Gå til innhold

Fantasi om å oppleve andre menn tenne på min kone

ROM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det ordner seg for deg. Dette blir gøy hvis hun er med på det. 

Anonymkode: 1988d...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper det ordner seg for deg. Dette blir gøy hvis hun er med på det. 

Anonymkode: 1988d...66e

Takk - om ikke annet så kanskje spennende å utforske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med eksen, som jeg var sammen med i over 10 år, utforsket vi dette sammen. Vi begynte forsiktig på swingersklubb, og traff etterhvert menn via en nettside. Vi syntes det var helt topp, begge to. Fallgruber kan være at du ikke vet helt hvilken nerve det treffer når dere først er der ;). Sjalusi kan plutselig bli utløst, eller redsel for at han er noe bedre enn deg på noe vis. Jeg husker eksen min ble litt satt ut av at jeg lagde de samme lydene og nøt den andre på samme måte som med ham (dette var den første gangen). 

Skulle gjerne hatt det slik fortsatt, men min nåværende kjæreste ønsker oss ikke dit :).

Anonymkode: 5777d...e76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg husker eksen min ble litt satt ut av at jeg lagde de samme lydene og nøt den andre på samme måte som med ham (dette var den første gangen). 

Høres utrolig spennende ut 😛

Men ift. når han ble satt ut - snakket dere om dette sammen sånn at det gikk fint de neste gangene? Type en debrief i etterkant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, ROM said:

Men ift. når han ble satt ut - snakket dere om dette sammen sånn at det gikk fint de neste gangene? Type en debrief i etterkant? 

Ja, det gjorde vi alltid. Vi tok alltid en type debrief i etterkant. (Det samme når vi etterhvert testet partnerbytte, da kjente jeg noen stikk av sjalusi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg - eller virker det som denne fantasien først og frem er til for menn og at det nesten legges til grunn at kvinnen bare skal være interessert uansett?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, takinova said:

Er det bare meg - eller virker det som denne fantasien først og frem er til for menn og at det nesten legges til grunn at kvinnen bare skal være interessert uansett?

Vel. Jeg er kvinne, og skulle ønske fler menn tenkte slik ;). Det å være med to menn samtidig er noe av det deiligste jeg har opplevd - men det overgår på ingen måte det å elske med sin egen partner.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (4 minutter siden):

Jepp. Hadde mannen mine foreslått dette (eller noe lignende) hadde jeg mistet respekten og lysten på han

Anonymkode: 97511...51c

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (16 minutter siden):

Vel, jeg har bare nevnt det så får hun bestemme selv selvsagt. Om ingen interesse så får fantasi forbli fantasi. Ikke verre en det :)

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jepp. Hadde mannen mine foreslått dette (eller noe lignende) hadde jeg mistet respekten og lysten på han

Anonymkode: 97511...51c

Alle er forskjellige, heldigvis :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROM skrev (2 timer siden):

Vært gift i over 10 år.
Har alltid, men virkelig de siste årene fått mer og mer lyst til å leve ut fantasien om å dele min kone med en annen mann. Vi har ett veldig godt sexliv som føles som om det bare blir bedre og bedre med årene. Jeg tenner veldig på å se/høre/gi nytelse men hadde vært utrolig opphissende (i fantasien så langt) å se henne få det av flere.

Har nevnt fantasien for henne og hun er ikke direkte avisende men vi har ikke gjort noe mer utav det enda.
Har foreslått en kveld på byen bare oss to der hun flørter og danser med menn hun syns er kjekk da jeg tenker dette kan være en fin start for å se hva vi begge tenker om dette og de følelsene som potensielt oppstår. Dette vil hun være med på og etter den samtalen drømte hun en natt om akkurat dette og det ledet hele veien til soverommet for alle 3.

Lurer derfor på om dere som har delt eller levd ut tilsvarende fantasier om dette er en grei måte å starte sånn forsiktig og eventuelt erfaringer dere har gjort dere underveis.

Så lenge lysten til dette kommer fra deg som mannen i forholdet så bør du finne ut hvorfor dette tenner deg og kommunisere det til din partner. På en slik måte at hun både forstår og stoler på det du kommuniserer. Hvis ikke risikerer du at hun misforstår din lyst i feil retning som f.eks. at du ikke lenger er glad i henne, at du er homofil eller at dette er ditt første skritt i retning et åpent forhold. Å forstå deg selv kan fort være det vanskeligste så det bør du bruke god tid på. For alt du vet så er din lyst motivert av at du ikke lenger er så interessert i hennes, at du har dragning mot menn og/eller at du egentlig ønsker et åpent forhold slik at du kan ha sex med andre kvinner. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (3 minutter siden):

Så lenge lysten til dette kommer fra deg som mannen i forholdet så bør du finne ut hvorfor dette tenner deg og kommunisere det til din partner. På en slik måte at hun både forstår og stoler på det du kommuniserer.

Dette er godt tips og selvsagt er kommunikasjon alfa omega. Takk for råd.
Hva gjelder det å forstå meg selv så er jeg helt sikker på hvorfor og det handler ikke om dragning mot menn og/eller ønske om andre kvinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ROM skrev (10 minutter siden):

Vel, jeg har bare nevnt det så får hun bestemme selv selvsagt. Om ingen interesse så får fantasi forbli fantasi. Ikke verre en det :)

Var på ingen måte en kritisk kommentar til deg, beklager om du oppfattet det slik. Har bare sett en del slike tråder i det siste - og lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROM skrev (Akkurat nå):

Dette er godt tips og selvsagt er kommunikasjon alfa omega. Takk for råd.
Hva gjelder det å forstå meg selv så er jeg helt sikker på hvorfor og det handler ikke om dragning mot menn og/eller ønske om andre kvinner :)

Hvorfor tenner du på dette er da mitt spørsmål som jeg håper du kan svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok dette er en svært vanlig fantasi blant menn og det er absolutt en av mine største fantasier også, uten at det nødvendigvis betyr at jeg må leve den ut. Jeg hadde noen trekant-opplevelser i min ungdom med min daværende kjæreste og det var egentlig slik jeg fant ut at dette egentlig ikke er noe som gjør meg sjalu.

takinova skrev (40 minutter siden):

Jeg tror du har litt rett, men jeg tror nok mange kvinner er åpne for dette også, i alle fall i fantasien. I seksualvaneundersøkelser jeg har sett er jo dette noe som går igjen blant fantasier for kvinner også.

Jeg og min kone deler ofte fantasiene våre med hverandre og jeg har også delt denne. Dette er definitivt noe som tenner henne og hvis vi ser erotiske filmer sammen velger hun ofte sex med flere enn to deltagere, men at hun kanskje ikke er klar for å leve det ut i praksis og det er selvfølgelig helt greit. Hvis det aldri skjer er det 100% greit det også.

Endret av Jdz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Village skrev (18 minutter siden):

Så lenge lysten til dette kommer fra deg som mannen i forholdet så bør du finne ut hvorfor dette tenner deg og kommunisere det til din partner. På en slik måte at hun både forstår og stoler på det du kommuniserer. Hvis ikke risikerer du at hun misforstår din lyst i feil retning som f.eks. at du ikke lenger er glad i henne, at du er homofil eller at dette er ditt første skritt i retning et åpent forhold. 

Jeg er enig i det du skriver, bortsett fra det med å finne ut hvorfor det tenner. Jeg har mange fantasier som jeg overhode ikke kan forklare opphavet til eller gi noen god forklaring på, men jeg tenker at det egentlig ikke spiller noen rolle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (11 minutter siden):

Hvorfor tenner du på dette er da mitt spørsmål som jeg håper du kan svare på.

For meg handler det ene og alene om å gi henne så mye nytelse som mulig. Veldig ofte får jeg beskjed om at det er nok foreplay når vi holder på. Så, i min fantasi, så får jeg både se, høre og være med å gi henne "dobbel" nytelse enn ved bare meg. Det er det fantasien handler om. 
Jeg presser ingen ting på henne, har bare nevnt fantasien, så får heller hun være den som tar initiativ om hun også synes tanken er pirrende. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROM skrev (1 minutt siden):

For meg handler det ene og alene om å gi henne så mye nytelse som mulig. Veldig ofte får jeg beskjed om at det er nok foreplay når vi holder på. Så, i min fantasi, så får jeg både se, høre og være med å gi henne "dobbel" nytelse enn ved bare meg. Det er det fantasien handler om. 
Jeg presser ingen ting på henne, har bare nevnt fantasien, så får heller hun være den som tar initiativ om hun også synes tanken er pirrende. 

Det er imponerende at du er så trygg på deg selv.

Jeg er nok altfor sjalu til å klart noe sånt 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROM skrev (1 minutt siden):

Det var et lurespørsmål fra meg ROM så lenge jeg ikke trodde at du vet hvorfor dette tenner deg. Noe jeg fortsatt ikke tror på etter ditt svar. Slik jeg heller ikke forstod hvorfor dette tente meg før jeg leste en artikkel som fikk meg til å forstå. Vi menn er programmerte til å kjempe om å befrukte vår kvinne på en slik måte at vi tenner sexuelt når vår kvinne står i fare for å bli befruktet av en annen. Det medfører at vi blir kåtere, får stivere penis, får bedre sædkvalitet osv når vi føler oss truet av andre menn. Bl.a. pga økt testosteronnivå som for mitt vedkommende noen ganger har blitt så økt at jeg har blitt sjokkerende mye sterkere fra en treningsøkt til den neste. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...