AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #21 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ei annen venninne som er sånn. Konstant sladder og drittslenging. Det er sånn småling drittprat; "du skulle SETT hva hun hadde på seg", og "hun vasket ikke hendene etter hun var ute med søpla". Hun jeg nevnte i kommentaren min er mer at hun ikke klarer å fokusere og snakke om annet enn elendighet. Både sin egen elendighet, og andres. Og alt i omgivelsene hun anser som "forferdelig". Jeg liker best å gå tur, være stille, og bare nyte å være i skogen. Men det nytter når hun er med Anonymkode: 99034...7db Herregud, folk ass... Kan ikke folk være litt positive😭😃 Anonymkode: aa8c2...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #22 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Herregud, folk ass... Kan ikke folk være litt positive😭😃 Anonymkode: aa8c2...3a0 Som sagt så har hun nok et tonn med dritt hun sliter med, og derfor blir det sånn. Ingen folk som bare klager har det bra. Men da er det greit å jobbe med seg selv. Gå til en terapeut og bearbeide, hva som helst. Men jeg tror folk blir så fastlåste at de ikke klarer å se seg selv. Anonymkode: 99034...7db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #23 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som sagt så har hun nok et tonn med dritt hun sliter med, og derfor blir det sånn. Ingen folk som bare klager har det bra. Men da er det greit å jobbe med seg selv. Gå til en terapeut og bearbeide, hva som helst. Men jeg tror folk blir så fastlåste at de ikke klarer å se seg selv. Anonymkode: 99034...7db Du har nok rett i det. Anonymkode: aa8c2...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #24 Del Skrevet 26. august 2024 Bestevenninna mi gjennom 20 år var slik, og det ble gradvis verre til hun ikke hadde et eneste positivt ord å si om noen. Jeg innså det bare ikke før bitterheten hennes snudde seg mot meg og hun begynte å bryte meg ned bit for bit til jeg fikk angstanfall om jeg merket hun var sur på meg for et eller annet banalt. Har hørt hun er enda bitrere nå, 10 år etter, og er visst sureste dama i nabolaget. Jeg har heldigvis gått motsatt vei og er gladere enn noen gang! Anonymkode: 24bc5...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #25 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bestevenninna mi gjennom 20 år var slik, og det ble gradvis verre til hun ikke hadde et eneste positivt ord å si om noen. Jeg innså det bare ikke før bitterheten hennes snudde seg mot meg og hun begynte å bryte meg ned bit for bit til jeg fikk angstanfall om jeg merket hun var sur på meg for et eller annet banalt. Har hørt hun er enda bitrere nå, 10 år etter, og er visst sureste dama i nabolaget. Jeg har heldigvis gått motsatt vei og er gladere enn noen gang! Anonymkode: 24bc5...e94 Huff, fælt å høre. Altså veldig bra du kom deg vekk, for det er så destruktivt å bli værende i slike relasjoner. Men stakkars dame som bærer på så mye bitterhet, det må være ekstremt utmattende å være så sint. Mon tro hva hun har opplevd. Anonymkode: 99034...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 26. august 2024 #26 Del Skrevet 26. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Opplever det motsatte: vennekretsen er blitt mer fornøyde med årene. Livene er stabile, økonomien er stabil, mer fritid og flere muligheter. Anonymkode: e0a27...9fe Samme her. Etter min erfaring så har alle sine faser med negativitet basert på ulike ting som skjer i livet. Men de fleste kommer tilbake til normaltilstanden med et mer positivt syn på livet. Endret 26. august 2024 av PM75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #27 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg har også en venninne, hun er så bitter og sjalu på hva alle andre gjør, har av ting og tang, hvem de er venner med osv... selv har hun mann, barn og hus, flott jobb, god økonomi, men klarer å være sjalu og bitter på alt og alle rundt seg. Det er så slitsomt å høre på. Det tok kaka på ferie i sommer, så jeg orker ikke å finne på noe særlig mye med henne. Anonymkode: e2e85...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå