AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Del Skrevet 29. august Kan noen anbefale meg sko som er greie til styrketrening/crossfit, og som ikke koster skjorta? 😊 Flate/uten for mye demping. Anonymkode: 336bc...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et menneske Skrevet 30. august #2 Del Skrevet 30. august Jeg bruker innendørsfotballsko til styrketrening 😅 kostet meg rundt 400 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Del Skrevet 30. august Et menneske skrev (1 time siden): Jeg bruker innendørsfotballsko til styrketrening 😅 kostet meg rundt 400 kr. Ah, godt tips! Anonymkode: 336bc...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 30. august #4 Del Skrevet 30. august du kan jo prøve noe som det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #5 Del Skrevet 30. august Hvis det er til crossfit og, som har en del øvelser hvor litt demping er fint (løping, box jumps, burpees, hoppetau ++) mener jeg at reebok nano, reebook hit eller nike metcon er de bedt egnede av de som er lett å få tak på i norge. Get inspired har ofte gode tilbud. Anonymkode: a1665...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #6 Del Skrevet 30. august Jeg ELSKER mine Reebok nano! Verdt hver krone! Anonymkode: e5592...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #7 Del Skrevet 30. august 12 hours ago, megda said: du kan jo prøve noe som det her Jeg har slike, elsker de! Jeg liker ikke sko i utgangspunktet, og bruker de her til alt mulig, både styrke og puls. Anonymkode: aba51...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #8 Del Skrevet 30. august Nike Metcon hvis du har smal fot. Rebook Nano hvis du har bred fot. Anonymkode: 9759e...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 31. august #9 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har slike, elsker de! Jeg liker ikke sko i utgangspunktet, og bruker de her til alt mulig, både styrke og puls. Anonymkode: aba51...3af Har også slike, perfekt til styrketrening, og overraskende gode å bruke ute også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Del Skrevet 31. august Reebok Nano x4, tror de er veldig populære sko for styrketrening og crossfit, ikke så billige men ikke så voldsomt dyre heller. Synes de er litt smale (for mine brede føtter), men ellers veldig gode. Anonymkode: 0c8d4...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå