Gå til innhold

Rare ting du syns er ekkelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vel alle noe vi syns er litt ekkelt og helst ikke vil se.

Mitt er navler, ingen får komme borti navlen min. Skrukkete magehud, sånn det blir når man sitter eller bøyer seg med bar mage og man ser magehuden skrukker seg. Aner ikke hvorfor jeg får ubehag av å se dette. Jeg har alltid vært sånn. 

Glass med meg melk av en eller annen grunn. Men liker ikke melk så kan være derfor. 

Hva er dine?

Anonymkode: df291...332

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg haaaaater nakne føtter (på andre), avklipp av negler og bløtkokte egg hvor hviten er er slimete, dissete og for lys.

Anonymkode: 96e17...149

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye sånt. Er ikke redd for edderkopper, insekter osv heller. 

Men, å ligge i badekar og få skrukkete fingertupper, det blir jeg fysisk uvel av 😅

Anonymkode: 9aa6a...632

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra å bli slikket på hendene av bikkja. Ikke at det er ekkelt pga. bakterier. Jeg bare kan ikke fordra den våte, knudrete tunga. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke dersom det danner seg snerk på kakaoen. Jeg vet at det bare er å røre rundt, så løser det seg opp, men likevel foretrekker jeg å prøve diskret å ta det vekk med skjeen 🙈  Helst uten at noen ser det, for jeg vet jo det er tåpelig. Liker egentlig ikke klumper i sylt heller, men det har jeg vent meg til som voksen og nå spiser jeg det hvis jeg må… Jeg er nesten 50. 

Anonymkode: 7ab52...2b1

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når katten slikker meg i ansiktet med den ru tunga si 😸 Men kanskje ikke så rart å synes at det er ekkelt ☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føtter og tær. Mine egne og andres. 

Å ta en slurk drikke, med mat i munnen 🤢 blir kvalm av å se andre gjøre det. 

Sleike vekk mat rundt munnen. Leppene går, men ikke lengre ut i ansiktet enn det. Bruker du fingeren for å skrape det bort og spiser det, hold deg langt unna meg sier jeg bare.

Spise smuler og mat som har falt ned på genseren.

Sleike av mat fra fingrene. 

Lukten og smaken av stekt egg, det lukter for mye egg. Kald plomme og slimete eggehvite er så ekkelt. Jeg elsker hardkokt egg, kald og varm. Liker også eggerøre. Men stekt egg (speilegg som det kalles) er bare for eggete. 

Jeg gjør ingenting av dette selv, og makter ikke å se at andre gjør det. Må bare holde kjeft og se bort, men tenker stygge gloser inni meg. Listen er enda lengre, men disse er på topp og mest vanlig. 

En rar ting jeg synes er ekkelt, er når rygg- og brysthåret til menn vises når de har klær på. Avkledd går helt fint og gjør meg ingenting, men ikke når de har på skjorte, t-skjorte eller genser. 

Anonymkode: 0f371...a8c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg, kyllingfilet og salatkylling 🤢 (men grillet kylling fra butikk er OK)

Karbonader og kjøttkaker fra butikk 🤢

At noen kommer borti mine føtter med sine egne føtter

Anonymkode: 12594...b21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Føtter og tær. Mine egne og andres. 

Å ta en slurk drikke, med mat i munnen 🤢 blir kvalm av å se andre gjøre det. 

Sleike vekk mat rundt munnen. Leppene går, men ikke lengre ut i ansiktet enn det. Bruker du fingeren for å skrape det bort og spiser det, hold deg langt unna meg sier jeg bare.

Spise smuler og mat som har falt ned på genseren.

Sleike av mat fra fingrene. 

Lukten og smaken av stekt egg, det lukter for mye egg. Kald plomme og slimete eggehvite er så ekkelt. Jeg elsker hardkokt egg, kald og varm. Liker også eggerøre. Men stekt egg (speilegg som det kalles) er bare for eggete. 

Jeg gjør ingenting av dette selv, og makter ikke å se at andre gjør det. Må bare holde kjeft og se bort, men tenker stygge gloser inni meg. Listen er enda lengre, men disse er på topp og mest vanlig. 

En rar ting jeg synes er ekkelt, er når rygg- og brysthåret til menn vises når de har klær på. Avkledd går helt fint og gjør meg ingenting, men ikke når de har på skjorte, t-skjorte eller genser. 

Anonymkode: 0f371...a8c

Enig i det med mat, spiser du blandt andre så spis pent! 

Anonymkode: 746db...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forlate rommet når eksen skal hjelpe meg å rense sluket under vasken eller under dusjen.... Jeg får fullstendig hetta, frysninger og grøssninger og fikser ikke å se de slimete, møkkete, illeluktende greiene bli dratt opp fra rørene under vasken eller fra sluket i dusjen! Det er f.... meg det ekleste som finnes. 

Så ja, når det skal gjøres er jeg ikke selvstendig kvinne som bor og klarer meg alene lenger. Da må jeg be eksen om assistanse.  

Argh, bare av å skrive om det får jeg helt hetta!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg liker ikke dersom det danner seg snerk på kakaoen. Jeg vet at det bare er å røre rundt, så løser det seg opp, men likevel foretrekker jeg å prøve diskret å ta det vekk med skjeen 🙈  Helst uten at noen ser det, for jeg vet jo det er tåpelig. Liker egentlig ikke klumper i sylt heller, men det har jeg vent meg til som voksen og nå spiser jeg det hvis jeg må… Jeg er nesten 50. 

Anonymkode: 7ab52...2b1

Er vel ingen som seriøst mener det er rart å ta vekk snerken. Er det virkelig noen som synes det er helt greit å drikke snerkbiter i kakaoen 😂😂 skjønner deg godt !

Anonymkode: a4126...386

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salatkylling, den man får i egne pakker. Ballonger er også dritekkelt.

Anonymkode: 625c8...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ketchup, sennep og majones! Kan godt ta sluket i vasken, vaske do, tørke spy og avføring. Men får jeg ketchup sennep eller majones på hendene brekker jeg meg 😂

Anonymkode: 37f03...a9f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Million skrev (7 minutter siden):

Jeg må forlate rommet når eksen skal hjelpe meg å rense sluket under vasken eller under dusjen.... Jeg får fullstendig hetta, frysninger og grøssninger og fikser ikke å se de slimete, møkkete, illeluktende greiene bli dratt opp fra rørene under vasken eller fra sluket i dusjen! Det er f.... meg det ekleste som finnes. 

Så ja, når det skal gjøres er jeg ikke selvstendig kvinne som bor og klarer meg alene lenger. Da må jeg be eksen om assistanse.  

Argh, bare av å skrive om det får jeg helt hetta!

Det er jo ganske vanlig å syns at det er ekkelt 😅

Anonymkode: 85c0a...6e1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstående føflekker. Store/veldig synlige føflekker. Helt ærlig føflekker generelt, synes de er kjempeekle. Kan heller ikke fordra vorter eller skin tags. Egentlig det meste som bryter med frisk, ensfarget hud, unntatt fregner. Fregner liker jeg. Vitiligo har jeg heller ikke noe problem med.

Anonymkode: 49bf4...b09

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo ganske vanlig å syns at det er ekkelt 😅

Anonymkode: 85c0a...6e1

Ja. Det ble spurt om "rare ting", og det er en veldig rar ting man drar opp av sluket i dusjen eller fra under vasken. Skikkelig rar. Ikke normale greier 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også den greia med navler! Herlig at vi er flere, for det trodde jeg at jeg var alene om. 😘 

Jeg takler ikke rennende eggeplomme; ikke i det hele tatt. Synes både speilegg og bløtkokt egg er såpass guffent at jeg ikke takler å sitte ved et bord der noen spiser det. 

Og så har jeg en "ting" mot ål. Det grøsser i meg. Slanger og edderkopper gjør meg ingen ting, men ål... 😱

Anonymkode: 23439...c5a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...