AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Del Skrevet 29. august Tenkte å ha et hyggelig prosjekt med barna hvor vi kan farge stearinlys. Googlet det og ser flere nevne at dette enkelt kan gjøres ved å helle neglelakken i et vannbad og dyppe lyset i vannet. Men er ikke neglelakk brannfarlig? Frister veldig å prøve da jeg har alt hjemme, men ønsker ikke å skape farlig situasjon. Anonymkode: 4a899...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 30. august #2 Del Skrevet 30. august Det høres veldig brannfarlig ut🙈 jeg ville forhørt meg på hobbybutikk om voksfarge egnet til formålet. Man kan jo lage stearinlys så bare er til pynt å ikke for å tenne på, men det er jo en risiko likevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 30. august #3 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tenkte å ha et hyggelig prosjekt med barna hvor vi kan farge stearinlys. Googlet det og ser flere nevne at dette enkelt kan gjøres ved å helle neglelakken i et vannbad og dyppe lyset i vannet. Men er ikke neglelakk brannfarlig? Frister veldig å prøve da jeg har alt hjemme, men ønsker ikke å skape farlig situasjon. Anonymkode: 4a899...f72 Om det ikke er brannfarlig så ville jeg i alle fall vært bekymret for gasser som dannes når lyset brenner. Kjøp heller det som skal til for å dyppe lys i en hobbybutikk. Da kan du bestemme farge sjøl. Hjemmelagde lys kan brukes som gaver. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 30. august #4 Del Skrevet 30. august petterm skrev (33 minutter siden): Om det ikke er brannfarlig så ville jeg i alle fall vært bekymret for gasser som dannes når lyset brenner. Kjøp heller det som skal til for å dyppe lys i en hobbybutikk. Da kan du bestemme farge sjøl. Hjemmelagde lys kan brukes som gaver. Første jeg også tenkte, det med eventuelle gasser ved brenning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 31. august #5 Del Skrevet 31. august (endret) Du kan bruke akrylmaling hvis du skal male lysene Endret 31. august av Meowmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå