AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #1 Skrevet 29. august 2024 Jeg har generelt lav sexlyst etter å ha fått to barn og i tillegg startet med spiral. Dette er (dessverre) ikke noe problem, fordi mannen min heller ikke har lyst på sex (hvertfall ikke med meg). Vi har vært sammen i 15 år, og sexen vi har (1-2 ganger i mnd) er kjedelig og forutsigbar (trolig for oss begge). Vi som familie har det fint sammen, gjør mye gøy, ler masse, god stemning. Problemet er kjæreste-relasjonen og samlivet oss voksne i mellom. Hva gjør vi for å få opp tempen? Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: b1dea...c54
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #2 Skrevet 29. august 2024 Ja her er det dessverre den typiske fellen som mange av oss som har fått barn, har lite tid, feilprioriteringer og sex blir dyttet bak på listen da det er gjentagende, kjedelig og ikke gir det rette. Du har i alle tilfeller tatt første skrittet som kanskje ofte er det tøffeste, og dette kunne reddet mange forhold. Hvordan få tilbake spenningen, lyst, den seksuelle energi hvor man kjenner at hele kroppen bare vrir seg av lyst og begjær. Alternativet er selvsagt å åpne opp for at man kan treffe andre, dette er dog et stort skritt å ta og ofte er dette altfor inngripende i følelser med mer. Anbefalingen er å kjøpe inn litt litteratur om sex, sette av tid og legge en plan. Til å begynne med kan dere si at en helg annenhver måned skal dere på hotell og dere får i oppgave å overraske hverandre. I mellomtiden skal dere hver uke sette av minst x antall timer hvor dere skal glede hverandre. Følg gjerne forslag i en bok, plukk ut og kos dere. Anonymkode: 7d5d7...4a7 1
Flintis Skrevet 29. august 2024 #3 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har generelt lav sexlyst etter å ha fått to barn og i tillegg startet med spiral. Dette er (dessverre) ikke noe problem, fordi mannen min heller ikke har lyst på sex (hvertfall ikke med meg). Vi har vært sammen i 15 år, og sexen vi har (1-2 ganger i mnd) er kjedelig og forutsigbar (trolig for oss begge). Vi som familie har det fint sammen, gjør mye gøy, ler masse, god stemning. Problemet er kjæreste-relasjonen og samlivet oss voksne i mellom. Hva gjør vi for å få opp tempen? Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: b1dea...c54 Hmm... har dere lik dårlig sexlyst er det kanskje ikke noe problem, sånn med mengden. Når det gjelder kvaliteten må dere nesten prate litt om ønsker og behov. Selvfølgelig om grenser også.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #4 Skrevet 29. august 2024 Høres litt ut som forholdet mitt. Men her er det kona som ikke har noe lyst. Og det ødelegger forholdet for tiden da jeg tenker det fysiske er det som skiller mellom venn og kjæreste. Hadde hun bare kunne kyssa, gitt en ronk så hadde det føltes mye bedre. Anonymkode: 6512c...836
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #5 Skrevet 29. august 2024 Det er bortkasta å forvente at man skal tenne på noen etter 15 år. Selv ikke mennesker som er seksuelt attraktive gjør det, og jeg vil anta at ingen av dere er seksuelt attraktive heller. Det er helt fånyttes. Aksepter at dere er i et forhold som handler om logistikk, økonomi og barn. Anonymkode: 216de...5c0 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #6 Skrevet 29. august 2024 Veldig gjennkjennbart. Vi er mer partnere i familielivet men også bestevenner. Elsker min mann over alt. Men vi har et elendig sexliv. 3-4 ganger i året. Alt for mye som er "viktigere" - barn, jobb og generell hverdagsarbeid (hus, aktiviteter). Jeg tenker det er sånn det er når man har fått barn, sexlivet går litt i dass Anonymkode: 943a2...aa9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #7 Skrevet 29. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Veldig gjennkjennbart. Vi er mer partnere i familielivet men også bestevenner. Elsker min mann over alt. Men vi har et elendig sexliv. 3-4 ganger i året. Alt for mye som er "viktigere" - barn, jobb og generell hverdagsarbeid (hus, aktiviteter). Jeg tenker det er sånn det er når man har fått barn, sexlivet går litt i dass Anonymkode: 943a2...aa9 Det er korrekt. Rent biologisk er dette også slik vi fungerer. Behovet for å parre seg er ikke lengre tilstede så den seksuelle tiltrekningen til partner man fikk fordi man trengte å parre seg med noen som tilbydde ressurser er borte. Ofte går man tilbake til å synes faktisk seksuelt attraktive mennesker er tiltrekkende. Anonymkode: 216de...5c0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #8 Skrevet 29. august 2024 Dersom dere liker hverandre og ønsker å tenne gnisten igjen, hvorfor ikke finne på noe litt for å komme ut av tralten? Dra en helg avsted på noe «alternativt» med parfokus e.l? Spahotell, massasje, vin, noe erotisk… Anonymkode: 3b44e...7d1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #9 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dersom dere liker hverandre og ønsker å tenne gnisten igjen, hvorfor ikke finne på noe litt for å komme ut av tralten? Dra en helg avsted på noe «alternativt» med parfokus e.l? Spahotell, massasje, vin, noe erotisk… Anonymkode: 3b44e...7d1 Problemet når man har barn er at man ikke lengre kan gjøre slike ting for å pleie parforholdet Anonymkode: 943a2...aa9
Cor Cubiculum Skrevet 29. august 2024 #10 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): I et forhold der ingen av oss tenner den andre Jeg har generelt lav sexlyst etter å ha fått to barn og i tillegg startet med spiral. Dette er (dessverre) ikke noe problem, fordi mannen min heller ikke har lyst på sex (hvertfall ikke med meg). Vi har vært sammen i 15 år, og sexen vi har (1-2 ganger i mnd) er kjedelig og forutsigbar (trolig for oss begge). ... Problemet er kjæreste-relasjonen og samlivet oss voksne i mellom. Hva gjør vi for å få opp tempen? Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: b1dea...c54 Du antyder at mannen din kanskje kan ha lyst på sex med andre. Hva med deg da? Kan du merke at du kunne tenne på andre enn ham? Om dere begge har den gnisten, er det mye dere kan gjøre FØR dere eventuelt hopper på trekanter, swinging, åpent forhold og slikt. Kanskje du kunne utdype litt om hvor dere står? Er dere åpne med hverandre om fantasier, ønsker og behov?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #11 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har generelt lav sexlyst etter å ha fått to barn og i tillegg startet med spiral. Dette er (dessverre) ikke noe problem, fordi mannen min heller ikke har lyst på sex (hvertfall ikke med meg). Vi har vært sammen i 15 år, og sexen vi har (1-2 ganger i mnd) er kjedelig og forutsigbar (trolig for oss begge). Vi som familie har det fint sammen, gjør mye gøy, ler masse, god stemning. Problemet er kjæreste-relasjonen og samlivet oss voksne i mellom. Hva gjør vi for å få opp tempen? Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: b1dea...c54 er dere overvektig? Anonymkode: 8dbbe...974 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå