Gå til innhold

Kongefamilien

Eyr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eyr skrev (11 minutter siden):

🤢 Har ikke noe i mot de altså, men bryllupet. Hvordan kan noen kose seg. Håper for alles skyld at vi som er skeptiske til Durek tar feil, men har mine tvil😅

Men then again; hva skal de ellers si? 😅 "Nei, vettu, det er jævlig kjedelig her" 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (50 minutter siden):

For et sammensurium!!!  Overskrift: «Hello!: - Ja Slottet: - Nei

Fra teksten: «Nå har prinsesse Märtha Louises bryllupspartner - som betaler Märtha - igjen tråkket over grensa. I sin reklame for «Hello! Royal Club» hevder kjendismagasinet at de har snakket med kongefamilien, som har godkjent at de skal få eksklusive bilder, blant annet av brudevalsen.»

«Slottet avkrefter nå at Hello har snakket med Kongehuset:
- Kongehuset har ikke vært i dialog med Hello. Som vi har formidlet tidligere har Kongehusets medlemmer reservert seg fra å bli tatt bilde av og bli filmet av Hello og Netflix, i de tilfellene der pressen for øvrig ikke har tilgang, skriver Slottets kommunikasjonssjef Guri Varpe i en epost til Se og Hør.»

https://www.seher.no/kongelig/hello-jaslottet-nei/81867410

Og denne useriøse avisen har brudeparet inngått avtale med….. Tydeligvis pengene som styrer. Det er sikkert der de får best betalt…. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (28 minutter siden):

Det gikk ikke lang tid. Hvordan i all verden skal kongehuset komme seg ut av den suppa her?!

Som med alt annet, de skal tie det ihjel.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemoren
SagaP skrev (5 minutter siden):

Siktede Borg Høiby i passiar med Dagbladet i Italia: 

https://www.dagbladet.no/kjendis/her-fester-hoiby-i-italia/81870320

Ut av filmen i artikkelen, har han fått damekontakt. Men følges nok tett av mediafolk, egentlig syns jeg det er litt betryggende - for alle - slik situasjonen er. Han har iallfall ikke gravd seg ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (19 minutter siden):

Kjempe smart å dra på fylla i Italia med de anklagene han har på seg. Det sier jo alt om at han ikke tar det alvorlig og de problemene han skal søke hjelp for ikke betyr noen ting, det er bare ord. Dette er et hån mot ofrene og hvis advokaten faktisk har rådet han til å dra burde han få sparken. For å ikke snakke om hvor smarte de jentene er som menger seg med han...

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SagaP skrev (1 time siden):

Mye som skjer mens jeg er på trilletur😱😳

Har lyst til å bruke noen stygge ord. Trenger en ferie han vettu. Har han ikke stort sett ferie hele året? 🤓

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 time siden):

Men then again; hva skal de ellers si? 😅 "Nei, vettu, det er jævlig kjedelig her" 😅

D hadde vært noe👏🏼👏🏼🥹

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (1 minutt siden):

D hadde vært noe👏🏼👏🏼🥹

Hva er vel litt mer drama og sure miner i en allerede så betent tilværelse😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om klærne til kongefamilien i går og i dag 😃.  Skal ikke gå inn på hver enkelt, men syns de er trasige i klesveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ellinoor
Viki6 skrev (5 minutter siden):

Hva syns dere om klærne til kongefamilien i går og i dag 😃.  Skal ikke gå inn på hver enkelt, men syns de er trasige i klesveien.

Altså, man vil jo ikke være negativ når det er bryllup og greier, så min stemme til best kledd går til kronprinsen og kjæresten til Sverre M.

De andre kunne med fordel tatt et kurs i hva som kler dem, for de ser ut som de er kledd opp av fashion folk som bare forstår trend, men ikke stil. Inntrykket er at klærne bærer personen, og ikke omvendt.

Og brudeparets produktplasseringsklær er jo i en kategori for seg. Veldig tacky å drive reklame for eget merke på den måten-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavmålet
Viki6 skrev (15 minutter siden):

Ingen av de fulgte kleskoden, heller ikke brudeparet selv 🤔🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ellinoor
lavmålet skrev (3 minutter siden):

Ingen av de fulgte kleskoden, heller ikke brudeparet selv 🤔🙄

nei, det er sant, jeg har vel sjeldent sett mer usexy og definitivt ukule antrekk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper på at Hello vil ta bilder av Kongehusets medlemmer og publisere dem til de leserne med spesielt abonnement, og så tar de følgene av det om Kongehuset forfølger saken. Så tafatte Kongehuset har vært siste seks årene er det lite som tyder på at de vil forfølge saken. Og uansett om Kongehuset faktisk gjør det, så vil det i seg selv generere penger i kassa til Hello.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavmålet
Ellinoor skrev (14 minutter siden):

nei, det er sant, jeg har vel sjeldent sett mer usexy og definitivt ukule antrekk!!

Hvis de ikke skifta inne på hotellet... Stusslige saker. Haakon hadde vanlig dress,  ellers var det hverdagslige klær. Samme med Harald Rønneberg.

Legger til: Brudeparets antrekk så ut som Barbieklær.

Endret av lavmålet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (33 minutter siden):

Antrekkene til Sjamanen og Martha Louise minnet meg litt om pysjamaser

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...