AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #1 Del Skrevet 27. august 2024 Jeg synes stadig jeg hører folk si at det er billigere på små verksteder utenfor de store byene. Nå har jeg hatt bilen på EU-kontroll og har noen småtterier som det må fikses på. Kan noen anbefale et “billig” bilverksted på Østlandet, ca 100 km radius rundt Oslo? 😊 Anonymkode: 8d469...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #2 Del Skrevet 27. august 2024 Blir helst et slik som lyder: Bakgård Mek & Feilljustering. Der kan du nok få en billig reparasjon, men innom kjedene er det vel ikke så store forskjellene, som også er av de mer seriøse av aktørene. Anonymkode: c7114...57d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #3 Del Skrevet 27. august 2024 Sjekk verkstedene på Proff.no først, det er veldig mange slike små verksteder som drives av innvandrere og dessverre er det mye snusk og lureri. Anonymkode: 6c4c8...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #4 Del Skrevet 27. august 2024 På Notodden fikk vi en service 2000 kr billigere enn i Kongsberg. Merkeverksted begge deler. Anonymkode: 75334...ed2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #5 Del Skrevet 27. august 2024 Sjekk i Sverige Anonymkode: 0ec3b...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #6 Del Skrevet 27. august 2024 Takk for alle svar folkens! Jeg har tidligere vært i Sverige, spørs om det ikke blir det igjen denne gangen også! Anonymkode: 8d469...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #7 Del Skrevet 27. august 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Takk for alle svar folkens! Jeg har tidligere vært i Sverige, spørs om det ikke blir det igjen denne gangen også! Anonymkode: 8d469...12a Er det Oslo du skal ha bilen på verksted? Isåfall kan jeg anbefale en veldig dyktig mekaniker, verkstedet ser litt slitent ut, men han er veldig flink, ikke blant de dyreste, og ærlig. Anonymkode: 896b5...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #8 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): På Notodden fikk vi en service 2000 kr billigere enn i Kongsberg. Merkeverksted begge deler. Anonymkode: 75334...ed2 Kia? Min erfaring også- seriøst verksted, med sykt lang erfaring og billige til å være merkeverksted! Hyggeligere en de på Kongsberg og… Anonymkode: cca11...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå