Gå til innhold

Bisarre opplevelser

Gjest goodbeforelong

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest goodbeforelong
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor? Håper du på runketråd?

Anonymkode: 0d7c6...525

Tror ikke man trenger en tråd for akkurat det formålet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goodbeforelong skrev (4 minutter siden):

Hadde vært gøy om folk kunne dele litt bisarre opplevelser. 

En kompis hadde vært ute og løpt. Han er av typen som fort stinker, og joggesko må helst oppbevares utenfor hjemmets komfortsoner. I blokka der han bodde satte han dem utenfor døra, altså lukta det i hele trappegangen 😬

En dag han kom hjem fra joggetur og var på vei opp trappa i blokka, ble han stoppet av en nabo i oppgangen. De begynte å prate der i trappa. Plutselig bøyer naboen seg ned og tørrjokker på min kompis sine stinkende joggesko. 

🤭🤭🤭🤭 Man kan bare tenke seg hva de stakkars skoene allerede var utsatt for der de pleide å stå utenfor døra hans 😅😅

Kos deg med den!

Anonymkode: 16795...067

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang overnattet jeg sammen med kjæresten i ei hytte (langt ute i skogen der ingen kunne bo) som tilhørte familien. Hytta hadde en gang vært et hus og bestod av en eldre del og en nyere eldre del. Vi lå oppe i andre etasje og jeg slet med å få sove (jeg sliter alltid med å sove andre steder enn min egen seng). Mens jeg lå der hørte jeg pianomusikk spille. Trodde det var radioen først, men oppdaget fort at ingen radio stod på. Da vi undersøkte var det ingenting som kunne ha spilt musikken unntatt pianoet som stod i den eldste delen av huset. Enten har noen låst seg inn og spilt musikk for oss midt på natten og så sluppet seg selv ut igjen uten at vi merket det og før vi rakk ned trappene ELLER har pianoet spilt seg selv. 🤷‍♀️

Anonymkode: 32341...bb0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg løp mitt første maraton denne sommeren. Når jeg kom i mål, sliten og gjennomsvett, kom det en ung dame på 20-22 bort til meg og spurte om hun kunne få lov til å rimme meg. Hun var så glad i rumpesvette. 
Snakk om å leve seg inn. Hun ble med på hoteller og slikka rompa mi i en halvtime før hun sugde meg tom. Hun var så lykkelig for at jeg takket ja. 

Anonymkode: 1a5a7...6eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...