Gå til innhold

Liker unge gutter eldre kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De vil ikke bli sett ute med de. Det er kun for sex.

Anonymkode: efb43...8bf

Tja, ikke bestandig det! Jeg hadde i mange år en kjæreste som var 16 år yngre enn meg, og han likte absolutt å vise seg ute sammen med meg. Det var faktisk han som ønsket å holde hender, samt vise kjærlighetsaffekt offentlig  så det stemmer nok ikke for alle. 

Det fine med oss voksne, er at vi er sluttet å uttale oss så bastant og dermed "skjære alle over en kam" 😉;)😉 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er i 40- årene, og senest i helga ble jeg sjekket opp av en 20- åring… Var bare ute og spiste med ei venninne. (For øvrig ikke interessert i guttevalper, så han fikk ikke respons). 

Nå ser jeg riktignok yngre ut enn jeg er, men kanskje unge menn vil ha naturlige damer? Ikke jenter med vipper så lange at de ikke kan lukke øynene, og lepper som er så oppblåst at man ikke kan lukke munnen.. 

Anonymkode: 6ca46...875

Vet mange jenter er falske som bare det ja, med falske vipper, botox, masse selvbruning. Men jeg er ikke det, jeg har ikke noe av det og er bare naturlig. Men fortsatt liker de mamma istedenfor meg som er på deres alder. Ts

Anonymkode: b1753...f13

Skrevet

Kan det også være noe med at de vil utnytte eldre damer for penger? Som sugar daddy, bare motsatt? Sugar mommy? At de vil ha pengene og tror eldre damer har mere penger. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet mange jenter er falske som bare det ja, med falske vipper, botox, masse selvbruning. Men jeg er ikke det, jeg har ikke noe av det og er bare naturlig. Men fortsatt liker de mamma istedenfor meg som er på deres alder. Ts

Virker som eneste problemet ditt er at du er misunnelig. La nå han få gjøre som han vil, kommer ingenting godt ut av å sløse energi på det. Du må nok bare forsone deg med at veldig mange unge menn liker eldre damer 

Anonymkode: 73b75...2bf

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er i 40- årene, jeg må si 22 hadde vært alt for ungt for meg personlig -  nettopp fordi de er nærme mine egne barn i alder. Men ikke uvanlig å få henvendelser fra folk fra 30-35 ja, både dersom vi er ute, men også fra folk i nærmiljøet som er kjentsfolk. 

Anonymkode: b2c50...5e2

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

De vil ikke bli sett ute med de. Det er kun for sex.

Anonymkode: efb43...8bf

Tja, min forlovede er 10 år yngre og han elsker å vise meg frem for alle vennene og kollegaene, han poster mange bilder av meg også :) 

Anonymkode: caef4...3cd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er straks 40, og opplever også av og til at unge menn i 20-årene prøver å sjekke meg opp. Men at dette er normalen? Nei, absolutt ikke. Da jeg selv var ung syntes vi også det var rart og ekkelt med de gutta som likte såkalte MILF's:PHusker en som hadde vært elskeren til nabokona på nesten 50, han slet med å få kjæreste på samme alder etterpå, jentene tok avstand fra ham.

Anonymkode: ecffc...63c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vil tippe langt over 90% unge menn som møter kvinner i den alderen kun gjør det for bra sex,

Og jeg vil tippe at en høy prosent av oss kv. i 40-50 åra gjør det for god sex også.  Sånn er det iaf. for meg og mange jeg vet om.   Ingen sex er bedre enn ung mann/moden kvinne, begge er i sitt høyeste peak.  Som sagt over her, vi har "det meste" på plass. Nå vil vi bare nyte og leke   🤩

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 14.46):

Hei. Er noe jeg har reagert på lenge. Det virker som gutter/ menn, fra 20 års alderen liker eldre damer som er i 40 årene, og ikke jenter på sin egen alder? Syns det er så ekkelt. Jeg er selv ei 22 år gammel jente, moren min er ikke kjempe ung, hun er 43 år. Og det er stadig unge gutter på min alder, i 20 års alderen som skriver til henne , tar kontakt med henne ute , på trening osv. Selv om de vet hun er mye eldre , og at hun har kunne vært moren deres. Er dette normalt? Og hva er grunnen? 

Hun er heller ikke gammel 😉

Anonymkode: 00a1c...eaa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 15.16):

Men du, TS - det er helt OK at du synes at det er ekkelt at unge menn ønsker sex med kvinner 40+, men det må jo nesten være opp til dem selv å bestemme, det er jo ikke noe du kan gjøre noe med, uansett hva du mener. Og som flere nevner her, så er det først og fremst sex med en eldre kvinne som er spennende, vi er som regel ikke forholdsmateriale. Og som du selv er inne på, utseendemessig sett kan ikke vi eldre kvinner konkurrere med  dere unge kvinner uansett, så det er ikke noe å bry seg så mye om. 

Anonymkode: 41554...bb9

Å jo da. ;) 

Anonymkode: 00a1c...eaa

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
bullehurk skrev (18 timer siden):

Og jeg vil tippe at en høy prosent av oss kv. i 40-50 åra gjør det for god sex også.  Sånn er det iaf. for meg og mange jeg vet om.   Ingen sex er bedre enn ung mann/moden kvinne, begge er i sitt høyeste peak.  Som sagt over her, vi har "det meste" på plass. Nå vil vi bare nyte og leke   🤩

Ja det gjelder kvinner også. Det er noe med det, at kvinner er på topp seksuelt senere enn menn, så den kombinasjon er gull. Men nå begynner jeg nærme meg 40 selv, men holder meg fortsatt til kvinner 40-50år som jeg har gjort i 10 år. min erfaring er at de jevnt over er mye bedre i sengen enn unge kvinner 

Anonymkode: 73b75...2bf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 14.46):

Hei. Er noe jeg har reagert på lenge. Det virker som gutter/ menn, fra 20 års alderen liker eldre damer som er i 40 årene, og ikke jenter på sin egen alder? Syns det er så ekkelt. Jeg er selv ei 22 år gammel jente, moren min er ikke kjempe ung, hun er 43 år. Og det er stadig unge gutter på min alder, i 20 års alderen som skriver til henne , tar kontakt med henne ute , på trening osv. Selv om de vet hun er mye eldre , og at hun har kunne vært moren deres. Er dette normalt? Og hva er grunnen? 

Ikke jeg ihvertfall, jeg vil ha barn og det er liten sjans med ei på 40+ . Liker damer som er samme alder eller litt yngre.

Anonymkode: b7bd8...4bc

Skrevet

Jeg kunne i blant tenne på kvinner som var mye eldre, men i det store og hele var jeg mye mer interessert i jenter på min egen alder.

Anonymkode: de496...0c6

Skrevet

Jeg har pleid å avise de yngre, jeg er kvinne i 40 årene. Men her sent i fjor kom plutselig unntaket seilende, og han løy trolig på alderen. Var 24 år + i aldersforskjell. Kontakten med han gikk over etterhvert.

TS, folk har sex, finner seg kjærester og greier. Selv hadde jeg syntes det var ekkelt å vite noenting om kjønnslivet til moren min, selv om jeg vet det eksisterer.

Anonymkode: 323f2...adc

Skrevet

Er du misunnelig på moren din?

Anonymkode: 0184a...732

• Liker 3
Skrevet (endret)

Din mor har åpentbart alt det du mangler. Look and learn.

Endret av Høyeheler
Mulig skrive feil.
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har pleid å avise de yngre, jeg er kvinne i 40 årene. Men her sent i fjor kom plutselig unntaket seilende, og han løy trolig på alderen. Var 24 år + i aldersforskjell. Kontakten med han gikk over etterhvert.

TS, folk har sex, finner seg kjærester og greier. Selv hadde jeg syntes det var ekkelt å vite noenting om kjønnslivet til moren min, selv om jeg vet det eksisterer.

Anonymkode: 323f2...adc

Jeg har reagert hvis moren min har sagt hun har blitt kjæreste med en gutt i 20 årene når jeg er i 20 årene ja   😂😂 vært litt kleint å blitt presentert for han, eller hva? Må ha vært kleint for han også😂😂 ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har reagert hvis moren min har sagt hun har blitt kjæreste med en gutt i 20 årene når jeg er i 20 årene ja   😂😂 vært litt kleint å blitt presentert for han, eller hva? Må ha vært kleint for han også😂😂 ts

Du får hevne med å bli sammen med pappan deres, så kan dere bli en lykkelig slekt 

Anonymkode: 993b1...bf7

Skrevet

De synes det er spennende! Ikke spør meg hvorfor. Men når de er ferdig å utforske det spennende slår de fleste seg til ro med kvinner rundt sin egen alder. Hilsen gammel, godt gift, røy på 42 som plutselig før mye oppmeksomhet fra 20 år yngre menn. 

Anonymkode: 61f5d...2fc

• Liker 1
Skrevet

K57

ja stemmer får mange meldinger fra unge menn helt ned i 18 år. De bryr seg ikke at jeg har ei datter på 18 år. 

Anonymkode: 76c98...241

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...