Gå til innhold

Stemningen på KG fortida......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :lol:

Som dere ser er jeg veldig ny her. Har ikke vært her inne altfor mye enda, men jeg håper at ikke stemningen varer for lenge. Da tror jeg også at jeg ikke får lyst til å være her inne. Det er lov å diskutere, det er jo derfor vi er her, ikke sant? :) men når en begynner å bli spydige og uhøflig går det for langt. :x

Unntagen ett innlegg, har jeg bare fått hyggelige svar tilbake. Håper det vil fortsette sånn. Meningen med at vi er her inne, er vel fordet vi skal ha glede av hverandre. Vi er jo medsøstre :lol:

Takket være kg har jeg nå kommet i kontakt med tre flotte jenter som vi alle vil bli bedre kjent med hverandre. Et flott kontaktsted å få venninder på

Ellers er jeg enig med alt kattepus sa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også temmelig fersk her inne og vet ikke noe om det var annerledes her før. Men har det skjedd forandringer så mener jeg vi bør se positivt på det. Folk kommer og går, og vi skal lære hverandre å kjenne og alle bringer med seg noe nytt.

Ofte virker det på meg at noen debatter - de lange, gode, der mange folk kommer fram med sine synspunkter utifra sine forskjellige ståsted - har flere plan i samme tråd. Noen snakker med noen, andre med noen andre. Noen skriker og hyler og er bare ute etter oppmerksomhet. Noen hvisker sammen på et eget plan. Noen observerer og lærer. Noen setter ting på spissen (provoserer) og andre ljuger for å få være med, bli hørt. Og da er det så greit for arrogante, sjølhøytidlige debattanter som meg å overse de personlige innleggene fordi det alltids fins andre som meg eller folk som fortsatt diskuterer temaet. :ler:

At man forutsetter at alle har noe å bidra med til debatten, om enn ikke alle snakker til en selv, dét syns jeg er malen på den gode debatten.

Skrevet

Jeg har ikke vært her inne så utrolig lenge, men jeg har klart å blande meg i mange diskusjoner så langt (viser jo antall innlegg.....hihi). Og bare på den stunden jeg har vært her synes jeg mange av trådene har dratt ihop seg til ufine "slåsskamper" - da skygger jeg som regel banen.

Det er flottings at man kan diskutere, og ja, provokasjon er toppen innimellom for å få fart på sakene. Når det likevel kommer så langt at det går over til personhets synes jeg ikke det er så koselig lenger.

Likevel - jeg kom som sagt brått og brutalt inn i "KG familien" og jeg må bare si en ting:

Alle har tatt i mot meg på en toppen måte - jeg har til nå ikke fått noen sure pm eller mail, og jeg koser meg masse masse her inne på sidene. Flere av dere har jeg fått litt kontakt med, og det er så koselig. Dere er en kjempegjeng!!!!

Jeg nøsta meg litt vekk fra tråden, men jeg måtte bare si det.

Masse koser til alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...