Gå til innhold

Syk etter covid-vaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig, har du blitt alvorlig syk av vaksinen? Hvis ja, når merket du symptomene? Kan man bli syk nå flere år senere? Da vet man jo ikke om det er pga vaksine eller ei? :) 

PS. Trenger ingen duskusjon om selve vaksinen 

Anonymkode: 52918...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syklusen min ble ødelagt og jeg fikk enda kraftigere blødning, det skjedde med første menstruasjon etter første vaksine.

Samboeren min har følt seg konstant utmattet etter han tok vaksinen.

Anonymkode: 82fd7...975

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syklusen min ble ødelagt og jeg fikk enda kraftigere blødning, det skjedde med første menstruasjon etter første vaksine.

Ble det bedre etterhvert eller har dere fortsatt symptomer?

Skrevet

vaxveritas.no ble opprettet av en som ble vaksineskadd. Der finnes ressurser og råd, også i samråd med leger.

Anonymkode: e7269...c7e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ble det bedre etterhvert eller har dere fortsatt symptomer?

Samboeren min har fremdeles symptomer, han tok vel siste dose vinteren 21-22. Han beskriver det som hjernetåke, og konstant trøtthet. 

For min del så varte det i noen måneder, så klarte jeg ikke mer, og startet på prevensjon igjen. Nå går jeg ikke lenger på pilla, og syklusen min er som normal. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samboeren min har fremdeles symptomer, han tok vel siste dose vinteren 21-22. Han beskriver det som hjernetåke, og konstant trøtthet. 

For min del så varte det i noen måneder, så klarte jeg ikke mer, og startet på prevensjon igjen. Nå går jeg ikke lenger på pilla, og syklusen min er som normal. 

Min mor fikk kreft og jeg lurer på om det kan være vaksinen som har gjort det, er ingen kreft i familien ellers. Så nå er jeg bekymret for at jeg får det. Hun fikk diagnosen nå i sommer, så det er noen år senere. Hun tok 3 doser. 
ts

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min mor fikk kreft og jeg lurer på om det kan være vaksinen som har gjort det, er ingen kreft i familien ellers. Så nå er jeg bekymret for at jeg får det. Hun fikk diagnosen nå i sommer, så det er noen år senere. Hun tok 3 doser. 
ts

Det var veldig trist å høre ❤️ Hva slags kreft er det snakk om?

Skrevet

Barnet mitt mistet energi dagen etter vaksinen. Følte seg ikk tipp topp ved legge tid . Kronisk migrene smerter i hodet  i over 6mnd. Klarte ikke fullføre skole. 

Sliter fortsatt veldig mye. Men er også en god del bedre. 

Første 6 mnd var liggetid i sengen. 80%

Anonymkode: 79f8a...196

• Hjerte 6
Skrevet

Det er trist å høre om kreft i familien, ts, men det er ikke grunn til å tro at covid-vaksinene har forårsaket det. Jeg sier dette som en som selv har opplevd/opplever kreft i nær familie. Kreft skjer, selv om det føles forferdelig og urettferdig.

Anonymkode: 47010...60f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var veldig trist å høre ❤️ Hva slags kreft er det snakk om?

Føflekkreft. Den føflekken bare dukket opp en gang sa hun. Det var vel etter vaksinen hun la merke til den 🤔 Men gadd ikke bry seg med det første. Fikk fjernet føflekken da og kreften rakk ikke å spre seg heldigvis. Så det ble med skrekken.

ts

• Hjerte 2
Skrevet

Det er trist å høre om kreft i familien, ts, men det er ikke grunn til å tro at covid-vaksinene har forårsaket det. Jeg sier dette som en som selv har opplevd/opplever kreft i nær familie. Kreft skjer, selv om det føles forferdelig og urettferdig.

Anonymkode: 47010...60f

Var bare noe jeg leste for en stund siden, at mange blir syke av vaksinen og den var ikke trygg likevel osv. folk får kreft og dør som fluer og bla bla. 
ts

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg fikk også ødelagt syklus.. den ble skikkelig uregelmessig og jeg ble etterhvert diagnotisert med pcos når flere symptomer dukket opp etter å ha tatt vaksine nr.2...

Anonymkode: 83674...cc7

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Samboeren min fikk hjertebetennelse. Var innlagt på sykehus. Sliter fortsatt med problemer med hjertet. Var på ny mr i dag så blir spennende å høre om betennelsen er der fortsatt.

Anonymkode: 7a176...51a

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Føflekkreft. Den føflekken bare dukket opp en gang sa hun. Det var vel etter vaksinen hun la merke til den 🤔 Men gadd ikke bry seg med det første. Fikk fjernet føflekken da og kreften rakk ikke å spre seg heldigvis. Så det ble med skrekken.

ts

Jeg tror nok ikke vaksinen er årsaken til føflekkreft, det er som regel noe man får etter for mye eksponering for solen, spesielt da hvis solkrem ikke er brukt. 

• Liker 1
Skrevet

Ingen skriver om de har hatt covid av disse eksemplene ovenfor. 

Anonymkode: 18a22...f70

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samboeren min fikk hjertebetennelse. Var innlagt på sykehus. Sliter fortsatt med problemer med hjertet. Var på ny mr i dag så blir spennende å høre om betennelsen er der fortsatt.

Anonymkode: 7a176...51a

Krysser fingrene for at den er vekke🤞🏻er vel en typisk bivirkning av vaksinen dette. Mannen min fikk så lav hvilepuls etter vaksinen. Men vet ikke om det er vaksinen som er årsaken da. Virker rart. Dessverre altfor lett å skylde på vaksinen. Men vi angrer ikke på at vi tok den da. For der og da var viruset fremdeles såpass farlig at den sjansen tok vi ikke. 
ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har hatt covid og, 2 to eller 3 ganger. Etter vaksinen. Ts.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble syk etter 2 Pfizer vaksiner, er sykepleier men har nå søkt uføretrygd. 

Jeg hadde en lang menstruasjon etterpå og så ingen mens siden vaksine nr 2 i mars 2021. 

Oppfordrer alle til å melde inn bivirkninger til rette instans, dere må google for å finne ut. 

Jeg har utmattelse, høy puls, melkesyre-følelse i alle muskler. 

Anonymkode: c78f0...100

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg har skrevet om meg selv og samboeren i denne tråden, vi fikk bivirkninger fra vaksinen før vi fikk covid første gang. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Krysser fingrene for at den er vekke🤞🏻er vel en typisk bivirkning av vaksinen dette. Mannen min fikk så lav hvilepuls etter vaksinen. Men vet ikke om det er vaksinen som er årsaken da. Virker rart. Dessverre altfor lett å skylde på vaksinen. Men vi angrer ikke på at vi tok den da. For der og da var viruset fremdeles såpass farlig at den sjansen tok vi ikke. 
ts

Spørs hvor gamle dere er, men viruset var ikke så farlig som det i starten ble fremstilt for oss som i utgangspunktet er friske (og forholdsvis unge).

Jeg er glad for at jeg ikke tok vaksinen. Har hatt covid 2 ganger (som jeg vet om). Ingen senvirkninger. 

Anonymkode: b16cc...b01

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...