AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Skrevet 2. september 2024 Man leser så mye om vektøkning blant kvinner i overgangsalderen. Er det noen andre som meg som har opplevd det motsatte? Jeg har begynt å få enorm matlyst, men jeg har problemer med å holde vekta oppe. Nå er jeg vel på midten av skalaen på normalvektig, men jeg vet om jeg ikke spiser mer enn normalt går vekta fort nedover. Dette har begynt å bli ett problem fordi jeg må spise hele tiden! Ja, ett luksusproblem, men det er ikke bare-bare. Anonymkode: 4c47f...6ce
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Skrevet 2. september 2024 Sjekk stoffskiftet ditt. Det der høres ikke normalt ut. Anonymkode: 3e5b5...3f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Skrevet 2. september 2024 Jeg har gått ned i vekt nå i overgangsalderen, men det er fordi jeg har ibs, som har forverret seg pga ustabile hormoner. Jeg er ofte oppblåst og kvalm, så sliter med å få i meg nok mat. Men jeg var litt overvektig i utgangspunktet da, så ingen krise. Etter overgangsalderen, når hormonene og forhåpentligvis magen roer seg, så kan det nok fort gå oppover i vekt igjen. Anonymkode: 5f772...fae
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Skrevet 2. september 2024 Høres ut som høyt stoffskifte. Ikke gå for lenge med det, så få legen til å sjekke det ut. Anonymkode: 42f70...c43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå