AnonymBruker Skrevet 20. september #41 Del Skrevet 20. september Her i huset er vi skikkelig høstmennesker begge to 🧡🍂 Vi går masse turer, reiser på hytta og fyrer i bålpanne og peis, dekorerer litt her hjemme, jeg drikker masse te og mixer krydderblandinger og lager skikkelig høstlatte, koser oss under pledd og bare nyter. Vi kan óg finne på å dra på glamping, treropphytte etc, gjør heller det på høsten enn sommeren 😊 Jeg er fotograf så kameraet blir med ut på tur, så tilbringer jeg mange timer med å redigere bilder og få høstfargene til å poppe ekstra. Koser meg skikkelig 🥰 Vi har óg bryllupsdag på høsten, så denne tiden er bare ekstra romantisk og koselig for oss. Anonymkode: b54ab...f49 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 25. september #42 Del Skrevet 25. september Jeg er et sommermenneske. Når solen varmer føles det som at alle cellene i kroppen puster. Sol, varme og lange lyse dager. Har alltid gått inn i en diffus høst/vinterdepresjon, men i år skal jeg prøve ut ny dagslys-lampe. Og etter å ha lest gjennom denne tråden føler jeg meg faktisk mer inspirert for årstiden. Tanken på at det finnes mennesker som ser frem til turer i regn og ruskevær og innekosen i mørket. Hold denne tråden gående❤️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #43 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 15.32): Her i huset er vi skikkelig høstmennesker begge to 🧡🍂 Vi går masse turer, reiser på hytta og fyrer i bålpanne og peis, dekorerer litt her hjemme, jeg drikker masse te og mixer krydderblandinger og lager skikkelig høstlatte, koser oss under pledd og bare nyter. Vi kan óg finne på å dra på glamping, treropphytte etc, gjør heller det på høsten enn sommeren 😊 Jeg er fotograf så kameraet blir med ut på tur, så tilbringer jeg mange timer med å redigere bilder og få høstfargene til å poppe ekstra. Koser meg skikkelig 🥰 Vi har óg bryllupsdag på høsten, så denne tiden er bare ekstra romantisk og koselig for oss. Anonymkode: b54ab...f49 Jeg er ikke fotograf, men jeg er veldig glad i å ta bilder, og det er hovedsakelig når det er høst at jeg tar mest bilder. Syns det er så vakkert ute, enten det er høstsol og varme farger på trærne, eller mer høststorm og en mer dunkel, men frisk stemning ute. Nå er det full høst her jeg bor, og jeg kommer meg ut mye mer enn hva jeg ellers gjør. Elsker å gå rundt i boots, ullkåpe og -skjerf og samtidig nyte den friske høstluften, og gjerne noen regndråper. Jeg sliter med depresjon med en del uvirkelighetsfølelse, men når det er høst føler jeg meg litt mer levende enn ellers. Jeg klarer å være mer til stede. Anonymkode: 426bd...e52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #44 Del Skrevet 27. september Når jeg kikket ut av stuevinduene i går, kom det et utbrudd siden det har kommet mye snø i fjellene allerede. Jeg håper snøen holder seg unna lavlandet en god stund ennå. Anonymkode: 86f61...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #45 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 12.57): "OK" Det finns faktisk folk som har ting de må ta seg av. Jobber ikke fullt, har ikke barn men å bare sitte på stas har jeg likevel ikke tid til. Så det blir når jeg kommer på gamlehjem. Anonymkode: 959a3...0ca For noe vrøvl. Du virker bitter? Kan du ikke bare la være å skrive noe, når tråden handler om å kose seg med høsten, da er jo ikke denne tråden for deg. Har selv krevende jobb, barn og mye å ordne med i hverdagen, men SELVSAGT er det tid til livskvalitet, kakao, strikking, peis, tente lys, noen gode tv-serier, fårikål, krans på ytterdørene, osv. Høsten er min favoritt-årstid! Anonymkode: 05d4e...b51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #46 Del Skrevet 27. september Jeg elsker høsten når vi er kommet så langt at alle insektene er forsvunnet og ullundertøyet er mer på enn av. Å fyre i peisen, lage tyngre middagaretter, ligge på sofaen med dyna en fredagskveld etter lang uke med kjas og mas mens man ser reprise av Kongen befaler og deretter en skrekkfilm eller thriller. Halloweenpynten er hengt opp "the scene is set". Våren er fin, den er jo det. Men jeg opplever at det er så mange forventninger. Man skal være glad, energisk, sosial, spise masse frukt og drikke mer alkohol, grille, sitte i gresset og bade. Folk forventer ekstremt lite av deg i perioden september til 1 desember. Bare delta på foreldremøter, samtaletimer og kanskje en dugnad. Anonymkode: b2b09...562 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #47 Del Skrevet 27. september Jeg savner sommern sol og varme. Anonymkode: 2ca22...10a 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #48 Del Skrevet 27. september Jeg prøver å ingnorere det faktum at det i løpet av vinteren og sen høst nok kommer snø,siden brøytestikkene blir satt ut igjen nå. Ellers er høsten vakker synes jeg. Det lukter så godt av våt jord og blader synes jeg. Anonymkode: 86f61...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #49 Del Skrevet 27. september Men noe som altid kommer brått på meg,er hvor fort det blir mørkt om kvelden. Det er koselig da ,men det går en stund før jeg husker å ha på en refleks hvis jeg er ute. Anonymkode: 86f61...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 27. september #50 Del Skrevet 27. september skreppamedleppa skrev (På 28.8.2024 den 12.35): Høsten er nok ikke min yndlingstid på året nei. Joda fint og "romantisk" i teorien å sitte inne, nyte noe varmt i koppen med levende lys og en god bok eller en fin film under teppe. Men en må ut i høststormene på jobb, av og på med regntøy, våt og sørpete og mørket kommer nærmere og spiser energien litt etter litt etterhvert som det blir vinter. Og hvis høsten blir våt så får en ikke den fine høsten men høstbladene blir oftest bare brune... MEN... Men når jeg vet at jeg pleier å få en liten nedstemt stemning så har jeg også et ansvar for å prøve å gjøre sesongen best mulig for meg selv så i år har jeg laget meg en høst bucket list med 30 punkter jeg gleder meg til, alt ifra å dekorere huset til konserter, lage eplekake, feire halloween og mye annet. Jeg skal lage meg høst potpourri og gleder meg litt til den gode lukten av tørkede epler, tørkede mandarin, kanel, nellik, og furuolje blant annet (fin pynt blir det igså samtidig): Jeg har planlagt bøker jeg skal lese og filmer jeg gleder meg til å se og aktiviteter jeg skal gjøre. Ang dekorasjon av huset så er det mye fra duker på bordet til lysfat, pyntesopper, pynte gresskar, oljelampe, høst gilander med ledlys, levende lys osv. Hjemmet blir en helt annen stemning enn den friske sommerpynten jeg nå har. Det blir en mer dempet stemning men mer "hygge". Jeg er selv ikke sånn veldig fan av ledlys (utenom i lyslenker), men foretrekker nok levende lys. Men jeg foretrekker å holde på sesongene, pynte til høst når det er høst, pynte til jul når det er jul osv så for min del er det en uke med sommer igjen. Høst med mye kos forhåpentligvis 🍁 Vakre høstbilder det der 🥰😇🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 27. september #51 Del Skrevet 27. september Elsker høsten! ❤️ Det er en fantastisk årstid. Alt dør men gjenfødes allikevel på en måte. Syns det er helt magisk. Jeg liker når det blir mørkt, og når det rusker ute. Og så elsker jeg dager som i dag hvor det har vært kjølig, knallblå himmel og trærne har fest med vakre farger. Tenner lys inne, mer te i koppen, pledd, en god bok. Gå tur når det blåser så man kan la det regne løv over seg. ELSK! 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 27. september #52 Del Skrevet 27. september Måneskinn skrev (2 minutter siden): Elsker høsten! ❤️ Det er en fantastisk årstid. Alt dør men gjenfødes allikevel på en måte. Syns det er helt magisk. Jeg liker når det blir mørkt, og når det rusker ute. Og så elsker jeg dager som i dag hvor det har vært kjølig, knallblå himmel og trærne har fest med vakre farger. Tenner lys inne, mer te i koppen, pledd, en god bok. Gå tur når det blåser så man kan la det regne løv over seg. ELSK! Samme her høsten er gull ❤️🧡💛💚❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 27. september #53 Del Skrevet 27. september 🥰🧡💛💚🤎😇 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september #54 Del Skrevet 28. september Elsker høst. Er sykmeldt med bronkitt og akkurat nå, istedenfor å stå på jobb, sitter jeg på kjøkkenet, blar i kokebok med ovnsretter, drikker kaffe og hører på Lørdagsrådet. Ute er det sol, 6 grader og trærne på andre siden av veien vaier i vinden og slipper blader i alle fargenyanser av grønn, rød, oransje, brun... Hverdagsglede ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsRose Skrevet 28. september #55 Del Skrevet 28. september Jeg liker også godt høsten. Synes september har vist seg fra en riktig så god side her i Oslo-området. Nå har høstpynten kommet frem her hjemme, og hagen skal klargjøres for vinter. Jeg elsker sommer, men det er deilig med nye sesonger også 🍁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #56 Del Skrevet 28. september Vinteren er på besøk her allerede,snøen la seg på veien et par mil utenfor byen. Det er tidlig synes jeg. Anonymkode: 86f61...88e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. oktober #57 Del Skrevet 10. oktober 🥰🧡💛🧡💚🤎🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. oktober #58 Del Skrevet 10. oktober 🥰🤩 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 18. oktober #59 Del Skrevet 18. oktober Var på "morrobutikken" og kjøpte fine høstservietter,synes de er veldig søøte🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. oktober #60 Del Skrevet 18. oktober Høsten er fin men jeg vil hoppe over vinteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå