Gå til innhold

Menn bryr seg mest om utseende?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tror ikke du skal underdrive hvor aggressive enkelte menn er på dette området og hvordan de forvrenger bildet av alle menn.

Anonymkode: 7cbdf...624

Selv om en mann ikke opptrer på denne måten betyr det ikke at de seksuelle tankene om spesifike kvinner er noe annderledes. De fleste har impulskontroll, empati og even til å reflektere og vil derfor ikke oppføre seg ville dyr. Men egen selvkontroll og medfølelse endrer ikke innstinktene. 

Anonymkode: 04557...3ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Irak skrev (1 time siden):

Er ikke lett å kombinere særboerskap, med å se en kvinne smile til deg hver eneste dag 😅. Da er du god om du klarer det 😉. 

Jeg har det ikke travelt mens testingen pågår, litt usikker på om det blir sam eller særbo? Tror jeg har det litt for godt som singel😅

Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Jeg har det ikke travelt mens testingen pågår, litt usikker på om det blir sam eller særbo? Tror jeg har det litt for godt som singel😅

Er jo bra du har det godt som singel da 🤗. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke sett hvor lite kritiske menn er til hvem de hopper til sengs med? Menn kan lett ha sex med en som er langt mindre attraktiv enn dem selv, det samme kan man ikke si om kvinner. Så nei, jeg tror absolutt ikke menn bryr seg mer om utseendet enn kvinner 

Anonymkode: dc7fd...f09

Jeg tror du misforstår litt hva jeg prøver å få fram her. Du har helt rett i at mange menn kan være lite kritiske til hvem de hopper til sengs med. Menn har et biologisk innsikt som går ut på å spre genene sine til flest mulige for at dyrerasen skal leve videre. 
De har også et biologisk innstinkt på å finne den kvinnen med beste indikatorer på et sunt og velykket avkom. De vil derfor alltid velge den fysisk vakreste i en situasjonen hvor en mann har flere alternativer til en one night stan foreksempel. 
I praksis kan man også se dette hvis man peker mot suksessfulle rike menn. Som åpenbart har mange alternativer. De alle ekteskap og sexpartnere har til felles i livet til en rik man er at de er alle fysisk vakre. 

Skrevet
Irak skrev (1 minutt siden):

Er jo bra du har det godt som singel da 🤗. 

Ja det er best🥰 er du singel enda? Hva synes du.. tenning eller utseende?🤔

Skrevet

For meg er utseende det viktigste, ja. Det er ikke det eneste, men det er det viktigste.

M

Anonymkode: 9e079...e52

Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Ja det er best🥰 er du singel enda? Hva synes du.. tenning eller utseende?🤔

Hva bryr det deg?....

Jeg bryr meg om egenskaper....

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

For meg er utseende det viktigste, ja. Det er ikke det eneste, men det er det viktigste.

M

Hvordan er drømmejenta da etter dine ønsker?:)

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvordan er drømmejenta da etter dine ønsker?:)

Drømmekvinnen er jeg allerede gift med. 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

«En rik mann er som en vakker kvinne» - svært kontroversiellt utsagn av selveste Marlyn Monroe. Har man litt kunnskap om biologi vet man dette «latterlige» utsagnet er helt korrekt. Det er trist, men livet har alltid vært urettferdig. Ikke bare for den menneskelige dyrerase, men de aller fleste levende dyr på kloden. 

Preferanser er varierende men skjønnhet er ikke «in the eye of the beholder». Eksempelvis kan jeg og du foretrekke helt forskjellige hårfarger eller klesstiler. Men det biologiske som underbevist registeres når en mann ser en vakker kvinne er i svært liten grad varierende fra mann til mann. Det handler om å spre videre de beste mulige genene som gir forutsetninger for sunt avkom. Dette er trekk som ansiktsymetri, store øyne, fyldige lepper, skarp jawline, en slank stram kropp og tykkt fyldig hår. Alt dette indikerer god helse, ungdommelighet og livsstil. En mann vil alltid velge denne kvinnen over den kvinnen midt på treet seksuellt. 
Samtidig leter kvinner underbevisst etter mannen med best forsørgerevne. Desto bedre økonomi, desto mer tiltrekkende for kvinner. En suksessfull karriere er som oftest velfortjent etter hardt arbeid fra personen selv (noen er ofc født inn det også). Mens skjønnhet er medfødt og kun flaks om du er begavet med denne egenskapen som kvinne. Dette er mye av grunnen til de negative holdningene mot attraktive kvinner. Fordi det er urettferdig og ja det er urettferdig. Men det endrer ikke faktaene i livets sirkel. 

Øh, ja. Nå snakker du jo om de vakre damene som bryr seg om penger, og de mennene med penger som bare bryr seg om vakre kvinner. Menn er menn, men kvinner kan faktisk være ganske forskjellige her. Menn er utrolig enkle. 

Skrevet

Ja, utseende er viktigst, og man vil jo så langt det er mulig ligge med mest mulig attraktive kvinner. Derfor tiltrekkes man naturlig nok yngre kvinner da det oftest er vakrere og har bedre kropper. Ikke noe hokus pokus det. 

Anonymkode: 72868...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...