Gå til innhold

Jeg gruer meg til bryllupet!

Rose

Anbefalte innlegg

Gjest KristinK

Vi er jammen meg en artig gjeng med jenter vi dere! icon_wink.gif Først gråter vi når vi leser forlovelseshistorier, og så gråter vi bare vi tenker på bryllupet vårt! Men flott er det uansett! Det betyr jo bare at vi bryr oss og at vi gleder oss voldsomt over at både oss selv og andre har funnet kjærligheten!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sånn som alle her - griner av en vakker ting, en vakker tanke, da vi forberedte oss til bryllupet og hørte gjennom sanger, inngangsmarsjer, da vi øvde til bryllupsvalsen etc etc etc... Tro meg, jeg vet alt om det der. Men bestemte meg egentlig for at jeg ikke skulle tenke mer på det, men bare innrette meg etter at sånn var det. Jeg kjøpte lommetørkler og la i vesken min - de ligger i kommodeskuffen min nå - urørt.

Jeg var nesten litt skuffet jeg... ikke gråt jeg i kirken - jeg var bare så usannsynlig lykkelig, jeg var så full av inntrykk, dere vil ikke tro det!

Hele dagen bare smilte og smilte jeg, når jeg ikke lo da... vi skulle ønske velkommen, og jeg skulle beynne, jeg skulle holde tale for min mann - vet dere - det gikk så fint. Visst var jeg rørt. Klump i halsen og det hele. Men det var så flott og hele verden var så annerledes at - og dermed ble også jeg det.

Da bildene fra fotografen kom og da vi så videoen... DA hylgrein jeg. Så man kan vel si at jeg tok det igjen...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...