AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Del Skrevet 30. august Jeg synes den nye Landcruiseren ser skikkelig fin ut, og den kan gjøre at vi omsider kommer helt frem til hytta, ikke bare til bakken nedenfor...men 1,8 mill??? Hvem er det som kjøper disse? https://www.motor.no/aktuelt/toyota-land-cruiser-ny-generasjon-terrengklassiker-med-norske-priser/285902 Anonymkode: 98144...0f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Del Skrevet 30. august En god del, er en fantastisk bil. Anonymkode: eef25...328 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Del Skrevet 30. august LC er overpriset til tusen i disse dager. Anonymkode: e842e...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #4 Del Skrevet 30. august Lurer på hva det koster å forsikre den.... Anonymkode: e7bfe...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #5 Del Skrevet 30. august Det er en effektiv måte å signalisere at man har penger på. Har en, men vanligvis pleier jeg å kjøre Model 3 Performance. Den er veldig mye morsommere å kjøre. Anonymkode: 75cb1...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #6 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en effektiv måte å signalisere at man har penger på. Har en, men vanligvis pleier jeg å kjøre Model 3 Performance. Den er veldig mye morsommere å kjøre. Anonymkode: 75cb1...1bb Om du skal ha en morsom bil å kjøre, så kjøper du ikke Model 3 - som atpåtil er en av de vanligste bilene på norske veier. Anonymkode: e842e...d3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #7 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en effektiv måte å signalisere at man har penger på. Har en, men vanligvis pleier jeg å kjøre Model 3 Performance. Den er veldig mye morsommere å kjøre. Anonymkode: 75cb1...1bb og der fikk du frem at du har mye penger (eller mye lån - alt ettersom) 🤦♀️ Jeg hadde glatt valgt en slik om det var en bil jeg 1) likte å kjøre 2) hadde bruk for til hverdags og ikke bare til hytta Anonymkode: 98b29...fc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 30. august #8 Del Skrevet 30. august Legende bil da Holder seg godt i pris på bruktmarked også, så kanskje bra økonomi vis en ser bilholder over flere år? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #9 Del Skrevet 30. august Vi har en LC 2001 modell. Betalte 60 000, verd nå rundt 90 000. Kan garantere deg at vi kommer opp på hytten med den. Anonymkode: 23f22...bf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #10 Del Skrevet 30. august Det er ikke en ekte Landcruiser men en Prado, ekte Landcruiser er 40, 60, 70, 80, 100, 200 og 300 serien. Jeg mener også at den siste gode Landcruiseren var 100 serien, etter den ble det uavhengig forstilling, mindre bakkeklaring og mye plastikk. Selv kjører jeg en 40 år gammel Landcruiser og det er bedre enn penger i banken, verdien på min bil har steget med 60.000-75.000 i løpet av de 10 siste årene. Anonymkode: f54f6...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå