AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #21 Del Skrevet 31. august 2024 Jeg gikk for noen år siden ut av et veldig dårlig forhold med min eks, som også er far til barna. Ble veldig isolert i det forholdet, over mange år. Sluttet å være sosial og ta initiativ, takket stort sett nei når jeg ble bedt med av mine daværende venner. Det var enklere sånn i forhold til å dempe konflikter på hjemmebane, dessuten satt jeg stort sett med alt ansvar for barna og hjemmet osv. Da jeg endelig kom meg ut, forsøkte også jeg å ta opp kontakten med gamle venner igjen. Noen virket avvisende og uinteressert, så da lot jeg det ligge. Kan være at de tenkte at "ja, så NÅ vil du ha kontakt, du som aldri kom i bursdager" osv. Men jeg er evig takknemlig for de som "lot meg komme tilbake", og møtte meg med forståelse og omsorg. Sier ikke at din venninne nødvendigvis har opplevd det samme, men det kan jo være årsaker til at kontakten forsvant som du ikke kjenner til også? ❤️ - Be kind - Anonymkode: 3f2e3...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå