AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Noen som har fjernet brystimplantat/silikon/protese her som kan fortelle hvordan det gikk? Hvilken klinikk og vil du anbefale den? Hvordan vet man at man har kapsel, og fjernet du denne også? Anonymkode: 43828...23f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 Jeg har fjernet. Satte dem inne og tok dem ut på Volvat. Jeg hadde kapsel. Kirurgen sa han lot den bli igjen, og at kroppen absorberte den opp etterhvert. 🙂 Det var en lettelse å få dem ut. Anonymkode: 6e172...167 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #3 Skrevet 27. august 2024 Har/hadde dere over eller under muskelen? Hvilke innlegg? Motiva? Anonymkode: b681c...d53
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #4 Skrevet 27. august 2024 Jeg har lyst til å fjerne dem. Er så lei. Tok silikon da jeg var 23 år i 2002, så har hatt dem lenge. De hadde «livstidsgaranti» sa kirurgen. De er ikke veldig store (65E), men jeg savner mine små 65B-pupper. Føler jeg ser større ut enn jeg er pga de jævla puppene også selv om jeg er slank. Mistenker breast implant illness også, men jeg sliter med utmattelse som følge av alvorlig kronisk sykdom også, så mulig det bare er det. Men tenk om jeg kunne blitt mindre utmattet av å fjerne dem… Angrer som en hund på at jeg tok silikon, men det er så dyrt å fjerne dem. Var fornøyd i flere år, men da jeg rundet 30 begynte jeg å angre mer og mer. Anonymkode: 0fa3a...495 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #5 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har lyst til å fjerne dem. Er så lei. Tok silikon da jeg var 23 år i 2002, så har hatt dem lenge. De hadde «livstidsgaranti» sa kirurgen. De er ikke veldig store (65E), men jeg savner mine små 65B-pupper. Føler jeg ser større ut enn jeg er pga de jævla puppene også selv om jeg er slank. Mistenker breast implant illness også, men jeg sliter med utmattelse som følge av alvorlig kronisk sykdom også, så mulig det bare er det. Men tenk om jeg kunne blitt mindre utmattet av å fjerne dem… Angrer som en hund på at jeg tok silikon, men det er så dyrt å fjerne dem. Var fornøyd i flere år, men da jeg rundet 30 begynte jeg å angre mer og mer. Anonymkode: 0fa3a...495 Samme her. Har 400cc, er nå 39 år og drittlei. Har i tillegg kapsel på den venstre, den er steinhard og vond. Ser ut som den kan sprenge når som helst. Har rett og slett ikke råd til å fjerne. Anonymkode: 7a65e...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #6 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Samme her. Har 400cc, er nå 39 år og drittlei. Har i tillegg kapsel på den venstre, den er steinhard og vond. Ser ut som den kan sprenge når som helst. Har rett og slett ikke råd til å fjerne. Anonymkode: 7a65e...d1a Trist at du er i samme båt, men likevel «godt» på samme tid at andre vet hvordan man har det om du skjønner hva jeg mener ♥️ Jeg har 340 ml. Helt sykt at jeg fikk så mye så sped som jeg var den gang. Veide 52 kg og er 170 høy. Er fortsatt slank, men veier 5-6 kg mer. Jeg mistenker kapsel i min høyre eller at den rett og slett har sprukket. Nevøen min klemte meg ekstremt hardt og jeg fikk skikkelig vondt etterpå og den ble hard og er fortsatt hard og litt spent. Gjør vondt av og til, kommer sånne «smerteanfall» innimellom. Var ikke nevøen mins skyld at det skjedde, for han visste jo ikke at jeg har silikon. Det synes ikke, men det kjennes og jeg klarer ikke la samboeren ta på dem, for jeg hater dem sånn. Venstre er fortsatt myk. Har ikke råd til å fjerne dem jeg heller. Dyrkjøpt tabbe dette her, altså. Vinner jeg i Lotto skal dævelskapen vekk! Men da må jeg begynne å spille først, hehe 😂 Sånn som jeg savner de små puppene mine… Anonymkode: 0fa3a...495
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #7 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Trist at du er i samme båt, men likevel «godt» på samme tid at andre vet hvordan man har det om du skjønner hva jeg mener ♥️ Jeg har 340 ml. Helt sykt at jeg fikk så mye så sped som jeg var den gang. Veide 52 kg og er 170 høy. Er fortsatt slank, men veier 5-6 kg mer. Jeg mistenker kapsel i min høyre eller at den rett og slett har sprukket. Nevøen min klemte meg ekstremt hardt og jeg fikk skikkelig vondt etterpå og den ble hard og er fortsatt hard og litt spent. Gjør vondt av og til, kommer sånne «smerteanfall» innimellom. Var ikke nevøen mins skyld at det skjedde, for han visste jo ikke at jeg har silikon. Det synes ikke, men det kjennes og jeg klarer ikke la samboeren ta på dem, for jeg hater dem sånn. Venstre er fortsatt myk. Har ikke råd til å fjerne dem jeg heller. Dyrkjøpt tabbe dette her, altså. Vinner jeg i Lotto skal dævelskapen vekk! Men da må jeg begynne å spille først, hehe 😂 Sånn som jeg savner de små puppene mine… Anonymkode: 0fa3a...495 Det kan være dette som gjør deg dårlig, les deg opp på internett. Folk som har blitt friske igjen etter å ha fjernet silikoninnlegg. Ta opp et lån for å fjerne de. Anonymkode: 96c91...2e6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #8 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det kan være dette som gjør deg dårlig, les deg opp på internett. Folk som har blitt friske igjen etter å ha fjernet silikoninnlegg. Ta opp et lån for å fjerne de. Anonymkode: 96c91...2e6 Min fatigue kommer hovedsaklig av en medfødt kronisk sykdom jeg har med fatigue som hovedsymptom. Så akkurat det kommer ikke av implantatene. Men det kan likevel hende implantatene gjør meg enda mer utmattet enn jeg ville vært uten, det er umulig å vite. Skulle ønske sånt kunne vises på prøver. Mange tror jo breast implant illness bare er tull, men jeg er sikker på at det er noe i det siden så mange blir syke av det. Gid det kunne vises på prøver. Kommer ikke til å ta opp lån for å fjerne dem. Får heller prøve å spare opp penger. Anonymkode: 0fa3a...495
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #9 Skrevet 28. august 2024 Jeg fjernet mine etter å ha hatt de i 30 år! 🫣 Jeg hadde kapsel grad 4 og de hadde grodd fast til brystbeinet. Det gikk fint å fjerne de, men det var litt av en jobb i følge kirurgen. Jeg ønsket ikke nye proteser og er faktisk veldig fornøyd med hvordan de ser ut nå. Har ikke gjort brystløft heller. Anonymkode: 54a1d...5a1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #10 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg fjernet mine etter å ha hatt de i 30 år! 🫣 Jeg hadde kapsel grad 4 og de hadde grodd fast til brystbeinet. Det gikk fint å fjerne de, men det var litt av en jobb i følge kirurgen. Jeg ønsket ikke nye proteser og er faktisk veldig fornøyd med hvordan de ser ut nå. Har ikke gjort brystløft heller. Anonymkode: 54a1d...5a1 Oi, 30 år! Jeg har hatt mine i 22. Huff, hørtes vondt ut at de hadde grodd fast til brystbenet. Godt det gikk bra å fjerne dem. Hvor store var de? Hvor gjorde du det og hva betalte du? Jeg vil ha mine uuuut, men vil nok ha et lite brystløft om jeg får mulighet til å ta de ut. Anonymkode: 0fa3a...495
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #11 Skrevet 28. august 2024 Tok ut i mai. Kapslet, steinharde. Den ene hadde sprukket men alt var inni kapselen. Tok brystløft samtidig. Hadde tenkt legge noen små under muskel men er suuperglad at eg droppet det. Godt å vere ekte. Små og myke. Anonymkode: dee5c...507
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #12 Skrevet 28. august 2024 Føler med dere som ikke har råd til å fjerne. Jeg fikk operert de ut gratis siden jeg gjorde det innen fem år etter operasjonen. Vet ikke hvilke økonomisk situasjon dere er i, men det er virkelkg verdt å få det ut. Hadde 220 gram over muskelen. Veide 49 kg og er 161 høy. Følte de stakk ut og fikk meg til å se enorm ut. Anonymkode: 6e172...167
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #13 Skrevet 28. august 2024 Noen som kan anbefale en klinikk? Eventuelt fraråde? Ift kapsel, var det noe kirurgen fant ut før operasjon eller underveis?. Vil gjerne ha alt ut, men ser det blir en mer krevende (og dyrere) operasjon. Anonymkode: 43828...23f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #14 Skrevet 28. august 2024 De fleste får kapsel eller mange år. Jeg hadde det på ene mitt + at implantatet hadde sprukket og det hadde dannet seg morkent granulasjonsvev rundt. La inn nye, litt større og dråpeformede for 2,5 år siden. Anonymkode: 539e8...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå