AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Del Skrevet 30. august Hvilken bil ville dere valgt og hvorfor? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=362155477 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=363863524 Anonymkode: 15dd6...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Del Skrevet 30. august Ingen av dem. Og ville absolutt ikke leaset bil. Anonymkode: c1f5b...0b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Del Skrevet 30. august Jeg synes prisforskjellen var for liten med take på at den ene bilen er registrert i 2016 og den andre er 2023, selv om BMW'en er lekrere. Med andre ord ville jeg valgt Nissan Leaf. Anonymkode: 28ed4...73c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. august #4 Del Skrevet 30. august Nå tar jeg meg sikkert vann over hodet her, men: Av disse to ville jeg valgt BMWen. Av den enkle grunn at en venninne har en slik bil og hun er strålende fornøyd med den. Syntes de jeg kjenner med Leaf er sånn tålig fornøyde, mens min venninne elsker den lille BMWen 😅 Men dette er et ekstremt tynt grunnlag og uttale seg på TS, så ikke legg vekt på mitt svar. Ang at det er leasingbiler så les kontraktene nøye, spesielt det med liten skrift. Får du en god leasingavtale er det helt gull og lease bil, men får du en dårlig avtale risikerer du å sitte med skjegget i postkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #5 Del Skrevet 30. august Leaf uten tvil. Den føles romslig til tross for at det er en liten bil, den er super god å kjøre og kommer godt frem på vinteren. Byttet kun ut Leafen min fordi jeg trengte lengre rekkevidde. I tillegg slipper du den teite suicide døra og å kjøre på trillebårdekk som det er på I3'en. Anonymkode: 797de...a7e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #6 Del Skrevet 30. august Definitiv og uten tvil Leafen. Mye bedre, mye større, mye mer pålitelig og praktisk bil, som er mange år nyere. Men kjøp den for ca 210000 kr istdf. Leasing er en idiotisk måte å svi av penger på. Anonymkode: 16e03...be1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. august #7 Del Skrevet 30. august Om jeg måtte velge, hadde det blitt Leaf'en, uten tvil 😊 i3'er en bil som ikke ser ut i måneskinn 🤮 Men som andre har skrevet, leasing av bil lønner seg sjelden 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Fjellmannen Skrevet 1. september #8 Del Skrevet 1. september Ingen av de, kjøp diesel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå