lillevill Skrevet 29. august 2024 #41 Del Skrevet 29. august 2024 hun kan være sjalu for en eller annen grunn. Du har hatt litt avstand fordi du merker at du ikke har lyst å være så mye nær henne og dere har litt dårlig dynamikk. Og så merker du at hun kontrollerer noen av de andre. Hva med å få deg noe nye venner da? Det er sikkert masse andre fine folk der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 30. august 2024 #42 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 12.37): . Men nå har det altså endt opp med at jeg må enten miste alle andre venner, eller jeg må fortsette å treffe henne og være hakkekyllingen hennes. Anonymkode: fad81...e82 Hvorfor må du fortsette å møte henne alene eller miste alle andre venner? Det høres ikke ut som gode venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #43 Del Skrevet 3. september 2024 Dette er ikke ekte venner, men personer låst fast i et internt makt og intrigespill… Jeg er i samme vennegjeng siden barneskolen, og vi hadde aldri oppført oss slik mot hverandre. Selvfølgelig er vi av og til uenige eller irritert på hverandre, sånn er livet. Men når det er noe stiller vi opp og stoler på hverandre. Anbefaler deg å prøve å danne nye relasjoner. Anonymkode: 70c5e...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå