Gå til innhold

Hvor møte damer in real life?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er bedre å møte damer irl enn på apper, men jeg har ingen hobbyer/interesser/aktiviteter hvor jeg møter andre mennesker. Har uten hell prøvd å finne aktiviteter hvor jeg kan møte damer rundt min alder (45-55 kanskje). Trenger egentlig ikke være en aktivitet som interesserer meg veldig, det er primært for å komme meg ut og møte nye mennesker (damer altså). Har du noen forslag til aktiviteter (i Oslo), hvor man kan møte damer i denne aldersgruppen? (Jeg er ikke voldsomt sprek, så ikke noe løpegrupper eller denslags. Pub/club er også uaktuelt.)

Anonymkode: f23e0...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det er bedre å møte damer irl enn på apper, men jeg har ingen hobbyer/interesser/aktiviteter hvor jeg møter andre mennesker. Har uten hell prøvd å finne aktiviteter hvor jeg kan møte damer rundt min alder (45-55 kanskje). Trenger egentlig ikke være en aktivitet som interesserer meg veldig, det er primært for å komme meg ut og møte nye mennesker (damer altså). Har du noen forslag til aktiviteter (i Oslo), hvor man kan møte damer i denne aldersgruppen? (Jeg er ikke voldsomt sprek, så ikke noe løpegrupper eller denslags. Pub/club er også uaktuelt.)

Alle jeg har hatt en varig relasjon med har jeg møtt igjennom skole/utdanning og i jobbsammenheng.

Leste en undersøkelse en gang som hevder at voksne (over 25 år) som finner ny partner, gjør det Nettop igjennom studier eller jobbsammenheng. Jeg faller altså inn i den kategorien.

Kan faktisk ikke huske å ha hatt en kjæreste jeg ikke har møtt igjennom jobb eller studier/skole.

Anonymkode: 4f137...084

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På biblioteket, museer/utstillinger, kafeer, konserter etc. 

Anonymkode: bbe60...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alle jeg har hatt en varig relasjon med har jeg møtt igjennom skole/utdanning og i jobbsammenheng.

Leste en undersøkelse en gang som hevder at voksne (over 25 år) som finner ny partner, gjør det Nettop igjennom studier eller jobbsammenheng. Jeg faller altså inn i den kategorien.

Kan faktisk ikke huske å ha hatt en kjæreste jeg ikke har møtt igjennom jobb eller studier/skole.

Anonymkode: 4f137...084

Har ingen kollegaer som er aktuelle (skeptisk til å innlede forhold med kollega uansett, blir fort kleint å jobbe sammen hvis ting skjærer seg). Vet ikke hva slags skole/studier som skulle være aktuelle heller, måtte være en kveldsskole av noe slag, men hva?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er pub uaktuelt? Det er jo nummer en stedet, der folk faktisk FORVENTER å bli sjekket opp eller møte noen av det motsatte kjønn på en måte som kan bety fremtidig romantisk forhold. Det gjør man ikke overalt ellers, og det er ikke sånn at kvinner er klar for å bli sjekket opp eller glodd på overalt i alle settinger der de er et sted av en helt annen grunn. Som å fokusere på og kose seg med hobbyen sin. Istedet står det en fyr ved siden av og niglaner og kommer med dumme pick-up-lines og prøver seg hele tiden? Nei.

Gå ut på en bar eller en pub med en kamerat eller to. Det er et sted kvinner forventer at de kan bli sjekket opp, og ofte er de ute nettopp fordi de har lyst til å møte noen (ikke alltid, men ofte). 

Ikke plag kvinner overalt. Skal du prøve så prøv et sted der de forventer det.

Anonymkode: a5868...a87

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du utelukker jo veldig mye med å ikke ville delta på noe med fysisk aktivitet eller sosialisering på bar eller club. Dette ville vært mine første forslag, da det finnes mange single som går ut eller trener. 
Hva med å melde deg på språkkurs? Gruppereiser for single? 

Anonymkode: e684f...466

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På biblioteket, museer/utstillinger, kafeer, konserter etc. 

Anonymkode: bbe60...462

Går ut på litt slikt innimellom, med det er jo ikke akkurat aktiviteter hvor det er naturlig å ta kontakt med andre føler jeg. Tenkte mer på "gruppeaktiviteter" hvor interaksjon er en mer naturlig del av aktiviteten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er pub uaktuelt? Det er jo nummer en stedet, der folk faktisk FORVENTER å bli sjekket opp eller møte noen av det motsatte kjønn på en måte som kan bety fremtidig romantisk forhold. Det gjør man ikke overalt ellers, og det er ikke sånn at kvinner er klar for å bli sjekket opp eller glodd på overalt i alle settinger der de er et sted av en helt annen grunn. Som å fokusere på og kose seg med hobbyen sin. Istedet står det en fyr ved siden av og niglaner og kommer med dumme pick-up-lines og prøver seg hele tiden? Nei.

Gå ut på en bar eller en pub med en kamerat eller to. Det er et sted kvinner forventer at de kan bli sjekket opp, og ofte er de ute nettopp fordi de har lyst til å møte noen (ikke alltid, men ofte). 

Ikke plag kvinner overalt. Skal du prøve så prøv et sted der de forventer det.

Anonymkode: a5868...a87

Jeg går aldri på pub/club (det er bare ikke min greie), og ser kanskje ikke etter en pub/club dame heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er ikke lett altså. Jeg begynte med golf, ikke hovedsakelig på grunn av at jeg trodde jeg skulle møte menn. Men det var i tankene, for det er jo en del menn som spiller. Har spilt i to år og bare blitt kjent med pensjonistpar hittil 😄 Og jeg er virkelig åpen, pratsom og smiler mye ☺️ Mulig det er vanskeligere for damer, vi har jo gitt beskjed om at vi ikke vil prates til 😝

Anonymkode: 269b5...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er velkommen på tur i Dnt 😁 Idag var vi 1 til 7 på menn til kvinner, og godt med ledige. 
Sagt litt på tull, men med et hint av alvor, for det å finne noen med felles interesser er fint. Hva liker du å gjøre, og kan du finne noen som kan passe med deg som liker det samme? 
Fritidsaktiviteter som kor, tur, fjellsport, ulike idretter som klatring, padling, crossfit, padle osv, samt ting som kunst, lesesirkel på biblioteket, frivillighet. 

Anonymkode: ebb39...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du utelukker jo veldig mye med å ikke ville delta på noe med fysisk aktivitet eller sosialisering på bar eller club. Dette ville vært mine første forslag, da det finnes mange single som går ut eller trener. 
Hva med å melde deg på språkkurs? Gruppereiser for single? 

Anonymkode: e684f...466

Noe fysisk er greit, bare ikke noe som krever at man er i veldig god form. Språkkurs er dessverre uaktuelt, er forferdelig dårlig på å lære nye språk. Gruppereiser for single kunne kanskje være noe, takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Treningssenter 😊

Anonymkode: 42f44...ebb

Trener på SATS, men føler ikke det er en naturlig "sjekke arena", dessuten ser jeg lite damer i aktuell alder der når jeg trener.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soppvfra skogens marked, naturens dag, singel treff. Gåtur. Kafe

Anonymkode: 97bd6...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du tenkt deg bokklubber eller slike ting? Det finnes jo hauger av forskjellige områder, så det er litt vanskelig å gjette 😊 Hva synes du selv er intressant da? 

Anonymkode: 7ff39...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trener på SATS, men føler ikke det er en naturlig "sjekke arena", dessuten ser jeg lite damer i aktuell alder der når jeg trener.

Enig. Ser utrolig mange flotte kvinner på treningssenter, men er rimelig sikker på at de ville synes det er ubehagelig hvis jeg gikk bort for å prate. 
De er jo der for å trene trossalt

Anonymkode: 72e4e...405

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er velkommen på tur i Dnt 😁 Idag var vi 1 til 7 på menn til kvinner, og godt med ledige. 
Sagt litt på tull, men med et hint av alvor, for det å finne noen med felles interesser er fint. Hva liker du å gjøre, og kan du finne noen som kan passe med deg som liker det samme? 
Fritidsaktiviteter som kor, tur, fjellsport, ulike idretter som klatring, padling, crossfit, padle osv, samt ting som kunst, lesesirkel på biblioteket, frivillighet. 

Anonymkode: ebb39...25d

Ja, har tenkt på litt slike dnt-turer, men føler ofte at aktivitetene det legges opp til er litt for krevende for meg, og er redd jeg bare skal være sinken i gruppen. Men, kanskje jeg bare må ta mot til meg og prøve noe en gang og se hvordan det går.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husfliden, bingo, kor, tupperware- eller dildo- parties.

Anonymkode: 42d6a...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, har tenkt på litt slike dnt-turer, men føler ofte at aktivitetene det legges opp til er litt for krevende for meg, og er redd jeg bare skal være sinken i gruppen. Men, kanskje jeg bare må ta mot til meg og prøve noe en gang og se hvordan det går.

DNT har turer i forskjellige vanskelighetsgrader, lokal topptur på et par timer, dagsturer og overnattingsturer. Bare gå inn og se litt 😊 

Anonymkode: 7ff39...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildo-parties er kanskje litt for langt utenfor min komfortsone 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...