap MYE og har aldri fått et rødt hjerte med noen. Bare gult, og det varierer mellom de nærmeste vennene mine. Det skjedde en gang at en flørt havnet oppe på gult hjerte, men da hadde vi snappet VELDIG intenst (og seksuelt) en periode mens jeg lå hjemme syk og hadde lite å ta meg til. Da snakker vi sikkert en snap hvert 15 minutt gjennom hele dagen. Det tok bare et par dager før han forsvant ut fra bestevennlista etterpå. 

Anonymkode: b752f...1e9

Skrevet

Ts, mulig du bør snoke litt her altså.

Skrevet

Et poeng er vel også om han snapper mest med grupper utenom? De gjelds jo ikke som «bestevenner» så dermed trenger det ikke å være så mange snapper til et enkeltperson før de er høyt oppe på bestevennlista.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 12.33):

Dere har definitivt noe på gang om dere har så tett kontakt. Det er slik det begynner, bare vent å se ;) 

Anonymkode: 9df12...883

Haha..

Jeg tviler ikke! 

Eller… jeg er jo faktisk ikke interessert i noe mer så det går nok veldig bra! 

Jeg synes ikke vi har så tett kontakt, men det er vel fordi det bare er fakta, problemløsning og ideer som blir sendt frem og tilbake. Er ikke selfier og hverdags pjatt lissom. 

Jeg føler selv jeg snapper mer med venninna mi om alt mulig. Bilder og videoer.. men hun har jo hjerte med kjæresten sin og snapper generelt sykt mye mer enn meg så vi har aldri hatt hjerte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Haha..

Jeg tviler ikke! 

Eller… jeg er jo faktisk ikke interessert i noe mer så det går nok veldig bra! 

Jeg synes ikke vi har så tett kontakt, men det er vel fordi det bare er fakta, problemløsning og ideer som blir sendt frem og tilbake. Er ikke selfier og hverdags pjatt lissom. 

Jeg føler selv jeg snapper mer med venninna mi om alt mulig. Bilder og videoer.. men hun har jo hjerte med kjæresten sin og snapper generelt sykt mye mer enn meg så vi har aldri hatt hjerte. 

Men har dere en veldig god tone da? Blir du glad når du får snap av han? 

Skrevet

Jeg har avstandsforhold og har ikke klart å få rødt hjerte.. Jeg tenker den sjalusien er på sin plass.

Anonymkode: 67ce0...c80

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor 

AnonymBruker skrev (På 3.9.2024 den 22.20):

Hvorfor tror du han gjør dette? (Tidligere kollega - da blir det ikke trøbbel på jobben i alle fall - det lyser av slik atferd - tror du menn viser interesse på den måten av andre årsaker enn ........? ) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 17.39):

Jeg er så barnslig. Og jeg er sjalu. Dess eldre jeg blir jo mer sjalu. 

Bor sammen med en veldig stabil fyr, men han er av typen som bruker snapchat mye til venner. 

Mens vi var på fest for et par dager siden skulle han sende en Snap om noe greier til ei på jobben (ja - han sa "dette må jeg sende videre til...."). Da ser jeg at hun har rødt hjerte. Dvs bestevenn. 

Jeg blir umiddelbart mistenksom og sjalu (men har selvsagt ikke sagt noe om dette og akter ikke å gjøre det heller). Hun er over 30 år yngre enn han og i tillegg dattera til en kompis. 

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette - annet enn å blåse ut litt steam slik at jeg kan slutte å være sjalu. Det er så innmari slitsomt 🙄

Han og jeg har selvsagt ikke rødt hjerte osv. Vi bor jo sammen, og snakker heldigvis mer enn vi snapper 😅

Anonymkode: 817f8...01d

Illrødt flagg! Handler ikke om at det foregår noe spesielt graverende her, men tilbøyeligheten til innlede slike i utgangspunktet uskyldige digitale relasjoner. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men har dere en veldig god tone da? Blir du glad når du får snap av han? 

Kanskje litt vanskelig å beskrive. Vi har en god tone, men den er fullstendig platonisk. 

Jeg er ikke tiltrukket av han, jeg synes ikke han er sjarmerende selv om jeg synes han er en grei fyr. Jeg kan ikke se for meg at vi kunne vert kjærester. Ikke om jeg legger godviljen til en gang. 

Det er jo derfor jeg nevner dette med snapscore. Jo høyere den er jo vanskeligere tror jeg det er å få hjerter med noen. Mens vi som har veldig lav snapscore får det mye kjappere. Det er bare en teori jeg har. 

Så jeg skjønner TS reagerer, men det behøver ikke bety at de to har noe på gang. Det må mer enn en emoji på snap til før man trekker den konklusjonen synes jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...