AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Skrevet 2. september 2024 Jeg er så barnslig. Og jeg er sjalu. Dess eldre jeg blir jo mer sjalu. Bor sammen med en veldig stabil fyr, men han er av typen som bruker snapchat mye til venner. Mens vi var på fest for et par dager siden skulle han sende en Snap om noe greier til ei på jobben (ja - han sa "dette må jeg sende videre til...."). Da ser jeg at hun har rødt hjerte. Dvs bestevenn. Jeg blir umiddelbart mistenksom og sjalu (men har selvsagt ikke sagt noe om dette og akter ikke å gjøre det heller). Hun er over 30 år yngre enn han og i tillegg dattera til en kompis. Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette - annet enn å blåse ut litt steam slik at jeg kan slutte å være sjalu. Det er så innmari slitsomt 🙄 Han og jeg har selvsagt ikke rødt hjerte osv. Vi bor jo sammen, og snakker heldigvis mer enn vi snapper 😅 Anonymkode: 817f8...01d 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Skrevet 2. september 2024 Skjønner ikke hvorfor folk henger seg sånn opp i disse emojiene på snap. Det er mye som spiller en rolle. Du får sende han masse da og be han sende tilbake så du får hjerte også. Anonymkode: 60de3...a50
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Skrevet 2. september 2024 Tja…bruker han Snapchat mye? Jeg har hatt i allefall gult hjerte med en fyr på jobb. Vi snappa helt vanlig om hverdagslige ting, men jeg tror at siden ingen av oss snapper mye så fikk vi fort hjerte Anonymkode: 79eb0...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor folk henger seg sånn opp i disse emojiene på snap. Det er mye som spiller en rolle. Du får sende han masse da og be han sende tilbake så du får hjerte også. Anonymkode: 60de3...a50 Jeg blåser i om han ikke har det med meg. Reagerte bare på at han er "bestevenn" med ei på 20 på jobben. Han snapper stort for øvrig ellers i kompisgrupper på Snap. Snapper han til meg er det oftest i en gruppe det også, uten at jeg skal røpe meg noe mer. Anonymkode: 817f8...01d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Skrevet 2. september 2024 Ehh… det hadde vært veldig rart. Spesielt siden du skriver at han bruker snap mye. Han snapper altså MYE med denne jenta, daglig.. Over en lengre periode. Hun er datter til en kompis av han, men likevel 20 år. Hva tror du kompisen hans hadde sagt? Det virker ganske ekkelt og jeg hadde blitt bekymret. Anonymkode: 35498...6b0 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #6 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ehh… det hadde vært veldig rart. Spesielt siden du skriver at han bruker snap mye. Han snapper altså MYE med denne jenta, daglig.. Over en lengre periode. Hun er datter til en kompis av han, men likevel 20 år. Hva tror du kompisen hans hadde sagt? Det virker ganske ekkelt og jeg hadde blitt bekymret. Anonymkode: 35498...6b0 Men - hvor mange snapper må man egentlig sende daglig for å få rødt hjerte? Har ikke klart å finne akkurat ut av den. Anonymkode: 817f8...01d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Skrevet 2. september 2024 Det kommer an på hvor mye han snapper med andre som ligger under bestevenn. Snapper han da mye med venner, så indikerer det mye. Snapper han et par snapper om dagen fordelt på flere brukere, så trenger det ikke være så mye. Men hvorfor skal en mann på over 40 år, snappe mer med dattera til en kamerat, enn andre? Ikke bare tilfeldig en dag eller to, men i minimum 2-3 uker. Det hadde jeg satt spørsmålstegn ved. Anonymkode: 35498...6b0 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #8 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men - hvor mange snapper må man egentlig sende daglig for å få rødt hjerte? Har ikke klart å finne akkurat ut av den. Anonymkode: 817f8...01d Han sender mest snap til henne, OG hun sender mest snap til han, i minst to uker. Anonymkode: b551b...b36 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #9 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sender mest snap til henne, OG hun sender mest snap til han, i minst to uker. Anonymkode: b551b...b36 Den siste der tenkte jeg ikke på en gang… og 20 åringer bruker snap veldig aktivt, så da kan man jo egentlig ta utgangspunkt i at de snapper veldig mye! Anonymkode: 35498...6b0 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #10 Skrevet 2. september 2024 Samtidig - hvis han mente å skjule noe så hvorfor skulle han da åpenlyst vise at han sendte henne denne snappe? Anonymkode: 817f8...01d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #11 Skrevet 2. september 2024 Skal jeg være direkte? Som "jeg ser du og xxxxx sender mye meldinger. Er det noe mellom dere?" Anonymkode: 817f8...01d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Skal jeg være direkte? Som "jeg ser du og xxxxx sender mye meldinger. Er det noe mellom dere?" Anonymkode: 817f8...01d Nei, det er bare smålig. For en bagatell å henge seg opp i, herrejesus. Kom deg til psykolog og jobb med problemene dine! Anonymkode: 3521f...fe1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #13 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men - hvor mange snapper må man egentlig sende daglig for å få rødt hjerte? Har ikke klart å finne akkurat ut av den. Anonymkode: 817f8...01d Det er ikke nødvendigvis antallfestet, men det må være gjensidig hver dag i minst to uker, og dere må være hverandres beste venn. Altså, det er ingen han sender mer til enn henne, og hun sender mest til han av alle på sin snap... Synes det høres ganske ugreit ut.. aldersforskjell eller ei... Anonymkode: bb019...883 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #14 Skrevet 3. september 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er så barnslig. Og jeg er sjalu. Dess eldre jeg blir jo mer sjalu. Bor sammen med en veldig stabil fyr, men han er av typen som bruker snapchat mye til venner. Mens vi var på fest for et par dager siden skulle han sende en Snap om noe greier til ei på jobben (ja - han sa "dette må jeg sende videre til...."). Da ser jeg at hun har rødt hjerte. Dvs bestevenn. Jeg blir umiddelbart mistenksom og sjalu (men har selvsagt ikke sagt noe om dette og akter ikke å gjøre det heller). Hun er over 30 år yngre enn han og i tillegg dattera til en kompis. Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette - annet enn å blåse ut litt steam slik at jeg kan slutte å være sjalu. Det er så innmari slitsomt 🙄 Han og jeg har selvsagt ikke rødt hjerte osv. Vi bor jo sammen, og snakker heldigvis mer enn vi snapper 😅 Anonymkode: 817f8...01d Skjønner deg godt. Rødt hjerte betyr at hun er den han har snappet mest med i to hele uker, og han er den hun at snappet mest med i to hele uker. Gult hjerte får man om man er hverandres nr.1 (snapper mest med) bestevenn, og rødt om man er det i hele to uker. Watch it girl, there's something going on. Drit i gaslighterne og ta en prat med mannen din. Anonymkode: 9df12...883 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #15 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Skjønner deg godt. Rødt hjerte betyr at hun er den han har snappet mest med i to hele uker, og han er den hun at snappet mest med i to hele uker. Gult hjerte får man om man er hverandres nr.1 (snapper mest med) bestevenn, og rødt om man er det i hele to uker. Watch it girl, there's something going on. Drit i gaslighterne og ta en prat med mannen din. Anonymkode: 9df12...883 Jeg ville sett på mannen sin snapscore for å se hvor mye han faktisk snapper i tillegg. For sender de to generelt lite snapper så betyr ikke dette no særlig.. men har han en høy snapscore og peprer alle kompisene med masse snapper og likevel har rødt hjerte med henne så synes jeg det er betenkelig. Bare betenkelig altså, det betyr ikke at det er noe å være bekymret for! Har hatt gult hjerte med en på jobben, bestevenninna og eksen uten at det har betydd en pøkk for min del. Jeg snapper svært lite og får de hjertene litt sånn i hytt og gevær så🤷♀️ Har nå 💕 med en gift mann… litt kleint kanskje, men vi har samme hobby og har i den forbindelse sendt hverandre mye snapper med bilder, forslag og oppdateringer. Det betyr jo ikke vi har noe på gang… Anonymkode: 67e6c...e07 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #16 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ville sett på mannen sin snapscore for å se hvor mye han faktisk snapper i tillegg. For sender de to generelt lite snapper så betyr ikke dette no særlig.. men har han en høy snapscore og peprer alle kompisene med masse snapper og likevel har rødt hjerte med henne så synes jeg det er betenkelig. Bare betenkelig altså, det betyr ikke at det er noe å være bekymret for! Har hatt gult hjerte med en på jobben, bestevenninna og eksen uten at det har betydd en pøkk for min del. Jeg snapper svært lite og får de hjertene litt sånn i hytt og gevær så🤷♀️ Har nå 💕 med en gift mann… litt kleint kanskje, men vi har samme hobby og har i den forbindelse sendt hverandre mye snapper med bilder, forslag og oppdateringer. Det betyr jo ikke vi har noe på gang… Anonymkode: 67e6c...e07 Men man får vel ikke økt snapscore for bare chat eller telles det også? Noen som vet hvor mye man får i score for hver enkelt handling? Jeg står i en noe lignende situasjon som TS, oppdaget nettopp at mannen min snapper daglig med en ny venninne. Det kom opp som tegn som TS både slikt hjerte og snapsreak... Anonymkode: bead1...b50 1
MacadamiaNut Skrevet 3. september 2024 #17 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men man får vel ikke økt snapscore for bare chat eller telles det også? Noen som vet hvor mye man får i score for hver enkelt handling? Jeg står i en noe lignende situasjon som TS, oppdaget nettopp at mannen min snapper daglig med en ny venninne. Det kom opp som tegn som TS både slikt hjerte og snapsreak... Anonymkode: bead1...b50 Ingen score for kun tekst, 1 poeng for hvert bilde man snapper.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #18 Skrevet 3. september 2024 Personlig synes jeg det som gir denne saken en uggen følelse, et at det er snakk om datteren til en av han venner. Anonymkode: 35498...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #19 Skrevet 3. september 2024 MacadamiaNut skrev (24 minutter siden): Ingen score for kun tekst, 1 poeng for hvert bilde man snapper. Gjelder dette hjerte også? Kan man få hjerte hvis man kun chatter og ikke sender bilder? Anonymkode: 79eb0...1ae
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #20 Skrevet 3. september 2024 For å si det sånn..jeg hadde 💕med en gift mann også, det var på ingen måte uskyldig… Anonymkode: 79eb0...1ae 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå