Gjest j18 Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 noen som har erfaring med glutamin? har lest litt om den på internett men syns det er litt vanskelig å forstå leser at den er med på å øke muskel massen,blir feks fette omgjort til muskler letter hvis man trener,kommer jeg til å gå no opp eller ned i vekt,og er det bivrikninger!? legen sa at jeg skulle bruke det for å forsterke imunforsvare mitt,og no sånn tarm greier,men om noen kunne fortalt litt om det kanske har du egente erfaringer så setter jeg stor pris på det!
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Ingenting i verden kan omgjøre fett til muskler. Fettet må forbrennes, og muskler må bygges opp "the hard way".
Cyndi Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 http://www.iform.no/pub/art.php?id=261 Står d en bra artikkel om glutamin. leste selv om det igår. Glutamin gjør slik at musklene ikke brytes ned mens/etter du har trent. Ofte brukes kroppen noe muskelmasse til energi når man trener men ikke med glutamin tilskudd.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Så vidt jeg vet kan glutamin ha god effekt hvis man f.eks plages med candidaovervekst. Candidasoppen kan perforere tarmen med "armene" sine og gjøre deg mer utsatt for f.eks allergier. Glutaminet har etter sigende evne til å tette disse "hullene" i tarmen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå