AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Skrevet 1. september 2024 Hei. Jeg har over tid merket meg noe som jeg egentlig aldri har tenkt over har en sammenheng. Når jeg er hjemme, er jeg slapp, lat, sur, hodepine, trett osv.. Har et middels stort gammelt hus, som trenger mye oppussing men det går seint. Har to små barn og samboer. Men når jeg er på jobb, eller skal bort er formen stort sett bra! På morgenen også, så er formen som regel bra når jeg steller meg og skal på jobb. Har ok med energi. Men når jeg vet jeg har fri og bare er hjemme (er en veldig hjemme person egentlig) så er det null energi og føler meg elendig psykisk og fysisk. Er det flere som har det likt? Hva har hjulpet? Kom gjerne med deres historier 😊 Ps: har sjekka blodprøver og er innom legen av og til, så skal ikke være noe "fysisk galt". Rimelig sikker på at dette er psykisk. Anonymkode: 3c765...fc8
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Skrevet 1. september 2024 Jeg skilte meg...... Det har hjulpet..... exen var en super mann, bare ikke for meg....... Han mener også det samme om meg.... 😄 Anonymkode: b4a8c...56b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skilte meg...... Det har hjulpet..... exen var en super mann, bare ikke for meg....... Han mener også det samme om meg.... 😄 Anonymkode: b4a8c...56b Dette tror jeg faktisk kan bli min løsning også… Jeg liker mannen min veldig godt, og vi har det fint. Men jeg har det mye bedre når han ikke er hjemme… Anonymkode: 98a15...33c
miSs. Skrevet 1. september 2024 #4 Skrevet 1. september 2024 Bodde i en renoveringsobjekt sammen med eksen, han var tømrer og planen var at vi skulle pusse opp og ha det fint. Etter 3 år var det nesten ikke gjort noen ting.. hadde null energi og livsgnist mens jeg bodde der sammen med han. Så fort jeg flyttet ut var alt bra igjen.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #5 Skrevet 1. september 2024 Gåturer. Kafeturer med venninner. Finne på ting med eldre i familien. Anonymkode: 77965...068
lillebamsemums Skrevet 1. september 2024 #6 Skrevet 1. september 2024 ofte har rot, uferdige prosjekter noe med det å gjøre. Man kommer hjem og blir konstant mettet av det som egentlig skulle vært gjort. jeg jobber mindre nå og har det mye bedre med meg selv pga jeg faktisk har energi til å gjøre ferdig de prosjektene jeg har startet på 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Skrevet 2. september 2024 Da er du heldig,jeg bruker som regel 8 til 20 timer blant folk/arbeid. Gleder meg til den dagen jeg kan tilbringe en hel uke, eller 4-5 fem uker i året. Dum jeg veit du,har eget firma. Da er det å være hjemme og kose seg med de beste personer man har i livet. Hagearbeid og vedlikehold av hus og bygg. Trives utrolig godt hjemme. Møkk lei av å bruke huset til kun søvn. Anonymkode: d7de3...770
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #8 Skrevet 2. september 2024 Har du vurdert om det har noe med inneklima, fukt, mugg, giftstoffer i huset eller lignende å gjøre? En kan bli veldig syk av f.eks muggsoppsporer. Anonymkode: 9a1f1...338
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #9 Skrevet 2. september 2024 Jepp, det er velkjent for mange. F.eks får mange seg en overraskelse hvis man går med klokke som måler stress, som ofte kan vise at man er helt avslappet på jobb og ellers, men har skyhøyt stressnivå hjemme. Da blir man rimelig utmattet og tiltaksløs. Likevel skylder vi på jobben for mye av tidsklemma og stressfølelsen. Vi trenger å lage oss et fungerende hjemmeliv, og sørge for delvis selvhjulpne barn når de er i en viss alder, osv. Håper du finner en måte å få det bedre når du er hjemme! Jeg har selv hatt det litt sånn, men har fått meg så mange hobbyer jeg holder på med hjemme at jeg gleder meg til hver time hjemme. Bryr meg ikke så mye om det først blir oppussing om noen år, så lenge ikke ting forfaller og jeg har det rent rundt meg. Anonymkode: e8a5f...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå