Gå til innhold

HJELP! hotell i London


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Vi skal ta toget tidlig om morgenen fra Euston og har funnet ut at det er fint å bo i Paddington (kanskje?) pga avstand til tube og tog fra flyplass. Noen tips til rimelig hotell? Eventuelt andre plasser som er ok å bo med tanke på våre utflukter? Tenkte max 1800 kr, er bare for en (kort) natt. 

Anonymkode: 82c64...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bo ved feks Russel square? Det er et veldig hyggelig område. Evnt nærmere Tottenham Court Road. Kan ta Elizabeth Line fra Heathrow til Tottenham Court Road eller t-banen fra Heathrow til Russell Square - det er rimeligere. Bodde på Morton Hotel sist jeg var i London. Ok og rimelig hotell, men spise frokost rett over veien på en cafe i Russell Square. Også kort vei å gå ned til Covent Garden. 

Anonymkode: 91b57...bf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 13.13):

Hei! Vi skal ta toget tidlig om morgenen fra Euston og har funnet ut at det er fint å bo i Paddington (kanskje?) pga avstand til tube og tog fra flyplass. Noen tips til rimelig hotell? Eventuelt andre plasser som er ok å bo med tanke på våre utflukter? Tenkte max 1800 kr, er bare for en (kort) natt. 

Anonymkode: 82c64...47b

 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Premier inn

Anonymkode: 762f8...26d

Enig, Premier Inn er billig og bra. Om dere skal reise fra Euston er det ikke så mye vits i å overnatte ved Paddington, det ligger et helt ok Premier Inn praktisk talt rett over gata fra Euston. :) 

Anonymkode: 528a6...062

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.9.2024 den 13.29):

 

Enig, Premier Inn er billig og bra. Om dere skal reise fra Euston er det ikke så mye vits i å overnatte ved Paddington, det ligger et helt ok Premier Inn praktisk talt rett over gata fra Euston. :) 

Anonymkode: 528a6...062

Ja, det er jeg enig i!!! Veldig hyggelig i området der også 🫶 🤪

Endret av Andromeda
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Culross er en fin liten by, kjent fra Outlander. Samme med Falkland, faktisk kan en Outlander-tur være fin selv for de som ikke har fulgt serien. Av andre fine steder jeg har besøkt er Glencoe, Inverness og Loch Ness, men det er lengre unna. 

I Edinburgh kan man jo også ta seg en fottur opp på Arthur's seat, og om man vender blikket bort fra den spektakulære utsikten mot byen kan man nesten lure seg selv til å tro at man er på det skotske høylandet.

Anonymkode: 84bba...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blakemore Hyde Park

Anonymkode: 499ce...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 18.48):

Culross er en fin liten by, kjent fra Outlander. Samme med Falkland, faktisk kan en Outlander-tur være fin selv for de som ikke har fulgt serien. Av andre fine steder jeg har besøkt er Glencoe, Inverness og Loch Ness, men det er lengre unna. 

I Edinburgh kan man jo også ta seg en fottur opp på Arthur's seat, og om man vender blikket bort fra den spektakulære utsikten mot byen kan man nesten lure seg selv til å tro at man er på det skotske høylandet.

Anonymkode: 84bba...1b2

Jeg har akkurat binget Outlander nå, og jeg har såååå lyst til å reise til Skottland. 😍

Anonymkode: eb2ba...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke denne tråden om hotell i London? :)

Anonymkode: e01ca...331

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var ikke denne tråden om hotell i London? :)

Anonymkode: e01ca...331

Beklager, aner ikke hva som skjedde her, trodde jeg svarte i tråden om dagstur fra Edinburgh. Men får kopiere innlegget mitt inn dit, og mer relevant for denne tråden støtter jeg å bo i nærheten av Tottenham court road :) 

Anonymkode: 84bba...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...