AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #21 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er forskjellen på foret regndress, og vinter-regndress? Og hva er forskjellen på vinterstøvler og forede støvler? Anonymkode: 1d92d...3b6 Innser at den forede regndressen hun har muligens er vinterregndress 😂 Forede støvler er typ cherrox, altså støvler med litt for. Vinterstøvler er mer som vintersko, med støvel (altså helt vanntett) nederst på foten, så fungerer som en sko, men tett som en støvel. Vet ikke hva det egentlig kalles 😅 Nå kikker jeg på en reima dress, så jeg er sikker på at hun ikke skal fryse, men kanskje jeg må sjekke isbjørn da Anonymkode: 28bbc...4a0
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #22 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sørlandet. Ganske kaldt på vinteren. Kommer jo selvsagt an på vinteren, men ligger vel som regel mellom -10 til 5 grader. Anonymkode: 28bbc...4a0 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 32e35...f2f 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #23 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Innser at den forede regndressen hun har muligens er vinterregndress 😂 Forede støvler er typ cherrox, altså støvler med litt for. Vinterstøvler er mer som vintersko, med støvel (altså helt vanntett) nederst på foten, så fungerer som en sko, men tett som en støvel. Vet ikke hva det egentlig kalles 😅 Nå kikker jeg på en reima dress, så jeg er sikker på at hun ikke skal fryse, men kanskje jeg må sjekke isbjørn da Anonymkode: 28bbc...4a0 Reima Gotland skal holde, Gullkorn også. Anonymkode: b224a...35d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #24 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 32e35...f2f -10 til -15 føles mye kaldere i sør Norge med nærhet til kysten enn det gjør med de samme temperaturene i innlandet. Ikke noe å le av Anonymkode: 2859c...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #25 Skrevet 1. september 2024 Bor på indre østlandet. Vi har barn på 5 og 8 og har hatt følgende hver vintersesong: Reima Stavanger som henger fast i barnehage/skole, men tas med hjem for tørking og bruk i helgen En utebukse med fór som brukes når det er kaldt men dress blir for voldsomt, feks på skitur eller lignende. Boblejakke som brukes når vi ikke skal være ute over, men feks til butikken eller på besøk. Mange par votter, luer, balaclavaer, da de blir våte og det tar litt tid å tørke. Vi er mye ute Anonymkode: 9e834...264
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #26 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): -10 til -15 føles mye kaldere i sør Norge med nærhet til kysten enn det gjør med de samme temperaturene i innlandet. Ikke noe å le av Anonymkode: 2859c...ffb Det er stor 5 grader til minus 10. Anonymkode: b224a...35d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #27 Skrevet 1. september 2024 Noen nevnte isbjørn of Sweden, ser at de koster 2200, så det er jo uaktuelt. Har funnet greit tilbud på reima lappi som skal passe for 0 til -20, i tillegg til vanntett, så den burde vel være grei ☺️ Så får hun heller ha tiny trolls dressen som reserve. Dressen i 92 kommer jo sikkert ikke til å passe 😅 Til deg som var usikker på størrelser: på reima sin størrelsesguide så stod det sånn ca «velg 86 når barnet nærmer seg 86, da har du 6 cm å vokse på» (så vil tro at for ditt barn på 82 er 86 passende. Mitt barn er 81, og jeg går også for 86). Til den som ler av vinteren, så er jeg vant til milde vintre på rundt 0-10 på vestkysten, så vintrene i sør er som is 🥶 Anonymkode: 28bbc...4a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå