AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #21 Del Skrevet 31. august 2024 Hei ts Han fyren kunne vært meg. Jeg hadde også fwb/ff som jeg pulte slik som deg. Når det er slik så puler man slik til du går lei og ikke vil mer. For han så er du så langt nede på rangstigen at han puler slik for det er godt med et varmt hull og at det ikke er noe tap hvis det forsvinner Brutalt ærlig og ikke vondt ment. Mer ment som en wake up call for å komme deg videre. For all del ikke forelske deg i han. Anonymkode: 7b342...a63 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #22 Del Skrevet 31. august 2024 NEEEXT!🙄 Anonymkode: d02c5...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #23 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei ts Han fyren kunne vært meg. Jeg hadde også fwb/ff som jeg pulte slik som deg. Når det er slik så puler man slik til du går lei og ikke vil mer. For han så er du så langt nede på rangstigen at han puler slik for det er godt med et varmt hull og at det ikke er noe tap hvis det forsvinner Brutalt ærlig og ikke vondt ment. Mer ment som en wake up call for å komme deg videre. For all del ikke forelske deg i han. Anonymkode: 7b342...a63 Æsj, så ulidenskapelig og livløst. Til og med onsneringa mi er bedre enn det der. Anonymkode: f2b7d...11a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #24 Del Skrevet 31. august 2024 Kutt ham ut Anonymkode: 5f9d0...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #25 Del Skrevet 31. august 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Æsj, så ulidenskapelig og livløst. Til og med onsneringa mi er bedre enn det der. Anonymkode: f2b7d...11a Hehe Anonymkode: 7b342...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 31. august 2024 #26 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei ts Han fyren kunne vært meg. Jeg hadde også fwb/ff som jeg pulte slik som deg. Når det er slik så puler man slik til du går lei og ikke vil mer. For han så er du så langt nede på rangstigen at han puler slik for det er godt med et varmt hull og at det ikke er noe tap hvis det forsvinner Brutalt ærlig og ikke vondt ment. Mer ment som en wake up call for å komme deg videre. For all del ikke forelske deg i han. Anonymkode: 7b342...a63 Veel. Hatt noen fwb/ff og der har sex vært fantastisk. Er jo derfor vi har fortsatt å møtes for sex. Hadde de samme over lang tid. Hadde ikke møtt en som deg mer enn max 2 ganger. Hele meningen med ff er jo å møtes for herlig sex 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 31. august 2024 #27 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 2.43): Han og jeg er FF/FWB der vi har en veldig god kjemi. Bortsett fra sexen. Nå har jeg truffet han tre ganger og han gjør ingenting for å tilfredsstille meg bortsett fra å knulle meg til han kommer i ansiktet mitt. Han vil jeg skal masturbere meg selv og suge/slikke han..til og med i anus. Men når det kommer til meg skal han bare pule meg i noen minutter til han kommer. Har hatt andre som gir såååå mye mer til meg og det irriterer meg fordi jeg liker han så godt. Nå vil han plutselig at vi skal ha trekant med en jente og jeg kjenner igjen at dette er en egotrip. Tips? Anonymkode: 41ad5...ed3 Hvis hans kommer i ansiktet ditt, så får du jo i alle fall noe. 💦🤤🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #28 Del Skrevet 31. august 2024 Hans Tore Lem skrev (Akkurat nå): Hvis hans kommer i ansiktet ditt, så får du jo i alle fall noe. 💦🤤🤭 Ja, det er jo virkelig noe å være glad for. Eh, nei. Sex skal være temmelig amazing for at en mann skal få lov til det Anonymkode: 1855d...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattehimmel Skrevet 1. september 2024 #29 Del Skrevet 1. september 2024 On 8/28/2024 at 2:43 AM, AnonymBruker said: Han og jeg er FF/FWB der vi har en veldig god kjemi. Bortsett fra sexen. Nå har jeg truffet han tre ganger og han gjør ingenting for å tilfredsstille meg bortsett fra å knulle meg til han kommer i ansiktet mitt. Han vil jeg skal masturbere meg selv og suge/slikke han..til og med i anus. Men når det kommer til meg skal han bare pule meg i noen minutter til han kommer. Har hatt andre som gir såååå mye mer til meg og det irriterer meg fordi jeg liker han så godt. Nå vil han plutselig at vi skal ha trekant med en jente og jeg kjenner igjen at dette er en egotrip. Tips? Anonymkode: 41ad5...ed3 Hvis dette ikke engang er et ordentlig forhold, hvorfor i alle dager kaster du bort tid på fyren? Har dere snakket om hva dere begge liker da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. september 2024 #30 Del Skrevet 1. september 2024 En ff som ikke virker er det ingen vits med. Når hele relasjonen er basert på sex må det selvfølgelig være god sex. Ja jeg hadde ikke akseptert annet i et forhold heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå