Exinferis Skrevet 3. september 2024 #21 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 20.55): Mitt barn på 1,5 år favoriserer far. Det er veldig sårt og har vært sånn lenge. Skulle ønske vi var like gode, men far er alltid den som skal trøste, bære og jeg dyttes vekk. Far har mye mer tid hjemme på grunn av jobbsituasjon og har også hatt lang fedreperm, tatt netter osv. Føler jeg feilet på noe, ikke har gjort nok. Jeg er jo mamma, men nå er jeg overflødig. Føles ikke godt. Andre som har hatt det slik? Forklaring? Anonymkode: 7c6cb...89e Bare et spørsmål - ammet du? Og evt hvor lenge? Lurer egentlig bare generelt på om dette har innvirkning. At han har fått mye tid med barnet i tidlig fase vil såklart ha noe å si også.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #22 Skrevet 3. september 2024 Exinferis skrev (4 timer siden): Bare et spørsmål - ammet du? Og evt hvor lenge? Lurer egentlig bare generelt på om dette har innvirkning. At han har fått mye tid med barnet i tidlig fase vil såklart ha noe å si også. Nei, dessverre. Har jo tenkt at det kan være del av forklaringen også. Føler alt gikk så feil. Ble keisersnitt også, så pappa var sentral fra første sekund. Anonymkode: 7c6cb...89e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå