Diskulis Skrevet 31. august 2024 #21 Del Skrevet 31. august 2024 Har brukt og vært fornøyd med både Dalen Parkering og Gardermoen Parkering. Litt billigere enn å parkere på Gardermoen sine. Kjører shuttle direkte til flyplassen uten flere stopp, og kommer du på «ugunstig» tidspunkt er det bare å ringe sjåføren så kommer de. Men sett såfall av litt ekstra tid til venting. På vanlig dagtid går de jevnt i shuttle. Trenger bare reservere i hovedferiene. Fellesferien kan det være fullt. Utenom skoleferiene har jeg aldri opplevd at det er fullt. Bare kjører dit, bilnummeret er registrert hos de så betaling går automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #22 Del Skrevet 31. august 2024 Bruk Avinor sin parkering, ikke dyrere enn Dalens. Mye tryggere, nok av historier med Dalens..jeg bor ikke langt unna. P6 er billigst. Derfra kan du fint gå til terminalen, men går jo buss også. https://avinor.no/en/airport/oslo-airport/parking/ Anonymkode: 870c4...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #23 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 11.23): Bruk Avinor sin parkering, ikke dyrere enn Dalens. Mye tryggere, nok av historier med Dalens..jeg bor ikke langt unna. P6 er billigst. Derfra kan du fint gå til terminalen, men går jo buss også. https://avinor.no/en/airport/oslo-airport/parking/ Anonymkode: 870c4...96b Hvordan finner jeg P6 ? Hvilken vei er det? Må bruke gps. Anonymkode: 4d20a...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 2. september 2024 #24 Del Skrevet 2. september 2024 Rosa Dartle skrev (På 31.8.2024 den 9.07): Sjekk ut Dalen parkering. Mener de er rimeligst. Shuttlebussen går nesten hele tiden. https://www.dalenparkering.no/priser/ Hold deg unna Dahlen parkering. Bilen din blir flyttet til fjernlager/ kjørt av en gjeng sjåfører mens du er på ferie. Har opplevd at bilen har blitt kjørt mange kilometer uten at jeg ble informert på forhånd. Hvis du mister personlige ting i bilen eller om den får riper mens du er på ferie, har du et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 2. september 2024 #25 Del Skrevet 2. september 2024 Surpomp skrev (4 minutter siden): Hold deg unna Dahlen parkering. Bilen din blir flyttet til fjernlager/ kjørt av en gjeng sjåfører mens du er på ferie. Har opplevd at bilen har blitt kjørt mange kilometer uten at jeg ble informert på forhånd. Hvis du mister personlige ting i bilen eller om den får riper mens du er på ferie, har du et problem. Har lest dette i avisen, men det er jo også veldig få hendelser sett opp mot hvor mange som parkerer der. Har parkert Teslaen vår der jevnlig uten noen utfordringer. Har brukt P10 osv også, men det er jo en veldig annen pris som jeg ikke helt synes kan forsvares 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #26 Del Skrevet 2. september 2024 Mitt beste tips er å finne en langtidsparkering på en av innfartsstasjonene til Gardermoen. På eidsvoll feks kan du stå 14 dager til 500 kr. Er også flere plasser du kan inngå avtale om månedsleie uten oppsigelsestid, så du betaler kun for 1 måned. Toget inn til Gardermoen tar kort tid og er billig. Anonymkode: f60cf...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #27 Del Skrevet 2. september 2024 Men må jeg hente en billett når jeg parkerer på Avinor? Eller går alt automatisk? Anonymkode: 4d20a...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 2. september 2024 #28 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men må jeg hente en billett når jeg parkerer på Avinor? Eller går alt automatisk? Anonymkode: 4d20a...0ed Bestill på nett og det går automatisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #29 Del Skrevet 2. september 2024 Trenger jeg noen papirer til selve flyturen? I papirform? Eller kan jeg bare vise alt på mobilen? Anonymkode: 4d20a...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #30 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan finner jeg P6 ? Hvilken vei er det? Må bruke gps. Anonymkode: 4d20a...0ed Se på kartet du, vis litt interesse. Anonymkode: 870c4...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå